Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 08:26

Ik heb spierpijn haha. Niet normaal. Zaterdag weer lekker verder oppakken.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:42

Zijn hier mensen met een fitbit versa horloge die het WEL lukt om te verbinden met my fitness pal ?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:49

Ja, ik heb het gesynchroniseerd en werkt goed :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:49

Mijne was daar wel aan gekoppeld :j

Ik ontstip hier even. Het gaat weer ruk met mijn rug helaas.. Kan mezelf niet eens meer normaal aankleden :( Maandag terug naar de huisarts. Ik heb volgende week vrijdag een intake bij het revalidatiecentrum maar het duurt nog 2 a 3 maanden voordat ik kan starten met het traject en dat zie ik echt niet zitten. Moed zakt me even helemaal in de schoenen ;(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:50

Frummels schreef:
Mijne was daar wel aan gekoppeld :j

Ik ontstip hier even. Het gaat weer ruk met mijn rug helaas.. Kan mezelf niet eens meer normaal aankleden :( Maandag terug naar de huisarts. Ik heb volgende week vrijdag een intake bij het revalidatiecentrum maar het duurt nog 2 a 3 maanden voordat ik kan starten met het traject en dat zie ik echt niet zitten. Moed zakt me even helemaal in de schoenen ;(

Jeetje wat een ellende! Heel veel sterkte. Hopelijk kunnen we je snel weer verwelkomen hier.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:21

Dit weekend even geen sportschool voor mij, maar lichaamsbeweging genoeg!
Zijn een weekend wandelen op/in de Duitse Hunsrück met erg veel hoogte verschil.
Gewoon trots op mezelf hoeveel sterker ik ben geworden door het sporten de afgelopen maanden, want het ging op zigh vrij gemakkelijk.
Afbeelding
Afbeelding
Eerst foto de route met de hoogtemeters en onderste is het hoogteprofiel van de hele route.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:52

Suuszels schreef:
Ja, ik heb het gesynchroniseerd en werkt goed :)

Stappenteller werkt wel goed via fitbit tracking. Maar krachttraining meet de fitbit tracking niet. Als ik in de app van fitbit kijk om MFP te concent-en. Kan ik deze niet vinden... hoe heb jij het gedaan ?

Beterschap Frummels

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:28

Fitbit trackt krachttraining gewoon toch? Vind koppelen aan MFP niet fijn, dan haalt ie je verbruik af van wat je nog mag eten en dat is echt niet accuraat.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:06

Bij mij dus alleen mijn stappen en niet mijn kracht training, helaas.
Ja maar goed, ik zie zelf wel wat ik eet. Dus dat vind ik niet zo een probleem

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:21

Je kunt krachttraining toch gewoon "aanzetten" ahw? Onder sport :+

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:33

Eulogy schreef:
Je kunt krachttraining toch gewoon "aanzetten" ahw? Onder sport :+

Ik begrijp niet wat je bedoeld :+.. waar aanzetten ?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:36

Ik zet altijd hem op programma workout. Als je je beginscherm naar links swipet dan zie je exercise staan(onder een geel poppetje) die kan je dan aanklikken en dan kan je kiezen (door te swipen) tussen run, workout, weights, bike, swim etc.

Maar hij telt sowieso je calorieën adhv je hartslag

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:39

Suuszels schreef:
Ik zet altijd hem op programma workout. Als je je beginscherm naar links swipet dan zie je exercise staan(onder een geel poppetje) die kan je dan aanklikken en dan kan je kiezen (door te swipen) tussen run, workout, weights, bike, swim etc.

Ja klopt. Dat is het probleem niet. Ik wil die calorieën dus in my fitness pal app hebben En niet enkel wat ik loop.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:49

Ik snap sowieso niet waarom je die calorieen in MFP zou willen als ze toch niet kloppen :P

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:57

briitje schreef:
Suuszels schreef:

Ja klopt. Dat is het probleem niet. Ik wil die calorieën dus in my fitness pal app hebben En niet enkel wat ik loop.

Maar mfp krijgt toch niet je stappen door maar enkel je calorieën?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:41

Eulogy. ik geloof dat het zeker wel een mooie richtlijn is. Dus ik vind dat fijn

Suuzelz. Jawel de stappen en bijbehorende calorieën

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:03

Nou mijn onderrug voelt als een blok beton. Hartstikke leuk dat deadliften. Morgen besloten om lekker buiten te gaan hardlopen. Zondag maar weer kracht trainen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:14

briitje schreef:
Eulogy. ik geloof dat het zeker wel een mooie richtlijn is. Dus ik vind dat fijn

Hè maar dan snap ik denk ik toch niet wat je mist in MFP? Want hij pakt bij mij gewoon al mijn calorieën uit de Fitbit geloof ik

Ik moest gisteren trouwens voor het eerst battleropes doen, wat een gedoe haha. Vond mijn houding echt best lastig ermee.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:26

Suuszels schreef:
briitje schreef:

Hè maar dan snap ik denk ik toch niet wat je mist in MFP? Want hij pakt bij mij gewoon al mijn calorieën uit de Fitbit geloof ik

Ik moest gisteren trouwens voor het eerst battleropes doen, wat een gedoe haha. Vond mijn houding echt best lastig ermee.

Stappen registreert hij, kracht training dus niet.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:35

Mijne registreert ook altijd alleen de stappen en niet de krachttraining. Gelukkig maar, anders zou ik volgens mfp nog veel meer moeten eten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:58

Dat 'moet' je met die stappen ook. Maargoed ik hou mezelf gewoon aan 1700 kcal en wat hun af trekken of bij tellen, negeer ik in dat opzicht :+. Vind het juist leuk om bij elkaar te zien wat ik verbrand heb

Maar ben bang dat het dus niet anders kan.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:25

Dat heb ik daarom dus ook uitgezet :+ Maar je kan toch gewoon op je fitbit zien wat je verbrand per dag?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:41

Afbeelding
Zo is het bij mij dan. Ik hou niet alle dagen mijn eten bij maar dit is van gisteren. Gesport (352kcal) en nog wat gelopen waardoor ik op die 719 "extra" kom.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:52

Zojuist weer getraind en wat pr bij mogen schrijven. Richten ons nu op mijn rug en borst en ik ga met sprongen vooruit. Ontzettend leuk om te zien en motiveert enorm. Zie ook dat ik breder aan het worden ben inmiddels.

Hoe gaat het bij jullie?

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:55

Wat lekker Inge! Snap dat dat goed motiveert ja!
Ik ben deze week voor het eerst 6x geweest maar merk dat het iets teveel van het goede was. Daarnaast ook nog veel afspraken gehad en werk gaat ook gewoon door maar ben echt zo ontzettend uitgeput.. komende week even iets meer rustmomenten pakken in de week hopen dat mijn energie dan weer toeneemt.