Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:21

Hmm dat is niet fijn nee, dan ben je wel blij als ze zou komen. Ik hoop voor je dat het niet meer zo lang duurt!

Marjon: ook de laatste loodjes. Fijn dat je je iets beter voelt weer. Misschien viel het eten niet zo lekker?

Freekieee: ahh lekker weer een beetje opgeladen. Nu mag de kleine wel komen!

Jitske: fijn dat het zo goed gaat! :)

Qua maagzuur slik ik Rennies als het nodig is en dat werkt prima voor mij gelukkig :)

Hier zijn we vandaag lekker in en om het huis bezig. De commode staat in elkaar, de kleertjes en lakentjes zijn gewassen, dus straks als alles droog is kan ik het mooi inruimen :) En maar lekker genieten van het mooie weer!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-23 20:42

Hello ladiesss! Hoe gaat het hier? Nog veel genoten van het weer?

Wij hebben lekker wat uren in de zon gelegen. Even letterlijk opladen. Nachten gaan weer beter en ik heb besloten minder vaak te kolven. Scheelt me enorm veel energie. Merkte echt dat ik tegen depressief aan zat.

Daarnaast net even gewogen. Zit al net boven de 5kg met 3 weken oud :wow: en op deze foto in maatje 62/68. Hij groeit zo snel.

Afbeelding

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 20:54

Alleen maar goed dat je dan die keuze hebt gemaakt Gnome! Moet niet ten koste van je zelf gaan!

En wat groeit hij lekker hard zeg! Veelste hard!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:05

Zo dat gaat hard Gnome!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:09

Gnome, mooi gegroeid dus, en heel goed dat je aan jezelf denkt :j

Kleintje van Azmay ook al zo mooi gegroeid, heel fijn!

[***], zo een “oud” jurkje weer aan, lekker hoor! En fijn gewandeld, heerlijk!!

Linda, hier geen tips voor maagzuur, ik drink gemberthee en heb in bed het hoofdeind wat omhoog

Freekie heeft wat bij kunnen tanken

Jitske, fijn dat de bv goed gaat nu

Ik heb weer flink inkopen gedaan voor de kleine man, gisteren met schoonmoeder en haar moeder, en vandaag wilde m’n partner nog even naar de Prenatal, op aanraden van het zh wat kleding maatje 44 gehaald..
Verder was in het ziekenhuis vandeweek alles goed, alleen vanwege z’n grootte wilden ze hem inleiden met week 37/38. Zolang alles oké is en hij goed groeit willen wij dat niet, dus dat hebben ze in ons dossier gezet.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-23 21:17

Freekieee schreef:
Alleen maar goed dat je dan die keuze hebt gemaakt Gnome! Moet niet ten koste van je zelf gaan!

En wat groeit hij lekker hard zeg! Veelste hard!

Echt wel! Ja gelukkig lijk ik iedere kolfbeurt nog genoeg voorraad te kunnen maken :) al moet ie dan niet zo belachelijk door blijven groeien haha

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 23:40

Verstandig Gnome. Kolven kan ook echt wel zwaar zijn! Een blije mama is veel belangrijker :)

PeeltjE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 09:01

Mooi mannetje Gnome <3

Linda: hier sinds eergisteren ook ineens ontzettend veel last van maagzuur, in avond en nacht vooral. Ik gebruik altijd al maagbeschermers, maar dat is nu niet voldoende. Ik pak op de momenten dat ik last heb 2 rennies, dat werkt vrij goed. Hoop dat het snel weer over gaat.

Miss Annemein, oooo laatste loodjes, en jij ook Marjon, spannend!!

Freekie, fijn dat je een beetje bij hebt kunnen slapen :j soms heb je dat gewoon echt nodig.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 10:41

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een leuk boxkleed? Mijn lieftallige partner wil niet iets met een gebreid stofje, laat nu net bijna alles wel gebreid zijn :')
Een druk printje ook liever niet

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-23 11:30

Lisette1987 schreef:
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een leuk boxkleed? Mijn lieftallige partner wil niet iets met een gebreid stofje, laat nu net bijna alles wel gebreid zijn :')

Wij hebben er eentje met verschillende structuren in vakjes. Zit ook een spiegeltje in bijvoorbeeld. Dat helpt de ontwikkeling. Weet niet of je zoiets zoekt of gewoon 1 stof?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 11:36

Hier 1 van little dutch.

Vannacht heeerlijk geslapen. Denk dat er nog t 1 en ander in mn lijf zat _O-
Maar je hoort mij niet klagen

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 11:42

linda2008 schreef:
Gnome, jeetje wat gaat dat hard :=

Marjon, hmm ben benieuwd hoe vandaag verloopt…

Welke dames zitten nu eigenlijk allemaal “veilig” ?

