Koekie73 schreef:Dinsdag eindelijk weer naar de cardioloog. Bloeddruk nog steeds een stuk te hoog in rust. We lager met wat het was, dat wel. Na bijna 3 weken staat nog steeds de uitslag van de hartecho niet online, erg apart. Dat ben ik niet gewend van die paar onderzoeken die ik heb gehad. De cardioloog zal wel wachten tot ik op de afspraak ben. Ben iig erg nieuwsgierig en ik hoop ook dat we de bloeddrukverlagers wat verder op kunnen hogen.
Veel plezier iedereen met alle loopjes vandaag!
Even korte reactie maar ik heb afgelopen donderdag ook een hartecho gehad die niet voor mij in te zien is, eignelijk al mijn hartecho's tot nog toe niet. Ik weet niet of jij er eerder wel eentje hebt kunnen zien, maar misschien is dat iets wat ze inzichtbaar maken? In tegenstelling tot thorax foto's trouwens.
Supervixen echt prachtige natuur daar zeg!
Liessparkle, mooie fiets zeg!
Suliko, fysio klinkt als een goed idee. Heel herkenbaar dat de 'plop' soms niet komt.
Sall, dat heb je gewoon vlot gelopen dan, leuke foto ook erbij.
Hopelijk blijft je lijf goed!
Piekosj, leuk joh, klinkt goed! De 10 binnen handbereik.
Leonie, leuk als eerste vrouw! Gefeliciteerd met je records
, heel stoer hoor die foto!
Xxlmmxx, jammer dat je niet fit was! Gelukkig kon je de 10 nog doen.
Ninus, beterschap voor je man!
Mooie afstand weer Germie, pittig weer.

Ik heb ook de coast marathon 10km gelopen, zag het een paar weken voorbij komen in dit toipc (ik denk bij jou XxLMMxX
). Ik dacht dat doe ik wel even, 10 km.
Was toch even iets zwaarder dan het asfalt wat hier in de randstad ligt, haha. Wel rustig achteraan gestart, onderweg een paar mensen in kunnen halen. Alle zware stukken zand en omhoog gelopen, dat deden de meeste mensen en dat leek me tactisch. Ik had even misgeteld waardoor ik dacht dat ik bij 6km was en toen was ik pas bij 6km, dus mentaal had ik even zwaar. Uiteindelijk bij de laatste 500km de finish in zicht, een man kwam mij inhalen die ik al een keer eerder had ingehaald en hij mij, en twee meiden hypten elkaar op om nog even te sprinten.. Kon ik me toch ook niet laten gebeuren dus nog even een eindsprintje ingezet. Blijkt toch dat de vermoeidheid vaak mentaal is he.
Al met al een leuke run, ik deed vooral mee om te genieten van de natuur en dat is goed gelukt. Zag onderweg ook best wat fotograven maar kan me niet voorstellen dat ik daar goed op sta, veel te veel afgezien.