Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hihi toevallig zeg dat je diegene zowel op meeting als bij het duiken tegen kwam 
maar als nog heel fijn als je gesteund wordt! 
Ik doe havermout met gewone halfvolle melk (geen zoetstof). Ik maak het
Ik maak het klaar in de magnetron 

Verder net lijstje zeg 
Roosch schreef:Niks, ik ga zodra ik op m'n streefgewicht zit kijken of ik een mooie bikini vind daar, ik pas hem, hang hem weer terug en bestel hem vervolgens online.
geweldig!!

-47 kilo.

Prachtige pony heb je. 

. Heb een nieuwe racefiets gekocht
. Helemaal happy nu. Verder gaat het qua eten en sporten eigenlijk prima, hoop dat er deze week wat af is. badeendje schreef:Mayflower_ schreef:Heeft iemand hier ook nog lekkere recepten voor een 'juice' ?
Ik maak nu regelmatig de 'zoete' juice: 4 wortelen, stukje gember, 1 appel en 2 bietjes. Dit dan in de sapmachine.
Beautygloss!

, bij elk lichamelijk wissewasje (ik of bij paard) val ik men lastig, probeerde me gister in te houden maar okey, ander onderwerp.
Zou ik ook wel willen, vind voeren super leuk & houd zelfs van stallen uitmesten. Maar ik sta vol-pension dus tsja.

maandag weer paardrijden alleen dan op de manege, dinsdag handboogschieten dus mijn beweging is al ingepland ( en natuurlijk iedere dag wandelen ) 
. Dus echt respect Bonjoy haha.
. Ik heb net mijn 'hulk drankje' weer achter de kiezen. Moet zeggen, je zit bomvol en ik heb eeeecht geen trek nu
.