Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:D krijg je genoeg binnen als he iedere dag 3 kwartier in de zon zit, dat kan ik Nederland niet.
bigone schreef:marleen_usar schreef:D krijg je genoeg binnen als he iedere dag 3 kwartier in de zon zit, dat kan ik Nederland niet.
Een kwartier buiten per dag is voldoende voor vit D maar boven de 50 neemt het vermogen om zonlicht in D om te zetten snel af. Grootste gedeelte van de bevolking boven de 50 heeft een tekort.
marleen_usar schreef:Klopt zo.n beetje alle vrouwen hebben een tekort van boven de 50,alleen weet niet iedereen dat.
Zebrastreep schreef:Ik ben niet vatbaar denk ik wederom negatief getest.
Moet het hele weekend weer werken dus ga maar even ffp2 maskers aanschaffen. Ben nog gezond en als het kan wil ik dat graag zo houden.
Bijna iedereen is besmet , klachten zijn wisselend en volgens mijn werkgever lijkt het veel op griepklachten.
En top geregeld die prio testen werd gelijk opgenomen, kon al 45 min later getest worden op de locatie hier vlakbij en uitslag was er rond half 5. Zat in totaal 6 uurtjes tussen. Alleen wat ik vreemd vond ik hoefde niks geen loonstrookje te laten zien. Heb nog wel gevraagd aan de werknemers of ze dst niet moesten zien.
IvysToeter schreef:Wanneer kun je weer positief testen na een eerdere besmetting?
En hoe weet je of die positieve test van je eerdere besmetting is of 'nieuw'is?
Ik voel me echt een beetje bluhh...
Hoofdpijn, beetje lamlendig...
27 januari was mijn positieve test...
candalisa schreef:Beterschap allemaal. Onderschat het niet. Ik test nog positief ik zit nu huilend op mijn werk gewoon van de vreselijk vermoeidheid. Ik ben er zo klaar mee hoofdpijn duizelig …
candalisa schreef:Beterschap allemaal. Onderschat het niet. Ik test nog positief ik zit nu huilend op mijn werk gewoon van de vreselijk vermoeidheid. Ik ben er zo klaar mee hoofdpijn duizelig …