Daar ben ik weer. Vandaag iets minder sprookjesachtig qua weer. Hoewel, het is maar hoe je het bekijkt. Het was in ieder geval errug koud en nat. Onze helikoptervlucht ging dan ook niet door, maar dat hadden we wel verwacht. Vooral een flinke reisdag met kortere stukjes buiten.
moonsparkle
Geplaatst: 19-06-23 07:00
Huh zelfs sneeuw, zat je daar heel hoog of?
Goof mooi groen, 10km is een aardig stuk
Hier heeft het geregend vannacht en is het nu even een stuk koeler
Hier heeft het gisteravond ook iets gesputterd. Mag de Naam Regen Niet eens hebben.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-06-23 08:24
Faringo maar, ook dat ziet er mooi uit.
Goof mooie natuur.
Pien het is een gratis app uit de app store. Als je een vogel hoort moet je het geluid via de app opnemen, dan kan hij een analyse maken. Vaak zit hij goed. Als er veel ruis is doet hij een gok. En ee valkparkieten van de buurvrouw herkent hij als mensen . Maar in het bos met weinig achtergrond geluiden werkt het goed en van de week op stal ook gebruikt bleek er een kleine karekiet in het riet te wonen. Toch leuk om te weten.
JeaDH
Geplaatst: 19-06-23 09:27
Pien weer veilig thuis en alles weer op rolletjes! Wow sneeuw, dat is wel bijzonder na al die zomerse foto's. Geweldig al die mooie buitenlandse natuur foto's, maar toch onze Nederlandse natuur is ook niets mis mee. Het bos van goof is prachtig. Hier vanaf vandaag ook weer serieus aan de wandel ik doe mee aan een avondvierdaagse, 4 keer starten vanuit een ander dorp ben benieuwd waar de routes langs gaan.
Leuk JeaDH avond vierdaagse. Ik vind Nederland prachtig!!!!! Eens met je.
Bootsiebob
Geplaatst: 19-06-23 11:39
Succes JeaDH!
Goof prachtig, zo’n sprookjesbos
Faringo in de sneeuw terwijl ik hier peentjes zweet Jammer van de helikopter, maar oh wat mooi daar
Lizard ik heb lang gepuzzeld en toen ineens zag ik het kreeftje Ook de klaproos is erg mooi En je overige foto’s eveneens
SusanH ook weer genoten en Moon een stukje gewandeld
Noordje op vogelsafari, wat leuk die kuikens en bijzonder. Gelukkig het Nala monster in bedwang weten te houden Weinig water zeg!
Ik hoop toch op regen morgen, maar liever geen noodweer Dit weekend gedanst op Ibiza festival, maar ik plaats wel een fotootje in het kletstopic, dat past hier niet zo. Ook weinig gelopen daar want mijn nieuwe sandaaltjes deden een beetje zeer aan mijn voeten. Geef mij mijn wandelschoenen maar
Wat bijzonder zeg, Faringo. Is dat normaal in deze tijd?
Wat een hoop dieren heb je gezien Lizard!
De tas van de poezen ging een beetje kapot, dus ik bracht hem vanmiddag wandelend even naar de stomerij met vermaak service. Zo grappig, iemand wilde een foto maken van de tas zonder dat de poezen erin zaten . Ze vond het zo slim en handig . Stond wel flink in mijzelf te lachen
Poeh faringo, koude verrassing haha. Prachtig. Echt een sprookjeswereld zo. Lizard, je hebt gelijk, er is echt overal iets moois te zien. Als je maar kijkt. Ik ken zoveel mensen die buiten lopen en niet kijken (en dus niets zien). Jojoleine, daar loop je dan met je lege rugzak haha.