Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deertje schreef:Suzanne F. schreef:En toch las ik ook dat mensen na stoppen weer aankwamen bij het behouden van de levensstijl.
Dat bevestigt dat het meer doet dan honger weghalen.
Ik had never nooit kunnen afvallen zonder de medicatie.
Dus indien ik hetzelfde blijf eten, maar ik stop, zou ik kunnen bijkomen? brrrrrr
daar heb ik geen zin meer in. Ik heb mij er ook gewoon bij neergelegd dat ik deze medicatie tot mijn dood nodig heb. Mer1980 schreef:Ik kreeg ook de excuses dat ze te snel online waren gegaan, ze maken dus ook nog gene enkele reclame of wat dan ook. Misschien had ik het niet al moeten melden, ik ben gewoon enthousiast en vooral ook omdat ik gewoonweg minder geld kwijt wilde zijn en dat gedoe niet wil zoals bij Wellis als je moet pauzeren. Maar hey: je hoeft niet over als je het niet vertrouwt, blijf lekker zitten waar je zit en als je het vertrouwen niet hebt moet je vooral niet over gaan. Ieder zijn ding. Ik ben in ieder geval minder geld kwijt en heb er wel het vertrouwen in. Ze gaan overigens pas echt vanaf februari live...
opisop_shop schreef:Ik ga er vanuit dat je zo weer 5 kilo aankomt na het stoppen ook bij een gezonde levensstijl. Maar daarna zou je toch wel een balans moeten kunnen vinden lijkt mij bij normaal gezond eten en zonder onderliggende dingen.
Zonnetje81 schreef:Ik zou nooit over willen naar een dagelijkse pil. Die ga ik toch vergeten en geloof beter in het spul in spuitvorm.
Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Ik zou nooit over willen naar een dagelijkse pil. Die ga ik toch vergeten en geloof beter in het spul in spuitvorm.
Weet niet. Ik slik makkelijk pillen dus maakt voor mij niet uit. Als het nog goedkoper is dan lijkt het mij prima. Dan heb je ook geen issues meer met de werkzaamheid denk ik. Ze zeggen dat de spuiten na 6 weken minder goed gaan werken. Ze bederven niet zomaar maar de werkzaamheid schijnt af te nemen na 6 weken, ook in de koelkast. Ik merk dat niet zo maar ze zullen het niet voor niks zeggen.
Nyaleti schreef:Je hebt in NL al Rybelsus tabletten. In hoeverre het vergelijkbaar is met Ozempic / Mounjaro weet ik niet precies. Maar zie het wel regelmatig voorbij komen bij bv Yazen.