Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KellyAV schreef:Ik heb de laatste keren verse friet gepakt, wel al wat in zo'n voorgesneden zak zit in de supermarkt.
Ik weeg ze van te voren af en hoeveel ik pak is afhankelijk van hoeveel ik nog mag. Maar meestal zo'n 200 gram, van te voren gewogen dus! Als je daarna gaat wegen zijn ze lichter, en ik weet niet hoe de kcal op de verpakking berekend zijnbij de verse friet denk ik vooraf. Net even in mfp gekeken, en ik heb ze een keer van de lidl en jumbo gehad, en in die van de lidl zitten veel minder kcal
TurboTinker schreef:Ik heb gister normaal gegeten. 2x2 beschuitjes en kip madras met vruchtenyoghurt na. 600 gram er aan en vanmorgen weer enorme buikpijn. Vermoed dat het nog niet over is.
_KellyAV schreef:TurboTinker schreef:Ik heb gister normaal gegeten. 2x2 beschuitjes en kip madras met vruchtenyoghurt na. 600 gram er aan en vanmorgen weer enorme buikpijn. Vermoed dat het nog niet over is.
Ik weet niet of je zo weinig eet doordat je je niet goed voelt, maar ik vind het niet echt gezond klinken. Dat kan heel goed de reden zijn dat je aankomt, ondanks dat je weinig eet