Deze sneeuw was niet verwacht, was zelfs een verrassing voor de locals. De verwachting was regen, wat het inmiddels ook doet. Het is echt van dat weer waar je helemaal niets mee kan. Regenjassen enzo zijn doorweekt. De route die wij gisteren gereden wordt nu afgeraden i.v.m de sneeuw daar dus wat dat betreft hebben we geluk gehad.
pien_2010
Geplaatst: 19-06-23 21:02
Balen Faringo. Hoe lang blijf je?
Eventjes doorpakken en buiten keuken schoongemaakt en onze eerste maaltijd buiten gemaakt. Zo gaaf...
Ja deze sneeuw is onverwacht gekomen doordat 2 weerfronten alsnog tot botsing kwamen.
Pien wat ontzettend leuk en sfeervol zeg! Wij vertrekken morgen vanuit Jasper naar Clearwater en dan nog naar Whistler, Campbell River, Tofino, Victoria en Vancouver. 4 juli weer in Nl dus voorlopig spam ik nog veel natuur.
moonsparkle
Geplaatst: 19-06-23 21:58
Wat een leuk plekje pien! Kunnen we aanschuiven ?
Het gaat morgen volgens mij flink regenen dan zullen de hooikoortsklachten wel wat zakken
Ik kan niet slapen, het is buiten nog steeds 23,5 graden, maaarrrrrr…. Het regent eindelijk gestaag door Alleen de geur al
Morgen reageer ik op de mooie foto‘s die langskwamen. Welterusten (hopelijk)
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-06-23 07:11
Regen?? Wat is dat??
Mandyy
Geplaatst: 20-06-23 07:55
moonsparkle schreef:
Wat een leuk plekje pien! Kunnen we aanschuiven ?
Het gaat morgen volgens mij flink regenen dan zullen de hooikoortsklachten wel wat zakken
Alles zakt dan idd naar de grond maar zodra het droog wordt komt alles ook weer naar boven.
JeaDH
Geplaatst: 20-06-23 08:26
lizard die waterlelies moooooi! faringo brrrr jojoleine hahaha pien wat een super gezellig plekje gaucho hardlopen, ik blijf het knap en stoer vinden SusanH wat een mooi doorkijkje En inderdaad regen??? dat willen we hier ook wel s'nachts De eerste avond van de wandel 4 daagse ging vanuit Oldehove en omgeving, ook een heel stuk door de weilanden gewandeld
Mooie foto‘s van de avond JeaDH Was zeker warm in de weilanden!
Prachtig Faringo maar nu ga ik toch duimen voor je dat het zonnetje erbij komt. Dan heb je van alles wat en word je tenminste niet meer nat deze vakantie. Je plannen die eraan komen klinken erg goed. Veel plezier ook weer vandaag
Pien wat ontzettend gezellig zo buiten eten. Je hebt hard gewerkt, maar het loont zich!
SusanH mooie foto met Coco
Gaucho ook een fijne hardloopomgeving. Maar wat een omstandigheden om te hardlopen
Lizard die watelelies En dan alle beestjes die je gefotografeerd hebt, mooi
De regen duurde niet lang vannacht maar eventjes was het wel fijn. 0,2 mm of zo Ik heb maar kort geslapen…
Jojoleinee haha een poezelloze rugzak valt ook op
moonsparkle
Geplaatst: 20-06-23 10:10
Mooie Hollandse plaatjes Jeadh, hoeveel km is het?
Ik heb vanochtend 4.2km gelopen
Ik wou een paadje tussendoor nemen maar daar groeide veel Reuzenberenklauw
Pien, ik ben jaloers op je buitenkeuken. Mooie plaatjes Gaucho en Susanh en JeaDH. Het zag er bij jou al grijzer uit Moonsparkle. Lekker Befunny. Mooie plaatjes.
Ik kan later beginnen op werk en heb net een klein rondje hardgelopen. Vond het benauwd, maar ben in ieder geval lekker buiten geweest.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-06-23 11:52
Leuke Hollandse plaatjes komen er voorbij.
Ik heb ineens een dikke knie. Geen idee waar dat door komt.