Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flauw
Ik vind die twee echt zo ongelofelijk vervelend. Fleur de Force, Essiebutton en Zoella vind ik dan wel weer heel erg leuk!
Dat heb ik helemaal gemist! Hoe kinderachtig!Davinia_ schreef:Misslipgloss vind ik een vreselijk mensBen daar ook ooit eens geband en kreeg een hele mail of ik het normaal vond om te zeggen dat ik haar make up te donker vond? Want dat zeg je toch ook niet tegen iemand op straat? Right
NeverGiveUp schreef:Ik vind misslipgloss juist weer vreselijk. Ben daar ook ooit geband, ze vond mijn reactie niet zo leuk denk ik

Gianti schreef:heb niet echt met die beautybloggers de laatste tijd.. veel vlogs en ben daar niet zo van...

) maar inhoud van de blog wel top, Vera Camilla ben ik gestopt te volgen op Bloglovin en Beautylab heb ik nooit echt gevolgd maar als ik er eens kijk is het wel leuk. Maar ik denk dat ik Beautygloss ook ga unfollowen, vind er echt niks aan de laatste tijd met al die vlogs en weinig beautyposts. Ik vind Beautyscene trouwens wel altijd leuk, vooral vanwege de posts over nieuwe collecties enzo en ik ben sowieso meer geïnteresseerd in de parfumeriemerken.
__Sannne schreef:Ik heb het ook gemist, was aan het wokken. Maar wil mijn geld toch bewaren voor zaterdag.
Meer mensen hier die naar de beautyglossparty gaan?