Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 14:31

Ruzie??

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 14:40

Oooh ik weet het alweer. Serena had ooit een reactie geplaatst onder een valse naam en daarin Cynthia afgekraakt. Dit is ontdekt door Mascha en Cynthia en er is toen een grote ruzie ontstaan over social media heen waarin ze elkaar steeds afkraakten e.d. En dat is het volgensmij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 14:49

:') Flauw

Ik vind LiveLifeGorgeous echt de verschrikkelijkste beautyblog op aarde, sorry :') Ik vind die twee echt zo ongelofelijk vervelend. Fleur de Force, Essiebutton en Zoella vind ik dan wel weer heel erg leuk!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:09

Vlogs zijn niet zo mijn ding, vind lezen en plaatjes kijken echt veel leuker.

Van de week kreeg ik vier nieuwe Sleek paletten binnen: Original, Celestial, Vintage romance en Del Mar.
Original en Del Mar staan al op mijn blogje, ik ben er echt verliefd op geworden! Echt fantastische paletten! <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:10

Ik hou niet van NL beautybloggers.. Die serena vind ik ook echt niets en dat heeft ze te danken aan die ruzie..
Ik kijk alleen maar beautymensjes op YouTube eigenlijk, en daar zitten geen Nederlandse tussen xD

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:16

Klopt.. EN ze heeft wat met de broer van Cynthia gehad en hem heel rot behandeld

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:18

Hahaha, die ruzie! _O- Dat heb ik helemaal gemist! Hoe kinderachtig!
Nu is Cynthia iig ook geen heilig boontje. Deze twee posts komen uit dit topic:

Davinia_ schreef:
Misslipgloss vind ik een vreselijk mens :') Ben daar ook ooit eens geband en kreeg een hele mail of ik het normaal vond om te zeggen dat ik haar make up te donker vond? Want dat zeg je toch ook niet tegen iemand op straat? Right :roll:

NeverGiveUp schreef:
Ik vind misslipgloss juist weer vreselijk. Ben daar ook ooit geband, ze vond mijn reactie niet zo leuk denk ik :')

Kan blijkbaar geen kritiek verdragen ofzo? :+

Maar van Serena had ik dat wel niet verwacht, had juist gedacht dat zij toch volwassen genoeg is om niet zo belachelijk te doen.
Nu Vera is sowieso al lang mijn nummer 1 :D

Succes Emmaa_!!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:29

Inhoudelijk vind ik Beautygloss écht een ramp. Leuke meid om te zien maar ze komt 90% vsn de tijd oerdom over. Snap niet dat die zo succesvol is.
Misslipgloss vind ik inhoudelijk veel beter maar soms vind ik haar een beetje... Overdreven? Kan er niet zo goed de vinger op leggen. En die ruzies inderdaad. Wat een dramaqueens in dat beautywereldje!

LLG waren mijn jaargenootjes, leuke meiden, lees hun blog wel vaak.

Verder lees ik maar weinig beautyblogs, het wordt een beetje eentonig. Soms spiek ik nog even op beautyscene.

Ik mag ook graaaaaaag meelezen in het topic op het forum van EG, doorgaans ben ik het ook nog best eens met wat daar wordt gezegd :o

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:42

:oo

Ruzie? Op zo'n site? Met de blog eigenaresse? Ik snap niets van het verhaal maar ben erg benieuwd naar het hele verhaal :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:03

Ik hou van Lauren Curtis, Karissa Pukas en natuurlijk onze Nikki Tutorials <3

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:08

Ik heb ook niets meegekregen van die ruzie. Ik volg eigenlijk heel veel blogs via bloglovin. Maar ik kijk dan alleen wat ik leuk vind en alles wat me niet interesseert klik ik wel. Ik gebruik ook de app daarvoor.

Ik vind Vera het leukst, Serena vind ik ook leuk maar ik heb dat verhaal natuurlijk niet meegekregen. Cynthia vind ik idd ook heel overdreven, haar filmpje hoe ze die altijd begint: "hoooooooi" ugh vreselijk...

Maar goed ik lees voornamelijk de blogs en dan alleen wat ik interessant vind.

Heeft een van jullie al de W7 palette? Ik vind hem best aardig eigenlijk. Beetje korrelig alleen maar mooie pigmentatie en mooie kleurtjes. Prima basic palette.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 18:20

Gianti schreef:
heb niet echt met die beautybloggers de laatste tijd.. veel vlogs en ben daar niet zo van...

Same here. Ik kijk regelmatig op Beautygloss en klikte wel eens een vlog aan maar vroeg me dan echt steeds af waarom ik aan het kijken en luisteren was naar iemand die uitgebreid vertelt wat ze aan het eten is en wat ze aan heeft :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 19:26

Oh die ruzie heb ik helemaal gemist, wanneer was dat?

