Anoniem schreef:M'n mams heeft d'r eerste tattoo ook op d'r ribben, die vond het heel erg meevallen en had het veel erger verwacht
Een vriendinnetje van mij ook. Zij was zelfs inslaap gevallen. Dus het is echt per persoon verschillend.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diertjec schreef:Verschilt echt per persoon, deze deed bij mij dus onwijs zeer, terwijl die bij mn heup veel minder zeer deed. Dat was vooral irritant
Joanne1987 schreef:Menden die zeggen nee joh deed niet zon pijn hebben vaak alleen wat lijnen en wat schaduw, dat kan qua pijn echt niet op tegen een full colour sleeve waarbij er meerdere kleuren in bijna elke vierkante cm zitten
En nee ik zeg niet dat dat hier voor iedereen geldtvoordat ik dat zo weer op mn bord krijg
Yasmine schreef:Is het echt nodig dat die vraag om de 2 pagina's gesteld wordt? Ja, het doet pijn en nee, het is geen aangenaam gevoel. Maar er is ook een zoekfunctie waarmee je alle andere keren waarop deze vraag gesteld is kan terugvinden.
Joanne1987 schreef:Menden die zeggen nee joh deed niet zon pijn hebben vaak alleen wat lijnen en wat schaduw, dat kan qua pijn echt niet op tegen een full colour sleeve waarbij er meerdere kleuren in bijna elke vierkante cm zitten
En nee ik zeg niet dat dat hier voor iedereen geldtvoordat ik dat zo weer op mn bord krijg
Joanne1987 schreef:Jouw vlakken zijn nog redelijk groot, ik en will ook geloof ik, hebben stukjes van halve vierkante centimeter, dus kleur lijn etc etc zit veel dichter op elkaar en idd een echte hele arm wordt sowieso gevoeliger omdat alles doorstraalt dan
Maar sowieso lastig uitleggen en idd is het voor iedereen anders