Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SV had mij een jaar geleden proefverpakkingen gestuurd en sindsdien gebruik ik het, heb ongeveer een jaar met die grote verpakkingen gedaan. De mandarin vind ik heel fijn, lekker en subtiel, maar ben nieuwsgierig naar alle smaakjes, dus een starterspack van alle smaakjes gehaald. De recovery mix vind ik ook top, doordat ik vaak moeite heb met genoeg eten na een lange run, dan weet ik in ieder geval dat alles weer een beetje is aangevuld.

) ik zag dat ik 1 uur 5 had opgegeven en was ingedeeld in het eerste startvak na de prof runners

) en ik liep met een dunne long sleeve, een suuuper dun jasje en uiteraard lange tights. En een hoofdband, en de eerste 2 km met handschoenen aan
Toen ik nog in NL woonde liep ik ook heel lang door in korte broek enzo, nooit speciale winterkleding of handschoenen aan, maar hier is de winter zo lang dat je er toch een soort van aan gewend raakt om je warm aan te kleden. Het is niet zo als in NL dat het even een paar weken koud is en het gewoon daar door heen bijten is. Het is hier minstens 4 maanden koud
Zeker een koud hoofd heb ik heel snel en ik kan daar zo'n pijn van krijgen! Dus ik loop eigenlijk van oktober tot ehm eind maart ofzo met een hoofdband om
En een superleuke foto en mooie tijd! Volgende keer haal je 'm makkelijk onder het uur
Uiteindelijk 9 km geworden in iets meer dan een uur met een gemiddelde HR van rond de 145, echt dik tevreden
Volgende week doe ik even een herstelweekje en daarna toch echt weer de 10 km aantikken! Wihoo
Ik vind het super interessant om te merken dat ondanks dat ik al zeker 4 jaar niet actief, waarvan twee jaar echt helemaal niet hardlopen, de conditie toch weer heel makkelijk terug komt nadat ik weer in het ritme zit. M'n lichaam pakt het allemaal echt super op en de interval trainingen gaan me makkelijk af. Ik wist wel dat je lichaam zich makkelijk herpakt als je al eerder hebt hardgelopen en jezelf actief houdt, maar ik sta er zelf ook een beetje versteld van hoe goed het me allemaal af gaat. We zullen zien hoe lang het zo door blijft gaan
Tiggs schreef:Loopt er alweer iemand in korte broek? Ik vond het donderdag best warm, dus twijfel nu.
Maar dan weet je dat het dus prima kan! Heerlijk eplaatjes ook en super leuke foto van jouzelf.
) en ben ik gestart met het motto, we zien wel.
Zo gezellig! Met heel wat mensen geklets maar uiteindelijk heb ik de hele trail met 1 man gelopen die de regio goed kende en hebben we lekker lopen kletsen. En ik kwam over de finisch als eerste vrouw (Zonder tijdsregistratie).

. De ondergrond opzichzelf was uitdaging genoeg moet ik zeggen. Was echt veel technischer en lastiger dan ik normaal in het bos loop. Veelal omdat het gewoon geen paden waren maar gewoon echt stukken letterlijk recht door het bos en de hei. 

Mijn man kwakkelt na spit al 3 weken met griepklachten, dus het het gaat lekker