Helemaal te begrijpen hoe je je nu voelt. Zorg voor jezelf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moet kunnen voor een keertje. Morgen even een balans dagje met vooral restjes van vandaag en iets meer beweging. In ieder geval even een uurtje met de pony wandelen, en morgenochtend maar even kijken waar ik meer zin heb, hardlopen of mijn kozijnen voor een 2e keer in de verf.
het hoeft niet negatief te zijn, mensen kunnen ook oprecht bezorgd zijn. justkid schreef:Ik denk omdat je ook vaak ziet dat mensen naar de andere kant doorslaanhet hoeft niet negatief te zijn, mensen kunnen ook oprecht bezorgd zijn.

ik zit nog niet eens in de groene cijfers qua bmi.
de mijne moeten ook echt eens gedaan worden.

Moet zeggen dat het mij wel echt nog steeds helpt om kcal inzichtelijk te hebben, weet ik in ieder geval dat ik ff de balans moet zoeken tussendoor

van de week een wereldrecord Hugo drinken neergezet tijdens de gourmet. Weegschaal dag erna gelijk. Die dag haast niks door mijn keel gekregen. 200 gram erbij. Gisteren tapas en biertjes en een borrel, prompt een kilo verschil met gisteren.
Het dieet bevat veel vis, maar dat eet ik niet dus dat vervang ik door vlees en het staat me zo tegen om elke dag vlees te eten... Sinds ik bij ex weg ben at ik maar 2x per week vlees en daar voelde ik me heel goed bij. Nu geen gluten en geen lactose, zonder vlees kom ik bijna niet aan m'n caloriën. Ik eet ook heel veel noten, avocado's en eieren, maar het wordt een beetje 'moeten' op deze manier. Nog een week en dan mag ik weer wat dingen toevoegen. Ik begin met kaas.