[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:56

Anoniem schreef:
M'n mams heeft d'r eerste tattoo ook op d'r ribben, die vond het heel erg meevallen en had het veel erger verwacht

Een vriendinnetje van mij ook. Zij was zelfs inslaap gevallen. Dus het is echt per persoon verschillend.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:04

Ja het js echt verschillend. Vriendin zei tegen mij toen ik bij mijn pols op mijn tanden moest bijten ook; nouuuuu stel je niet zo aan zeg! Zij ging door de grond bij die op haar arm. Vond ik wel fijn. :)) Maar het is algemeen bekend dat ribben gevoelig is. Ik vond het echt niet leuk en ben blij dat het een kleintje was en ze met 20 minuten klaar was. :') ik dacht wel, ik hoop dat als ik knock out ga ze hem afmaakt en als ik wakker wordt ze klaar is. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:06

Gevoelig, maar hoe erg is echt per persoon verschillend.
Wordt er wel een beetje "moe" van dat men steeds vraagt of 'die plek pijn doet', dat is gewoon niet te zeggen namelijk :o Is zo persoonsgebonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:17

Volgens mij doet een naald die 3242 keer in je huid gaat eigenlijk altijd pijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:54

Anthea schreef:
Volgens mij doet een naald die 3242 keer in je huid gaat eigenlijk altijd pijn. :')

Nee hoor, op mn bovenarm had ik vrijwel geen pijn. Oke, leuk is t niet, maar kon t niet aangeven als pijn. Ik lag ook te knikkebollen tijdens het zetten :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:55

Nee hoor, die laatste op mijn onderarm vond ik echt heeeerlijk! :') Geen pijn gehad, ja op het laatst dat vervloekte doekje wat er steeds overheen ging. :+

Pols deed bij mij ook niet echt pijn. Ribben wel.. %_/$#@×+ Rug was ook niet super prettig en zijkant onderarm was ook prima! +:)+

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:57

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:58

Anthea schreef:

Ik vond mijn tattoos vervelend maar niet pijnlijk. Naja de schaduwen op mijn kuit deden pijn. En dan niet een beetje maar echt heel erg.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:59

Verschilt echt per persoon, deze deed bij mij dus onwijs zeer, terwijl die bij mn heup veel minder zeer deed. Dat was vooral irritant

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:05

Sierma dat lijkt meer op de boedistische knoop
De Keltische is een cirkel die door drie met elkaar verbonden lussen met elkaar verenigd zijn
Spirit mind en body
Ik zou goed uitzoeken wat je wil en welke betekenis je daarbij zoekt.
Al kan het iedere betekenis hebben voor jou wat je wil zijn deze afbeeldingen al heel oud en staan voor oneindig

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:08

Diertjec schreef:
Verschilt echt per persoon, deze deed bij mij dus onwijs zeer, terwijl die bij mn heup veel minder zeer deed. Dat was vooral irritant

Ik denk dat de duur dat je getatoeëerd wordt en de zenuwen die geraakt worden en wat er getatoeëerd wordt ook uitmaken.
Ik had plekker waar ik getatoeëerd werd en niets voelde en ik had plekken waarbij de pijn zich zelfs op andere plekken dan waar ik getatoeëerd werd pijn deed.

Maar ik kijk zelf echt niet uit naar de volgende sessie.
Ik heb die 13 april en de zijkant van mijn arm is mij zeer tegengevallen net als mijn elleboog en binnenkant elleboog.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:12

Ik ben heel benieuwd naar hoe m'n bovenarm gaat voelen :))
Binnenkant pols vond ik echt onwijs meevallen. Rug was ook goed te doen! Alleen de randjes van m'n schouderblad vond ik niet heel prettig.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:15

Menden die zeggen nee joh deed niet zon pijn hebben vaak alleen wat lijnen en wat schaduw, dat kan qua pijn echt niet op tegen een full colour sleeve waarbij er meerdere kleuren in bijna elke vierkante cm zitten
En nee ik zeg niet dat dat hier voor iedereen geldt := voordat ik dat zo weer op mn bord krijg

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:17

Is het echt nodig dat die vraag om de 2 pagina's gesteld wordt? Ja, het doet pijn en nee, het is geen aangenaam gevoel. Maar er is ook een zoekfunctie waarmee je alle andere keren waarop deze vraag gesteld is kan terugvinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:20

Joanne1987 schreef:
Menden die zeggen nee joh deed niet zon pijn hebben vaak alleen wat lijnen en wat schaduw, dat kan qua pijn echt niet op tegen een full colour sleeve waarbij er meerdere kleuren in bijna elke vierkante cm zitten
En nee ik zeg niet dat dat hier voor iedereen geldt := voordat ik dat zo weer op mn bord krijg

Ik heb een full color sleeve met meerdere kleuren op een plek, vond dat echt geen pijn doen hoor := Irritant ja, maar pijn totaal niet.

