[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:59

Vind de sale dingen altijd tegen vallen :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:08

I like your hair Elke! Even over dat tanden bleken. Hebben jullie dat nooit ergens laten doen? Ik heb thuis zo'n kit liggen maar ik denk er nooit aan dus misschien is 1 behandeling bij zo'n kliniek fijner . Iemand daar ervaring mee?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:11

Ik wil nog maar ga pas als m'n voortanden vervangen moeten worden, die moeten er eerst af, dan bleken en dan weer nieuwe voortanden, heb daar nu nog geen zin in :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:25

Dat geel had ik inderdaad feller verwacht ook. Zit veel pigment in, maar lijkt nu meer richting goud te gaan dan echt geel.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:29

Vind je look erg gaaf elk!
Geel valt me n beetje tegen qua intensiteit maar misschien is het het licht

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 20:11

oke, toch op alie express een kylie lipkit van koko K gescoord en de witte colourpop schaduw, om als highlighter te gebruiken.

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:41

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 25-01-25 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:47

Afterdark is heel mooi!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:48

ik vind alpha een hele mooie kleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:54

Ik vind ze allebei mooi, maar vind Alpha je beter staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:55

Thanks allemaal voor de complimentjes, heel lief <3 Rood wordt dus vaker op mijn gezicht gedaan. :))

Eight schreef:
Shizzel you so pretty :D staat je echt heel erg gaaf dat rood! UD is echt een fijn merk he :j

Hoe geweldig <3 <3 <3 Echt, by far mijn grote favoriet.

Friem, Terra Cotta staat je prachtig!

Mooie look vandaag Suus!

Parfum in mascara? Klinkt niet zo fijn... hmm.. -O-

_Friemel schreef:
Ik net een order gedaan bij CP, ik kon het niet weerstaand, shiz haar schuld... nu kleine order gedaan als t bevalt dan gaat de rem eraf _O-

Hoop gewoon dat ze bevallen voor ik een klachtenbrief krijg _O- _O-

Eline, mooi kleurtje!

Elke, wow die kleur had ik niet zo verwacht als ik de foto's zag. Inderdaad meer goud/mosterd-gelig. :oo Vind het wel heel gaaf met je haarkleur zo - geeft me ideeën voor als mijn geel en blauw binnen zijn. _O- Moet wel zeggen dat ik het mooi vind staan ookal is dit net niet 'mijn geel'. :))

Iertje, Afterdark is heeeeel gaaf!

Ik maak een checklist voor vakantie. Is het oke om 5 palettes/7 oogschaduws en 16 lipsticks/liquids mee te nemen voor 1,5 week. Zucht. :') -O- We gaan weer elimineren. _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:56

Whahahaha herkenbaar :=

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:57

jeetje, dat is wel heel veel shiz hahaha. ik zou halveren :P scheelt weer ruimte en gewicht, kan je meer mee terugnemen als t moet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:12

Qua gewicht zal het niets uitmaken, die liquids wegen geen drol. :)) En mijn palettes gaan in mijn handtas want ben te bang dat ze breken. Maar ik kan de blik van mijn beste vriendin al zien als ik bij haar thuis aankom. := _O- Heb ook al een trip UD geclaimed omdat in de UK de 0.5 van concealer en foundation niet zo snel uitverkocht is.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:15

hahahaha :')
ik blijf maar alie express neuzen :P verslavend.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:17

Ik heb de UD concealer in light neutral en die is echt perfect nu ik een kleurtje heb :)
Voor t mooi had ie net een tikje geler gemogen voor mij maar het kan :)
Mn estee lauder is echt te licht helaas..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:20

Is de 1.0 dan niet goed voor je? Voor mij is die net-an zegmaar. :') Ik denk dat ik de 0.5 moet mixen met de 1.0 - zoals ik mijn 1.0 foundation nu ook mix met mijn MAC NW15. Zodra ik de foundation heb in 0.5 ben ik al blij. :=

Moet trouwens zeggen, heb vandaag enorm veel positieve reacties gehoord over mijn foundation, de nieuwe die ik van UD gehaald had. Huid lijkt stukken minder droog en ik voel hem ook niet zitten en hij ziet er wel echt mooi uit. Tevreden. *\o/*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:24

Je kunt ook sommige dingen 'perongelijk vergeten' shizz, zodat je daar wel dingen MOET kopen <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:26

Kijk, dát zijn nou goede ideeën. :):) _/-\o_

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:30

hahaha die ga ik ook onthouden voor oktober. stiekem de oogschaduw vergeten, want dan moet ik wel nieuwe shoppen in de superdrug, kiko en alle andere makeup winkels lol

en de lipstick, highlighter, bronzer etc etc :')

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:40

Shizzel, heb jij het met de vooruitgang van je huid over die BB cream? Zo ja, wat heeft deze voor ondertoon? Ik heb van de foundation de 1.0 maar die is echt te roze voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:45

Dyphusion schreef:
Shizzel, heb jij het met de vooruitgang van je huid over die BB cream? Zo ja, wat heeft deze voor ondertoon? Ik heb van de foundation de 1.0 maar die is echt te roze voor mij.

Het zit tussen een BB en foundation in dus heeft wel de dekking maar voelt heerlijk licht. Ik heb 'm pas een dag maar ik heb hele droge huid en heb normaal op mijn wangen na een uur de schilfers alweer zichtbaar (helaas).. vandaag hele dag gewerkt en gerend maar niets te zien en collega's merkten het ook echt. Dus in dat opzicht is hij wel echt super voor mijn huid, voelt ook minder uitdrogend! :)

Ondertoon van deze is wel meer op het roze, degene die ik heb is Light en is voor 0.5 t/m 2.5 als ik me niet vergis..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:48

Shizzel schreef:
Dyphusion schreef:

Het zit tussen een BB en foundation in dus heeft wel de dekking maar voelt heerlijk licht. Ik heb 'm pas een dag maar ik heb hele droge huid en heb normaal op mijn wangen na een uur de schilfers alweer zichtbaar (helaas).. vandaag hele dag gewerkt en gerend maar niets te zien en collega's merkten het ook echt. Dus in dat opzicht is hij wel echt super voor mijn huid, voelt ook minder uitdrogend! :)

Ondertoon van deze is wel meer op het roze, degene die ik heb is Light en is voor 0.5 t/m 2.5 als ik me niet vergis..

Is dat die van Nyx?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:51

Fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt dat werkt voor je huid :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:57

velvetblack schreef:
Fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt dat werkt voor je huid :)

Het was me een zoektocht, maar denk dat dit 'm toch echt is. <3 Ben echt enorm blij, denk dat ik 's winters wel nog zal switchen naar m'n MAC. :)

Jolien, deze is het! :) http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/U ... goryQuery=