[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:37

Betere foto:
Afbeelding

Ik heb geen ervaring met shipito
Wy: baken is denk ik t enige wat je kan doen maar dat blijft n dingetje met een bril op..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:50

Heeele gave look! Ziet er heel professioneel uit. :j

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:00

WoW ja, en mooie kleuren ook :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:21

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:24

En de prijs mag je zelf kiezen die je aangeeft? :P bij Shipito :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:59

Je kan inderdaad zelf een waarde aangeven, maar daarvoor moet je wel zeker weten dat er geen factuur met daarop de prijs in het pakket zit. Bij Shipito kan je die eruit laten halen, het nadeel is dan alleen wel dat ze je pakketje open moeten maken. Het werkt ook niet bij alle winkels, de Amerikaanse Sephora verstuurt niet naar Shipito PO boxen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:40

Hmm ok, thanks!

Weet iemand ook welke dingen in een Alex kastje passen van Ikea? Ik heb nu die Stodja trays maar die passen niet zo goed en ik he nu dus reserve stodjas maar die zijn niet handig :\ En ik wil mooie bakjes die aansluiten bij elkaar zonder dat ik meer geld kwijt ben aan de organizers dan de astjes zelf :')

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:27

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:19

chimello schreef:
Hmm ok, thanks!

Weet iemand ook welke dingen in een Alex kastje passen van Ikea? Ik heb nu die Stodja trays maar die passen niet zo goed en ik he nu dus reserve stodjas maar die zijn niet handig :\ En ik wil mooie bakjes die aansluiten bij elkaar zonder dat ik meer geld kwijt ben aan de organizers dan de astjes zelf :')

Bij de action hebben ze van die plastic geweven mandjes. Geloof dat er 4 mandjes in een setje zitten en er in totaal 7 in een la passen, dit is wat voor mij op dit moment prima werkt. Geloof dat de setjes 1,50 kosten. Zal morgen anders even een foto maken dan heb je een beetje een idee van wat ik bedoel.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:27

Hele gave look Suus, vond het drieluik ook heel geslaagd :) je ziet er sowieso goed uit, mooie haarkleur ook :j

Ik draag meestal Si van Armani, en La Vie Est Belle zoals 13 anderen in het dozijn :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 00:09

Jaaa foto :D

Ik had die ook al gefaved haha, maar ik wil liever alles hetzelfde dat past ipv allerlei verschillende bakjes en mandjes.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:22

Mooi Suus! Lijkt me super leuk al die nieuwe technieken en looks proberen.

Wat parfums betreft, teveel om op te noemen eigenlijk :') Denk dat ik er zo'n 10-12 regelmatig gebruik/afwissel.
Van zwaar tot licht en fris. Wacht, ik maak gewoon even een foto, gaat sneller :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:33

Deze gebruik ik dus allemaal.
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:17

Black opium wordt wel door veel gedragen :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:54

Avelienvd schreef:
Black opium wordt wel door veel gedragen :)

Die is ook geweldig lekker, dus dat snap ik wel!

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:59

Wow, wat een mooie verzameling hierboven! Ik heb echt al sinds jaren 1 geurtje en dat is j'adore van Dior. Heerlijk geurtje. :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:38

BO is idd 1 van mijn favorieten, heerlijk. Net als Just Cavalli Gold, Chloë en de geur van Zara. Mijn 2 nieuwe van Jo Malone zijn ook echt heerlijk :+:

Ik vind dat eigenlijk best heel bewonderenswaardig als je aan 1 geur genoeg hebt. Ik vind het heerlijk om per dag te bekijken welke geur ik op doe, erg afhankelijk van mijn humeur en het weer. En ook per seizoen zit er nog verschil in.
Naast deze heb ik nog wat geuren, waaronder nog 2 van Cavalli, maar die draag ik minder regelmatig dus vandaar die er niet bij gezet.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:42

Ik ben echt duidelijk het meest liefhebber van de zwaardere kruidige geuren. Met 1 of 2 flesjes heb ik dan ook genoeg. Hoef daarin niet zo vaak afwisseling of dat ik iets afstem op de gelegenheid :') mensen om me heen in de supermarkt ruiken maar gewoon mijn heerlijke heftige avond feestjesgeur :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:47

Ik draag ook gewoon zware parfum overdag als ik zin heb. Gelegenheid is de minste factor voor mij wat dat betreft. Zoals dus de BO of de Cavallo Nero, die gaan ook gerust naar werk op :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:03

Ik ben juist groot fan van bloemige geuren, Valentina is echt mijn signature geur en iedereen heeft het gelijk door als ik hem weer op heb :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:08

Ik zit meestal tussen kruidig en citrusgeuren in of combinaties daarvan. Bloemig vind ik al heel snel te zoet of naar toiletverfrissers neigen :=, uitzonderingen daargelaten :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:10

Ik moet zoete frisse geurtjes hebben, zware parfum vind ik vreselijk. Vind het altijd vreselijk als collega's zoiets de hele dag dragen want ik word er zo misselijk van :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:19

WithinYuuri schreef:
Heyy ik kom even dit topic binnenvallen, ben al een tijdje meelezer en wil nu even jullie ervaringen over iets horen :o Ik gebruik sinds kort foundation (hiervoor bb creme) en ik heb er met mijn bril heel erg last van dat deze steeds van mijn neus glijdt als ik foundation op heb. Ik heb niet super a merk foundation oid, maar wel een specifiek voor de vette huid (en die heb ik helaas), en ik poeder het ook gewoon goed af. Maar dit glijden begint al een halfuur na het poederen en ik ga natuurlijk niet 2 keer per uur dat poeder er weer op doen :') Duss mensen met een bril die dit ook kennen en dé oplossing weten? :D

Hier ook brildrager, maar nooit last van.
Mooie look Suus!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:26

Ik kan geen zware geuren dragen. Vind ook wel dat men best wel rekening mag houden met hoeveel er op wordt gespoten. Mijn moeder bijvoorbeeld heeft behoorlijk zware COPD en wanneer iemand teveel of zware parfum op heeft gedaan, beneemt haar dat letterlijk de adem. En die adem is al de helft minder dan iemand met gezonde longen.
Laatst bijgewerkt door Niniane op 09-10-17 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:30

Ik heb daar ook wel snel last van, vandaar dat ik meestal bloemige geuren opspuit en in lichte mate.