Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koekie73 schreef:Dinsdag eindelijk weer naar de cardioloog. Bloeddruk nog steeds een stuk te hoog in rust. We lager met wat het was, dat wel. Na bijna 3 weken staat nog steeds de uitslag van de hartecho niet online, erg apart. Dat ben ik niet gewend van die paar onderzoeken die ik heb gehad. De cardioloog zal wel wachten tot ik op de afspraak ben. Ben iig erg nieuwsgierig en ik hoop ook dat we de bloeddrukverlagers wat verder op kunnen hogen.
Veel plezier iedereen met alle loopjes vandaag!
Hopelijk blijft je lijf goed!
, heel stoer hoor die foto!
). Ik dacht dat doe ik wel even, 10 km.
Was toch even iets zwaarder dan het asfalt wat hier in de randstad ligt, haha. Wel rustig achteraan gestart, onderweg een paar mensen in kunnen halen. Alle zware stukken zand en omhoog gelopen, dat deden de meeste mensen en dat leek me tactisch. Ik had even misgeteld waardoor ik dacht dat ik bij 6km was en toen was ik pas bij 6km, dus mentaal had ik even zwaar. Uiteindelijk bij de laatste 500km de finish in zicht, een man kwam mij inhalen die ik al een keer eerder had ingehaald en hij mij, en twee meiden hypten elkaar op om nog even te sprinten.. Kon ik me toch ook niet laten gebeuren dus nog even een eindsprintje ingezet. Blijkt toch dat de vermoeidheid vaak mentaal is he.

Zodra zijn tuig om zit, zet hij zijn ernstige blik op en wil hij alleen nog maar rennen. Hij vindt het vreselijk leuk. Voor mij zo’n goede motivatie.
Hij weegt 25 kg, dus hij is niet zo groot maar hij is ontzettend sterk en ook snel.

Sherivey schreef:Oh ik loop momenteel ook in veel kleding hoor: longsleeve, bodywarmer, lange broek (soms fleecegevoerd) en compressiesokken.
En nog hoofdband en handschoenen.
Geef mij maar lekker 15-20 graden met een zonnetje.
Scheelt een hoop stijve spieren en ontstoken gewrichten ook.
Overal een beetje, knieen beetje mwah. En ik heb spierpijn... in mijn voeten
. Ik denk omdat de ondergrond non stop zo vreselijk ongelijk was (geen recht vlak/volledige belasting van je voet). Dat ik gewoon zeg 23km aan het corrigeren ben geweest en dat ben ik niet gewend
Of het is van mijn trail schoenen want daar had ik nog nooit zo ver op gerend. Was wel heel blij dat ik niet toch mijn wegschoenen aan had gister. Dan had ik er wel iets langer over gedaan. lies_sparkle schreef:Die foto met die hond! We kunnen dus een Oscar de teckel lenen van Sall voor de rustige loopjes en jouw hond voor de tempolopen? Wat een stoer beestje, heerlijk!

, twee pagina's terwijl ik aan het werk was.
.... Heerlijk deze manier!
!
, maar het was wel heel leuk. En op een rustig tempo heen en terug gewandeld.
en komt Garmin ineens weer met eigen voorstellen en moet ik dus mijn workout echt actief gaan opzoeken..... Heel vervelend
, wat een ontzettend naar en ijzig windje
, heb echt rustig aan gedaan...

Ik snap op mijn beurt weer niet hoe je al in korte broek kunt rennen, andere kerntemperatuur denk ik.
Hopelijk werpt het z'n vruchten af.