Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ook dierenartsen en tandartsen zullen coronavaccins mogen toedienen in Frankrijk na een advies van de Franse Hoge Gezondheidsautoriteit (HAS). Het advies werd vandaag gepubliceerd en moet nog door de regering bekrachtigd worden. Dit zou tot 252.000 extra handen in de vaccinatiecampagne beschikbaar maken.
bigone schreef:Zeeland Brabant en geloof Limburg eerst 63 64 en dan beginnen ze met 60 61 62 , ik vind het idioot maar goed. Zorg dat je per provincie genoeg hebt en organiseer grootschalig prikken en in vijf dagen is een complete provincie klaar, maar nee, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
IMJ schreef:bigone schreef:Zeeland Brabant en geloof Limburg eerst 63 64 en dan beginnen ze met 60 61 62 , ik vind het idioot maar goed. Zorg dat je per provincie genoeg hebt en organiseer grootschalig prikken en in vijf dagen is een complete provincie klaar, maar nee, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
Ze hebben deze groep ook bij de huisarts neergelegd hè.. die Jan dat naar de reguliere zorg maar moeilijk rondkrijgen denk ik zo.
Je moet genoeg plekken hebben waar mensen een kwartier kunnen zitten na de vaccinatie (op 1,5 mtr). Behoorlijk wat papierwerk..
Ik was vandaag bij de GGD daar ging het perfect.. jammer dat dat niet voor iedereen kan.
Ben benieuwd hoe wij het zo gaan organiseren in de praktijk..