Ik heb ineens heel veel last van maagzuur, vooral savonds. Iemand nog natuurlijke tips? Rennies ofzo lijkt mij niks :o

Hier heeft Antagel heel goed gewerkt! Kan bij de drogist, zonder recept, opgehaald worden. Misschien wel even met je verloskundige overleggen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:05

Lisette1987 schreef:

Ik heb hier een effen fleece (geel). Maar in het begin liggen ze voornamelijk in de kinderwagen bak, dus je hebt nog ff voor ze in de box gaan :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-23 12:09

Freekieee schreef:
Hier 1 van little dutch.

Vannacht heeerlijk geslapen. Denk dat er nog t 1 en ander in mn lijf zat _O-
Maar je hoort mij niet klagen

Heerlijk Freekieee! Kun je echt van opknappen. Hier ook een super goede nacht gehad. Volgens mij heeft ie de rust weer gevonden. Hij sliep van half 10 tot 2 en daarna weer van 4 tot kwart voor 8. Ik heb daarna nog ff geslapen tot 10. Prima uren gemaakt dus :)

Nu heerlijk in de zon verder opladen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:10

Sting schreef:
Lisette1987 schreef:

Ik heb hier een effen fleece (geel). Maar in het begin liggen ze voornamelijk in de kinderwagen bak, dus je hebt nog ff voor ze in de box gaan :D
Wij gebruiken de bak van de kinderwagen echt alleen als we naar buiten gaan. Hij ligt hier in een baby nestje in de box. Box kleden hebben we via Vinted / MP. Eentje van Little Dutch en een zwart-witte.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-23 12:11

Hier net als kiwi. Wordt vanaf dag 1 al gebruikt.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:12

Ohja, nestje kan ook nog! Ben ik zelf niet zo'n fan van ivm steeds opletten, dat hoeft in de bak niet _O-. Kan je tenminste ook even rustig naar de wc ofzo :))

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:19

Sting schreef:
Ohja, nestje kan ook nog! Ben ik zelf niet zo'n fan van ivm steeds opletten, dat hoeft in de bak niet _O-. Kan je tenminste ook even rustig naar de wc ofzo :))

Vond ik ook, heb een wipstoeltje wat zo goed als plat kan waar ze veilig in kan liggen. Los in de box gaat nog niet omdat ze het zo snel koud heeft.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-23 12:29

Sting schreef:

Hij slaapt er bij ons in in de nacht dus houden niet constant toezicht. Zolang ze niet kunnen draaien is er weinig gevaarlijks aan. Gewoon goed in het midden leggen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:33

Gnome schreef:
Sting schreef:

Hij slaapt er bij ons in in de nacht dus houden niet constant toezicht. Zolang ze niet kunnen draaien is er weinig gevaarlijks aan. Gewoon goed in het midden leggen.

Nimue lag een paar dagen terug met haar driftkop al bijna dwars bovenin in haar cosleeper, ik durf dat echt niet in zon ding zonder toezicht :=

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:43

Hier een babynestje waar een band in t midden zit die om je baby kan doen zodat ze niet kunnen draaien.
Van doomoo volgens mij.

Hier nu 39 weken.

Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-23 12:45

Ohhh nee snap ik dan haha. Boris treffen wij exact hetzelfde weer aan tot nu toe. Maar hij groeit wel heel hard erin dus gaan vanaf volgende week toch weer proberen of het ledikantje nu wil lukken.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:55

Babynestje hierboven heb ik ook idd, in een groenig kleurtje :j

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-23 19:40

Ik zag dat we ook 2 inbakerdoeken hadden.. Snapte eerst helemaal niet wat het was :')

Hij ligt nu dus ingebakerd in de box zonder nestje. Lijkt nu al een uur goed te gaan dus als ie straks komt voor z'n fles, gaat ie daarna zo in z'n ledikantje boven. Kijken hoe dat gaat vannacht. Fingers crossed. Heb 'm eerder zelf proberen in te bakeren met een gewone doek maar daar wurmde ie zich zo uit en dan was het weer huilen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 20:49

Gnome schreef:
Ik zag dat we ook 2 inbakerdoeken hadden.. Snapte eerst helemaal niet wat het was :')

Hij ligt nu dus ingebakerd in de box zonder nestje. Lijkt nu al een uur goed te gaan dus als ie straks komt voor z'n fles, gaat ie daarna zo in z'n ledikantje boven. Kijken hoe dat gaat vannacht. Fingers crossed. Heb 'm eerder zelf proberen in te bakeren met een gewone doek maar daar wurmde ie zich zo uit en dan was het weer huilen.

Hopelijk slaapt die goed.