@sanne, dat voorbeeldfototje zou je echt gaaf staan! Ik ken jou (de4hoeven) en dat maakt je echt pittig ! @amber, zo us mn uitgroei ook geworden. Had verkeerd begrepen en dacht dat die swartskopf dus ontkleuring was... 2verfbeurten later is mn haar wel blond, maar mn uitgroei wit. Eigf wil ik alles echt dat witblonde... zit nu n half uur met zilvershampoo op niet natgemaakt haar, hoop dat dat t gelig/oranjege beetje nog weghaald.... anders nog maar een x verven of juist nu ontkleuren toch nog?
jasz
Geplaatst: 24-05-14 20:54
Dan ga ik volgende keer die schwarzkopf ook gebruiken, ik heb precies dat witte nodig. Maar is dat dus geen ontkleuring? Ik snap echt niet meer welke pakjes in de drogist nou ontkleuring zijn en wat verf. Heel vaak staat er op dat het een aantal tinten oplicht, dus dan denk ik dat het ontkleuring is. Maar laatst had ik zo'n pakje waar dat opstond en dat was toen gewoon een kleurspoeling. Dus hoe weet ik nou of hey ontkleuring is?
Mn uitgroei is echt witblond nu ja! De rest is totaal niet veranderd.. @amber zou jij aanraden t nog eens emt die verf te verven of dan juist een ontkleuring te pakken...?
Ja moeilijk! Ik heb het eerst met 12% ontkleuring gedaan. Toen was ik spierwit en nu hou ik de uitgroei hiermee bij. Ik doe het onderhand al weer 6 jaar
Mijn kapper heeft mij juist gedwongen om van Fudge af te stappen omdat hij heel heftig is: mijn haar werd er een lelijk ratjetoe aan kleuren van. Nu wissel ik die van L'Oréal en Kruidvat af en is mijn kleur veel mooier.
Gisteren overwogen om met deze foto naar de kapper te gaan, maar er toch nog een nachtje over geslapen. En nu heb ik natuurlijk spijt.. Van de week dan toch maar gewoon doen? Het gaat trouwens voornamelijk om het kapsel, niet zozeer om de kleur alhoewel ik die ook prachtig vind. Maar die komt waarschijnlijk niet uit een pakje maar puur natuur..
heb je van jezelf stijl haar ? anders dan is het gewoon een normale bob
Frummels
Geplaatst: 25-05-14 14:39
Nee ik heb van mezelf krullen/slag
Iedereen hier die mij inmiddels een beetje kent, die weet dat als ik iets wil, ik dat meteen wil.. Dus.. heb ik er net zelf de schaar ingezet Mensen zoals ik zouden echt geen schaar in huis mogen hebben.. Heb het wel gestijld om te knippen, slag/krullen knipt zo lastig.