Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Shizzel you so prettystaat je echt heel erg gaaf dat rood! UD is echt een fijn merk he
_Friemel schreef:Ik net een order gedaan bij CP, ik kon het niet weerstaand, shiz haar schuld... nu kleine order gedaan als t bevalt dan gaat de rem eraf
Dyphusion schreef:Shizzel, heb jij het met de vooruitgang van je huid over die BB cream? Zo ja, wat heeft deze voor ondertoon? Ik heb van de foundation de 1.0 maar die is echt te roze voor mij.
Shizzel schreef:Dyphusion schreef:Shizzel, heb jij het met de vooruitgang van je huid over die BB cream? Zo ja, wat heeft deze voor ondertoon? Ik heb van de foundation de 1.0 maar die is echt te roze voor mij.
Het zit tussen een BB en foundation in dus heeft wel de dekking maar voelt heerlijk licht. Ik heb 'm pas een dag maar ik heb hele droge huid en heb normaal op mijn wangen na een uur de schilfers alweer zichtbaar (helaas).. vandaag hele dag gewerkt en gerend maar niets te zien en collega's merkten het ook echt. Dus in dat opzicht is hij wel echt super voor mijn huid, voelt ook minder uitdrogend!
Ondertoon van deze is wel meer op het roze, degene die ik heb is Light en is voor 0.5 t/m 2.5 als ik me niet vergis..
velvetblack schreef:Fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt dat werkt voor je huid