Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:In het ziekenhuis kunnen ze inderdaad goed kijken hoe het met je beeb gaat. Ik moest opeens wat haast gaan maken zegmaar omdat ze zich zorgen maakten om hoe de baby het deed. En ze kunnen je natuurlijk inderdaad lekker wat sterkers geven. Ik heb uiteindelijk aan de morfinepomp gehangen en vond dat achteraf toch wel fijn.Succes in elk geval!
Azmay zo fijn voor jullie![]()
En echt bijzonder hoe verliefd je kan zijn op je eigen ukje. Ik blijf maar verliefd kijken naar 'm en ik vind 'm de knapste, maar realistisch gezien zie ik ook wel dat de helft van de babies op aarde precies op hem lijken.En gisteren moest ik huilen bij het besef dat hij nooit in z'n leven meer zo klein zou zijn. Super die hormonen.
Ik ben behoorlijk blij! Vandaag 45 minuten gewandeld met de baby, ik heb een jurkje en beha van voor m'n zwangerschap aan gehad en baby ligt nu weer lekker te snurken.
linda2008 schreef:Gnome, jeetje wat gaat dat hard![]()
Marjon, hmm ben benieuwd hoe vandaag verloopt…
Welke dames zitten nu eigenlijk allemaal “veilig” ?
Ik heb ineens heel veel last van maagzuur, vooral savonds. Iemand nog natuurlijke tips? Rennies ofzo lijkt mij niks
[***] schreef:In het ziekenhuis kunnen ze inderdaad goed kijken hoe het met je beeb gaat. Ik moest opeens wat haast gaan maken zegmaar omdat ze zich zorgen maakten om hoe de baby het deed. En ze kunnen je natuurlijk inderdaad lekker wat sterkers geven. Ik heb uiteindelijk aan de morfinepomp gehangen en vond dat achteraf toch wel fijn.Succes in elk geval!
Azmay zo fijn voor jullie![]()
En echt bijzonder hoe verliefd je kan zijn op je eigen ukje. Ik blijf maar verliefd kijken naar 'm en ik vind 'm de knapste, maar realistisch gezien zie ik ook wel dat de helft van de babies op aarde precies op hem lijken.En gisteren moest ik huilen bij het besef dat hij nooit in z'n leven meer zo klein zou zijn. Super die hormonen.
Ik ben behoorlijk blij! Vandaag 45 minuten gewandeld met de baby, ik heb een jurkje en beha van voor m'n zwangerschap aan gehad en baby ligt nu weer lekker te snurken.
Freekieee schreef:Hier ook rennies. Ben daar heel blij mee. Als die op zijn neem ik een slok melk.
En anders gele vla.
Nou spuit werkte erg snel. Voelde heel gek was helemaal van de kaart.
Viel net in slaap en toen werd ik zo snel misselijk en spuugde alles eruit over de vloer heen
Daarna wel snel in slaap gevallen. Werd om 3 u wakker van hele erge kramp en veel harde buiken. En moest plassen. Maar daarvoor moest ik bellen want mocht niet alleen op staan.
Toen nog wel geslapen maar niet helemaal door.
Maar was wel even lekker om echt goed weg te zijn
Ctg net gehad alles was prima, en nu lekker naar huis. Voel mij nog wel slaperig en licht in mn hoofd. Maar zal nog restjes zijn. Straks verder slapen masr
linda2008 schreef:Gnome, jeetje wat gaat dat hard![]()
Marjon, hmm ben benieuwd hoe vandaag verloopt…
Welke dames zitten nu eigenlijk allemaal “veilig” ?
Ik heb ineens heel veel last van maagzuur, vooral savonds. Iemand nog natuurlijke tips? Rennies ofzo lijkt mij niks