Vandaag mn eerste prik gezet en moest toch weer even de knop omzetten. Het vorige traject is ook al 5 jaar geleden en heb nu gewoon gedacht toen ging het ook goed dus dit kan ik best! Had voor het eerste traject een serieuze naalden fobie en dat kwam nu toch ook weer even om de hoek gluren.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 24-01-21 08:13
Het lijkt mij ook vervelend, het zetten van die naalden. Hopelijk zorgen ze uiteindelijk wel voor iets moois.
Trusthim, gefeliciteerd nog dan. Hoe was je honeymoon?
Ik slik nog steeds Letrozol. We zijn nu bij poging 4. Hierna heb ik er nog 3 en als het dan niet raak is, dan moeten mijn man en ik weer terug naar de poli om de volgende stap te bespreken. Alles lijkt voor de rest "goed" te zijn (maandelijks een eisprong, progesteron netjes omhoog, redelijk regelmatige cyclus van 25 dagen), dus ik hoop dat het bij de Letrozol mag blijven.
Er zijn hier vrouwen die een stuk verder zijn in het traject. Weten jullie wat er nog verder onderzocht zal worden na deze ronde w.b. het uitblijven van een zwangerschap?
Miekelien
Geplaatst: 24-01-21 12:33
trustHim gefeliciteerd! Hopelijk heb je ondanks de vermoeidheid wel kunnen genieten. Heb je je eerste echo ook al gehad of duurt dat nog even?
Boompje1985 dat zelf prikken is inderdaad best wel een drempel, zeker als je sowieso al moeite hebt met naalden.. Maar het is voor een goed doel natuurlijk! Hopelijk hoef je niet lang te spuiten en heb je zo snel mogelijk goed nieuws.
Adamootje voor jullie is het dus ook weer spannend! Bij ons is ook alles vanuit de onderzoeken in orde. Ik heb na poging 4 nog een foamecho gehad (vergelijkbaar met HSG maar minder pijnlijk) waarbij ze kijken of je eileiders goed open zijn. Dat was bij mij ook allemaal prima. Meer onderzoek doen ze in onze kliniek niet.
Hier hebben we afgelopen week alweer poging 6 gehad. Het was even spannend of we door mochten gaan omdat er 2 grote en 2 iets kleinere follikels te zien waren, maar van die 2 kleine is er maar 1 doorgegroeid. 3 follikels is de harde grens, dus gelukkig zaten we daar precies op.
Verder hebben we ook afgelopen week het intakegesprek voor IVF gehad. Veel informatie om te verwerken.. Als deze poging niet gelukt is kunnen we daar direct mee starten, maar we hopen vooral heel hard dat het niet nodig gaat zijn!
@ trustHim spannend hoor...hopelijk is nu alles goed. We duimen
@ Miekelien sterkte met afwachten weer...fijn dat je wel gelijk mag starten na iui geen verplichte rust dus? Maar hopelijk is het niet nodig nee!
@ Adamootje wat normaal is na iui weet ik niet maar bij mijn man wordt niet meer onderzocht...en bij mij ook niet want ze hebben alles al onderzocht wat kan. Hopelijk geluk bij poging 4!
Ben sinds 2 weken aan de pil gezet...opruimkuurtje ofzo Doe ik ook nooit weer, ik weet precies waarom ik ooit gestopt was met de pil. Ik mag nog 1 IUI en dan ook IVF...eerder dan verwacht.
Succes met prikken Boompje, ik vond de eerste prik ook wel heel raar. Nu is 't soort gewoon.
Hier gaat 't oké, best wel last van de bijwerkingen van de decapeptyl. Vanaf morgen de rekovelle erbij en dan 5 februari de echo om te kijken hoe alles groeit. Tijdens de uitgang echo eerste dag van m'n menstruatie had ik al 10 follikels aan de ene kant en 14 aan de andere. PCOS olé olé haha.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 27-01-21 13:19
Wat klote, Trusthim! Sterkte!
Wow, Eefsel! Lekker veel!
Ijsvogel, spannend! Weet je al wanneer je met IVF start?
Het is erg onwerkelijk na 6 jaar.. gisteren eerste echo gehad. Zag er goed uit. Alleen ik heb al een week bloedverlies, echt rood ook. Is te verklaren door de groeiende baarmoeder en de placenta waardoor de bloedvatenstelsel op de rand beschadigen. Dit was ook te zien op de echo. Geeft wel een onrustig gevoel. Gelukkig komende weken elke week een echo.. we gaan t zien.. bedankt voor jullie lieve reacties