Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:26

Jeetje wat veel centimeters rainbow!! Blijft er nog wel iets van je over? :P

En beide in vrij korte tijd ook lekker de kilo's die weggaan. Super!

Geeft mij motivatie om morgen weer aan de slag te gaan, want...Dat wil ik ook *\o/*

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:39

Ik woog na de vakantie 82kg... beetje te veel van het goede. Weeg nu 75kg ik moet nog tussen de 5 en 10 kg.. tussen 65 en 70kg wil ik scommelen, dan voel ik me het prettigst en hoef ik ook geen longmedicatie te nemen. En cm blijven er nog zat over :P. Heb eindelijk weer m'n zandloper terug.. Nu de rol op onderbuik/kont en nog een beetje van bovenbenen af en dan ben ik bijna helemaal gelukkig... Dan volgend jaar zomervakantie de fietspomp op m'n borsten... van cup grote A/kleine B naar D/DD. Dus dan komen er weer cm bij :P.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:38

Laat je ze vergroten rainbow?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 08:47

Yeps, ben daar al een hele tijd mee bezig. Heb afgelopen zomer de knoop doorgehakt dat ik het volgend jaar zomervakantie eindelijk ga doen.

Oh ja, was ik vergeten te zeggen... Ik ben 1.62m groot.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 09:36

Oh spannend! Ik heb er vroeger ook eens over gedacht, maar nu ik meer borstspieren train zijn ze wat groter cq steviger en ben ik er tevreden genoeg mee :)

Hoe oud ben je als ik dat mag vragen?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 09:55

Dat mag je vragen hoor. Mijn biologische leeftijd is 42. Af en toe voel ik me 80 en af en toe 18 :P.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:21

Haha nou ik hoop voor je dat het een geslaagde operatie wordt! Mijn borsten zijn helaas van een D naar een C (en waarschijnlijk nu alweer een B) gegaan bij een gewichtsverlies van circa 6,5 Kg. Geef je dus totaal geen ongelijk. :P

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:33

De mijne zijn alleen tijdens de stuwingsperiode van de borstvoeding groter geweest dan een B-tje, voor de rest nog nooit... :')

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:52

Ik ben trots op mezelf :D heb net de 45 minuten sport gedaan ^__^ zat er maar tegenaan te hikken en nu ik t gedaan heb voel ik me prima :=

Ik hoop dat je tevreden wordt na de operatie :))

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:05

- Goed bezig geweest met 45 minuten sporten *\o/*. Kan na de krampen van vorige week de motivatie even niet vinden... Weet wel dat ik weer moet beginnen.. Als ik het gedaan heb ben ik altijd best trots.
- Ga er vanuit dat ik dan eindelijk tevreden ben met mezelf.. We gaan het meemaken...

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:42

Misschien een low impact workout eerst proberen Rainbow? Dat je weer wat vertrouwen krijgt.

Ik heb voor de liefhebber nog bijna een kilo whey poeder liggen. Lemon cheesecake, maar mij te lemonig. Ruilen tegen een andere smaak of tegen een laag prijsje :) pb voor interesse.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:13

Gisteren niet meer gesport - er moest met t gezin Rummikub worden gespeeld - dus vandaag 2 uur gedaan. M'n moeder vond dat overdreven en kwam na 1.5 uur zeuren hihi.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 13:46

2 uur sporten... tjonge... low impact workout wat moet ik me daarbij voorstellen?? Zondagochtend gaan we wel weer naar de sportschool met het hele gezin, dan is het de volgende dag weer oppakken een stuk makkelijker...

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:39

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:48

Woot, ik heb op mijn werk eindelijk een bio-impendantie apparaat voor onze revalidanten gekregen. Maar dus ook wel interessant om eens te kijken wat mijn vetmassa nu is... Voogens mij werkt dat beter voor mij dan centimeters meten, want ik heb het idee dat ik dan iedere keer anders meet en ik de resultaten toch niet ga geloven.. :o

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:23

Solar:
- Die ga ik vanmiddag maar eens proberen. Thanks :D.

Sec:
- Een wat??

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:26

Een bio-impedantie apparaat, waarmee je vetmassa en vetvrije massa kan meten. Net zoals sommige weegschalen dat wel eens hebben, dat je op metalen plaatjes moet gaan staan (of bij de soortschool), maar dan een goede professionele variant die ook de volledige lichaamslengte meeneemt :)

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:40

Ah :)*! I undersnap :D.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:19

Ik dacht, ik doe eens gek. Ben vandaag weer begonnen met jillian michael 30DS met 2kg gewichten.
Maar die cardio is echt... :Z
Ik word helemaal onzeker of ik nog wel een beetje iets verbrand zo, het voelt als vakantie. Kracht is te doen, wel een kluif (vooral die zijwaartse, oh oh), maar te doen.
Eens kijken hoe lang het me geboeid houd, haha.
secricible schreef:
Pff, nou, vandaag toch maar begonnen. Kan nauwelijks meer typen, mijn handen en armen zijn zo moe...
Cardio was niet heel spannend vond ik, vooral de krachtsoefeningen zijn echt loodzwaar voor me... Ben benieuwd wanneer ik resultaat ga zien. Vanochtend ook nog 6km gewandeld, dus lekker wctief geweest!

(En wat is 0,5kg zwaar aan het einde van zon training,pffffff....)

Dit was mijn reactie toen ik 4mnd geleden begon, let wel: met 0,5kg. Hihi, heb toch wel iets bereikt de afgelopen maanden...

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 20:56

Super meis... Je mag echt wel trots op jezelf zijn... Ik doe het je niet na.. :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:08

solarpleure schreef:
http://www.fitnessblender.com/v/workout ... orkout/fh/

Zoiets bijvoorbeeld. Minder hupsen en minder zware oefeningen. Gewoon wat stappen terug, terwijl je toch nog wel traint.

Heb dit net gedaan... ben moe nu... kan merken dat ik al een paar weken niets gedaan had.. Heb net van lover een schop tegen m'n kont gehad dat ik nu echt weer aan het work-outen moet, want ik wilde zo nodig afvallen... Ben wel weer een beetje trots dat ik het toch weer gedaan heb... :o

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:37

Goedzo *schouderklopje*

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:18

Zijn jullie allemaal nog een beetje bezig met de JM workouts?
Ik heb momenteel even een soort jillian-break, wil iets serieuzer hardlopen, maar merkte toch wel aan mn spieren (vooral mijn kuiten) dat ze dan ook echt rust nodig hebben om goed te herstellen, dus ik loop nu 3x in de week en doe 3x in de week upper body/core workouts :) Zo sport ik toch (bijna) elke dag en krijgt mijn lichaam iets meer kans op herstel.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:01

Hier even wat stiller, merk dat jillian michaels me niet echt meer de uitdaging geeft doe ik nodig heb, voornamelijk de cardio is gewoon te licht. De stronger workout is dan toch net wat uitdagender.
Ik heb ook mezelf voorgenomen wat te gaan richten op krachttraining, alleen cardio levert me niet voldoende op helaas. Dus heb een schema voor thuis gevonden welke ik nu ga combineren met 3x per week cardio.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:52

Wow zijn jullie goed bezig! De kilo's vliegen eraf zo te lezen. +:)+

Op één of andere manier haak ik steeds af... -O- Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, maar voor ik me er toe kan zetten :+... Iemand nog tips hiervoor?