Tiggs schreef:Loopt er alweer iemand in korte broek? Ik vond het donderdag best warm, dus twijfel nu.
No way
Spannend koekie! Wel fijn dat je opzich goed kan lopen maar niet fijn dat het nog steeds niet goed is. Hopelijk krijg je dinsdag wat antwoorden.
Ziet er top uit SV! Beter weer ennuh, betere ondergrond. En we hebben nagenoeg precies dezelfde afstand gelopen vandaag! Heel grappig. Die heuvel ziet er top uit! ZO leuk ook dat je het samen kan doen.
Lies weer lekker op de fiets
Soms wil het even niet Suliko maar klinkt als misschien beetje overbelast of idd misschien even langs de fysio. En die tailwind collectie
Wat goed Sall! Goed gedaan zo en wat zonde van die 10 seconde
Maar dan weet je dat het dus prima kan! Heerlijk eplaatjes ook en super leuke foto van jouzelf.
Ja Piekosjj je bent er bijna! Lekker bezig ook.
Nou ik werd vannacht ongesteld en voelde me vanmorgen honds beroerd. Stond in twijfel wel of niet gaan. Maarja wat had ik te verliezen? Dus pijnstiller erin en in de auto gestapt.
Eenmaal daar voelde ik me iets beter (had nog wel een deja vu toen ik een ANWB busje zag rijden
) en ben ik gestart met het motto, we zien wel.
Eenmaal aan het lopen nam mijn lijf het over en ging het prima. En wat zijn trail mensen toch leuk
Zo gezellig! Met heel wat mensen geklets maar uiteindelijk heb ik de hele trail met 1 man gelopen die de regio goed kende en hebben we lekker lopen kletsen. En ik kwam over de finisch als eerste vrouw (Zonder tijdsregistratie).
Hoewel ik meestal in het bos loop, was dit echt next level. Recht over de hei, de graspollen, door takken, over bomen, door de modder, mul zand en heel heel veel water. De zeldzame stukjes gewoon vlak pad waren mijn knieën en enkels dankbaar. Door prachtige stukken gelopen en genoten van de natuur. De kilometers vlogen voorbij en ik was vergeten te eten. Dat zorgde voor een flinke dip bij de 12 km maar na een snelle jelle was ik weer helemaal oke
Zo rond de 20km werd het mega druk omdat de 16 daar samenvoegde en de wandelaars die vooruit waren gelopen daar ook allemaal liepen. Dat was wel bloed irritant want dat was allemaal single track waar je eigenlijk gewoon niet kon inhalen. Verder was het echt prima georganiseerd en kreeg je achteraf een lekkere kom ewrtensoep.
Ik was wel echt vermoeid naar het einde toe maar vind het toch bzijonder hoe je lijf in staat is om te presteren wanneer je dat vraagt. Ook al voel je je niet goed, ook al ben je moe, toch kan dit gewoon! Ik begon overigens wel met een hartslag van 130
Ik heb vandaag mijn langste afstand ooit gelopen (was HM) en mijn langste tijd ooit gerend (was 1:56). Op naar nog vele nieuwe records in de komende 2 maanden
Ongeveer 3 km was dit... bevroren voeten!!!

Zij probeerde eromheen te lopen maar eindigde net als ons, zeiknat tot over de knie

Alle aanduiding was gedaan met groene spuitbus en zaagsel op de grond.

Een goed pad! En mooi

Je ziet het niet mega goed maar dit was echt hobbel de bobbel zoals ik denk 70% van de route

ik had het wel zwaar volgens de statistieken. Voelde niet zoo zwaar eerlijk gezegd.
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 09-02-25 21:23, in het totaal 4 keer bewerkt