Schattig filmpje be funny. Ik net super lekker gelopen, tot vlakbij auto. Natuur monumenten heeft bedacht om ijzeren draden te spannen aan zijkant, zodat je t gras niet op gaat. Maar ja je kunt dan ook niet uitwijken als dat nodig is, met een lilly. Kwam een gefocuste border collie aan. En lil al naast me genomen. Was niet voldoende ruimte ( lil heeft sowieso 5 meter bubbel nodig) border sprong omhoog, eigenaar had m kort hoor, maar lil totaal uit d'r potje en knalt zo keihard tegen m'n scheenbeen aan... ooooh toen kon ik haar wel wat aan doen hoor.. lig nu met mn poot hoog op bank. Soms is ze zo hysterisch
Wauw Lizard! Prachtig! Die mieren, bizar! Wat een super mooie foto’s!
Oh Boedjang dat lijkt me heel vervelend… en dat kan zo’n zeer doen!
Hier vandaag een nieuw rondje Maasduinen gelopen, was leuk en fantastisch weer. Niet te veel gelopen want de ‘grote’ is weer goed maar we bouwen rustig op. Balen, morgen en overmorgen op kantoor en geen wandeltijd. Maar daarna komt dat vast weer goed en toch weer een nieuwe route in 2025 gelopen
Nee tis niet blauw. Das wel raar, niet dik, niet blauw. Kan t ook niet echt kapot zijn denk ik dan... morgen maar even afwachten
X2305
Geplaatst: 03-03-25 21:45
Wie weet een scheenspierkneuzing. Ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn vriend heeft dat gehad na vol tegen een trekhaak aanlopen. Dat is alleen wat rood geweest. Ging wel vanzelf over maar is lang pijnlijk geweest en de plek was ook warm. Zijn van die stomme dingen waar je echt lang last van kunt hebben!
Prachtige winterse en zonnige plaatjes van iedereen, mooi hoor ! BeFunny, wij hebben je niet gezien denk ik, wij zijn sowieso bijna niemand tegen gekomen, zo rustig was het
BeFunny
Geplaatst: 04-03-25 09:52
shaddy82 schreef:
Prachtige winterse en zonnige plaatjes van iedereen, mooi hoor ! BeFunny, wij hebben je niet gezien denk ik, wij zijn sowieso bijna niemand tegen gekomen, zo rustig was het
Dan heb je toch aan de andere kant gelopen want het was echt druk. Eigenlijk is het meestal heel rustig.