Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Mijne was daar wel aan gekoppeld![]()
Ik ontstip hier even. Het gaat weer ruk met mijn rug helaas.. Kan mezelf niet eens meer normaal aankledenMaandag terug naar de huisarts. Ik heb volgende week vrijdag een intake bij het revalidatiecentrum maar het duurt nog 2 a 3 maanden voordat ik kan starten met het traject en dat zie ik echt niet zitten. Moed zakt me even helemaal in de schoenen
Suuszels schreef:Ik zet altijd hem op programma workout. Als je je beginscherm naar links swipet dan zie je exercise staan(onder een geel poppetje) die kan je dan aanklikken en dan kan je kiezen (door te swipen) tussen run, workout, weights, bike, swim etc.
Maar hij telt sowieso je calorieën adhv je hartslag
briitje schreef:Suuszels schreef:Ik zet altijd hem op programma workout. Als je je beginscherm naar links swipet dan zie je exercise staan(onder een geel poppetje) die kan je dan aanklikken en dan kan je kiezen (door te swipen) tussen run, workout, weights, bike, swim etc.
Maar hij telt sowieso je calorieën adhv je hartslag
Ja klopt. Dat is het probleem niet. Ik wil die calorieën dus in my fitness pal app hebben En niet enkel wat ik loop.
briitje schreef:Eulogy. ik geloof dat het zeker wel een mooie richtlijn is. Dus ik vind dat fijn
Suuzelz. Jawel de stappen en bijbehorende calorieën
Suuszels schreef:briitje schreef:Eulogy. ik geloof dat het zeker wel een mooie richtlijn is. Dus ik vind dat fijn
Suuzelz. Jawel de stappen en bijbehorende calorieën
Hè maar dan snap ik denk ik toch niet wat je mist in MFP? Want hij pakt bij mij gewoon al mijn calorieën uit de Fitbit geloof ik
Ik moest gisteren trouwens voor het eerst battleropes doen, wat een gedoe haha. Vond mijn houding echt best lastig ermee.