Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:Jij loopt 's avonds en de volgende ochtend alweer? Dat is te dicht op elkaar.
Om de dag hardlopen is beter en als je dan al persé vaker wilt, houd er dan iig minimaal 24 uur tussen.
dressuur518 schreef:Even een vraagje, wat motiveert jullie om hard te lopen? Ik ga eigenlijk altijd op zondag ochtend na dat ik heb uitgeslapen (lees rond half 10) ik moet me zelf dan echt uit bed slepen, maar als ik eenmaal aan het rennen ben is het heerlijk. Zijn er meer mensen die dit hebben? Wel is het zo hoe vaker per week ik loop (ga in de vakantie vaak 3 keer per week omdat ik er dan de tijd voor heb) hoe meer zin ik er in heb.
welshfan97 schreef:Heb me toch bedacht en ga me aan jullie advies houden! Ik ga goede hardloopschoenen kopen! Nu nog één probleem en dat is het geld, ik heb een klein slecht betaald bijbaantje (druk opzoek naar een ander maar in een dorpje is er niet veel keus). En ik moet nig kijken waar, net over de grens zit een wat grotere en huer vlakbij zit een kleine die ook aan loopanalyse doet (schijnt wel een heel goed zaakje te zijn) ook kan ik eventueel nog naar perry sport gaan. Waar zouden jullie gaan?
KarinvdM schreef:Ik weet het niet Plien, eerlijk gezegd ben ik bang van niet.
tanec_meisje schreef:Zijn er hier lopers die ervaring hebben met het trainen met een hartslagmeter? En dan in verschillende hartslagzones?