Ik vind de Nederlandse blogs eigenlijk allemaal niet zo. Vooral dat gevlog en geplog vind ik idd irritant. Het is misschien wel leuk voor de jonge fans die de bloggers als een soort van idolen zien, maar ik hoef echt niet te zien wat iemand de hele dag doet hoor.. :+
Ik vind Beautygloss idd ook een beetje dom overkomen en ik heb het idee dat ze zich meer op meiden jonger dan 18 richt, Misslipgloss vind ik op een of andere manier irritant overkomen (maar dat komt alleen doordat ik filmpjes van haar heb gekeken, ze heeft zo'n zeurderige trillerige huilstem :o ) maar inhoud van de blog wel top, Vera Camilla ben ik gestopt te volgen op Bloglovin en Beautylab heb ik nooit echt gevolgd maar als ik er eens kijk is het wel leuk. Maar ik denk dat ik Beautygloss ook ga unfollowen, vind er echt niks aan de laatste tijd met al die vlogs en weinig beautyposts. Ik vind Beautyscene trouwens wel altijd leuk, vooral vanwege de posts over nieuwe collecties enzo en ik ben sowieso meer geïnteresseerd in de parfumeriemerken.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:56

Die ruzie is ook al iets van 1.5/2 jaar geleden.
Ik vind de meesten ook niet zo geweldig, Serena en Cynthia de meest nuttige posts hebben. Maar die vlogs en plogs hoeven van mij niet. Ik lees het om de reviews vooral. De rest vind ik niet zo boeiend, ik scroll alles door met Bloglovin, lees alleen wat ik interessant vind.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 22:52

Haha ik volg de blogs ook niet meer. Ik vind er geen hol aan. Er komen veel te veel persoonlijke updates op. Ook komen de laatste tijd veel van die flut artikelen voorbij. Volgens mij weten ze niet meer waar ze over moeten schrijven :')

De enige die ik volg zijn Lauren Curtis en Nikkie. En af en toe wat anderen op YouTube maar blogs eigenlijk niet meer zo veel.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 23:33

De eerste video die ik zag van Lauren Curtis was het filmpje over de makeup dont's, ik was toen niet onder de indruk en het duurde een poos voor ik weer filmpjes van haar ging kijken :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 23:58

Vind de filmpjes wel altijd leuk alleen die self tan handen brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 07:34

Ja ik vind Lauren echt heel leuk maar ik vind Karissa Pukas veel natuurlijker en niet zo geplamuurd :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 11:52

__Sannne schreef:
Ik heb het ook gemist, was aan het wokken. Maar wil mijn geld toch bewaren voor zaterdag.

Meer mensen hier die naar de beautyglossparty gaan?

Ik ga er vanavond heen.

Vind die vlogs en dingen juist leuk om te lezen.
Veel producten die ze reviewen kan ik toch niet betalen.
Maar ik ben het er wel mee eens dat de blogs van Serena en Cynthia iets professioneler overkomen dan de anderen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 18:27

Vandaag naar de beautyglossparty geweest, en vond het erg leuk! 4 dr van der hoog gezichtsmaskers gekocht voor 5 euro, de prettybox gekocht voor 7,50 en een palletje laten vullen van Inglot met twee oogschaduws voor 15 euro.
In de prettybox zaten twee nagellakjes, reiniginsdoekjes, een mini lipstick (erg leuk kleurtje) en nepnagels.

Vond dat de party goed geregeld was, enige minpuntje was dat het zo ontzettend druk was dat je echt gewoon vast stond en het niet duidelijk was of je nou ergens voor in de rij stond of niet.

Verder vond ik het echt goed geregeld, je kon bij binnenkomst drie muntjes krijgen waarmee je een cupcake, ijsthee en kokoswater kon halen. Ook de goodiebag vond ik goed, ik was erg bang voor allemaal testers maar dat was niet het geval. Er zat een tijdschrift in, dr van der hoog gezichtsmasker, twee nagellakjes, full size zonnebrandcreme, en een lipgloss. Oh en twee keer drinken.

Al met al leuke dag gehad, alleen het standje van bodyshop viel me tegen, had meer producten verwacht maar ze verkochten eigenlijk alleen die nieuwe sorbet dingen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 16:03

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 17:14

Ziet er goed uit! Zelf geen ervaring mee maar mooie dekking zeg!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 17:24

Ohh daar ben ik echt benieuwd naar!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 17:29

Die heb ik toevallig pas gekocht Aranel! Ik was vooral blij vanwege de tea tree en de lichte kleur, de meeste BB creams zijn voor mij veel te donker. Heb hem nog niet uitgeprobeerd omdat mijn L'oreal nog niet op is en ik de BB eigenlijk alleen gebruik als ik vroeg moet werken en 's ochtends snel klaar wil (moet) zijn.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:36

Hij leek mij ook wel fijn :)
Mijn foundation nu is op zich ook fijn, alleen gaat ie 'drijven' op mijn tzone in de loop van de dag.. Maar ik heb wel een goede dekking nodig omdat ik wat rode littekentjes heb in mijn gezicht en snel puistjes krijg van een verstikkende foundation.

Heb ook goede dingen gelezen over de Estee Lauder double wear foundation, maar das wel even een ander prijskaartje ook :+