Yasmine schreef:
Is het echt nodig dat die vraag om de 2 pagina's gesteld wordt? Ja, het doet pijn en nee, het is geen aangenaam gevoel. Maar er is ook een zoekfunctie waarmee je alle andere keren waarop deze vraag gesteld is kan terugvinden.

Dat bedoelde ik dus ;)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:24

Joanne1987 schreef:

Ik kan het ook niet zo goed plaatsen
Heb een full back piese en ben nu bezig met full black and white sleeve (arm voor arm) met veel schaduw en black work en ik zeg dat het soms behoorlijk HEL was/ is ik hen dan ook een gesloten sleeve geen open en echt van boven tot onder full sleeve
Maar goed voor diegene die niets of weinig pijn voelen ben ik heel blij *\o/*

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:27

Dreamer met full color sleeve wordt een dichte sleeve bedoelt van boven naar beneden van binnenkant tot zijkant.
Voor zover ik weet heb jij nu een open half sleeve toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:29

Ja, maar volgens mij doelde ze meer op dat je met meerdere kleuren op een klein plekje zit, wel een grote tattoo.
Zo vatte ik het in ieder geval op.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:37

Jouw vlakken zijn nog redelijk groot, ik en will ook geloof ik, hebben stukjes van halve vierkante centimeter, dus kleur lijn etc etc zit veel dichter op elkaar en idd een echte hele arm wordt sowieso gevoeliger omdat alles doorstraalt dan
Maar sowieso lastig uitleggen en idd is het voor iedereen anders
Absoluut niet vervelend bedoeld overigens hoor!
Laatst bijgewerkt door Joanne1987 op 28-03-18 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:38

Anoniem schreef:
Ja, maar volgens mij doelde ze meer op dat je met meerdere kleuren op een klein plekje zit, wel een grote tattoo.
Zo vatte ik het in ieder geval op.

Snap het dank voor je uitleg.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:42

Joanne1987 schreef:
Jouw vlakken zijn nog redelijk groot, ik en will ook geloof ik, hebben stukjes van halve vierkante centimeter, dus kleur lijn etc etc zit veel dichter op elkaar en idd een echte hele arm wordt sowieso gevoeliger omdat alles doorstraalt dan
Maar sowieso lastig uitleggen en idd is het voor iedereen anders

Mijn arm is iedere vierkante cm getatoeerd :j en mijn rug praktisch ook.
Ik zie er steeds meer tegenop en dan ben ik eerlijk. Van mij mag het af zijn.
De ellende is dat ik met de andere arm ook nog aan de beurt kom....
Ik wil de tattoos sel maar de pijn op sommige plekken kan ik missen als kiespijn. En geloof mij ik heb geen lage pijngrens tenminste ik heb altijd het idee gehad veel pijn aan te kunnen.
Misschien valt dat wel tegen :):)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:49

Mijn arm zit ook dicht, van schouder tot pols.
Sommige stukken vond ik bijna en soort van fijn voelen, sommige stukken waren bijna niet te doen.
Echt heel verschillend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:50

Ik zie eerder op tegen al die nazorg _O-

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 14:10

Tinkerloos schreef:
Mijn arm zit ook dicht, van schouder tot pols.
Sommige stukken vond ik bijna en soort van fijn voelen, sommige stukken waren bijna niet te doen.
Echt heel verschillend.

Snap helemaal wat je bedoel dat fijn voelen was inderdaad op sommige stukken verwarrend te noemen

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 14:10

Anoniem schreef:
Ik zie eerder op tegen al die nazorg _O-

Ook niet prettig de laatste keer bij mij succes want jij bent eerder dan mij weer aan de beurt