Heb mijn navelpiercing nu 2 weken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjellko schreef:ow das naar toos.. hij zit nog geen week toch?
spoel je goed na alles? mijne levert nog steeds geen problemen op gelukkigas woensdag mag ik een kleiner staafje gaan halen
Maartje1990 schreef:ze had ut over zee water...
nog een vraagje trouwens bedacht ik me nu zelf. okeej stel jij hebt een tongpiercing en je vriend of vriendin heeft ook een tongpiercing. en je gaat (tong) zoenen blijf je dan niet met je tongpiercing haken achterelkaars piercing?iemand met ervaring hiermee toevallig
Maartje1990 schreef:ze had ut over zee water...
nog een vraagje trouwens bedacht ik me nu zelf. okeej stel jij hebt een tongpiercing en je vriend of vriendin heeft ook een tongpiercing. en je gaat (tong) zoenen blijf je dan niet met je tongpiercing haken achterelkaars piercing?iemand met ervaring hiermee toevallig
Ketaki schreef:ze vertelden me dat ik 9 maand moet wachten.
genezingstijd was 6-9 maanden.
toch hoor ik van velen dat het 5-8 maanden is.
dus dat weet ik ook niet.
heb woensdag voor me verjaardag van een vriendin van me een navelpiercing en oorbellen gekregen daarom.
kan trouwens wel oorbellen verwisselen als ik wil.
maar wil me navelpiercing verwisselen
Ramona_lief schreef:Ik ga voor mijn verjaardag een navelpiercing laten zetten, alleen nou vraag ik me af welke een goede is.
Ik had eigenlijk al gekozen voor Studio Flash, maar nou komt me broer met verwijten van hier tot tokio van dat bedrijf..
Maarja, kennen jullie dat bedrijf? Negatief/Positief?
Maartje1990 schreef:nog een vraagje trouwens bedacht ik me nu zelf. okeej stel jij hebt een tongpiercing en je vriend of vriendin heeft ook een tongpiercing. en je gaat (tong) zoenen blijf je dan niet met je tongpiercing haken achterelkaars piercing?iemand met ervaring hiermee toevallig
xxsweet schreef:Ramona_lief schreef:Ik ga voor mijn verjaardag een navelpiercing laten zetten, alleen nou vraag ik me af welke een goede is.
Ik had eigenlijk al gekozen voor Studio Flash, maar nou komt me broer met verwijten van hier tot tokio van dat bedrijf..
Maarja, kennen jullie dat bedrijf? Negatief/Positief?
Ik ken een goeie in Heerenveen!
Witchcraft heet het..
http://www.witchcraft.knoop.nl
Ik heb daar mn 2 navelpiercings laten zetten.
Ze is niet duur en legt je alles super uit. Je krijgt ook nog een foldertje mee waar alles nog in staat.
Ik wil nooit weer naar een andere piercer (njaa, 1x dan want ze doet geen intieme piercings)
En ze is ook supersteriel![]()
Ramona_lief schreef:Owja, zit ze toevallig op bokt?
Ramona_lief schreef:Bedankt, aan haar zat ik ook nog te denken idd..
Dan zal ik bij haar dan maar een afspraak maken denk ik..
xxsweet schreef:Ramona_lief schreef:Bedankt, aan haar zat ik ook nog te denken idd..
Dan zal ik bij haar dan maar een afspraak maken denk ik..
Ik denk de hele dag al: Ik ben wat vergeten te zeggen over die piercingstudio!
Maar nu weet ik het weer. Ik wou nog zeggen dat ze koudspray gebruikt voor als je dat wilt
Megamutsj schreef:xxsweet schreef:Ik denk de hele dag al: Ik ben wat vergeten te zeggen over die piercingstudio!
Maar nu weet ik het weer. Ik wou nog zeggen dat ze koudspray gebruikt voor als je dat wilt
Niet doen!
Bij een vriendin van me is het een brandwond geworden, en de piercing is nu nog steeds ontstoken terwijl ze hem nu al een jaar heeft. Ik raad het je dus af.
milo schreef:die van mij heb ik nu bijna vijf weken, en het is nog steeds rood eromheen. alleenb aan het bovenste knopje.
ik heb het idee dat het komt doordat hij vaak blijft hangen, omdat het staafje best lang is. moet ik deze er gewoon inhouden of kan ik beter eentje kopen met een korter staafje? ik mocht hem van de piercer pas na 8 maanden wisselen. (moet eerst helemaal genezen)