Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Hier net bericht gehad van het AMC dat ze contact met de afdeling infectie preventie hadden gehad en dat ik ondanks mijn hoesten toch mag komen omdat de positieve test al twee weken geleden was. Moet alleen een mondkapje van hun op. Nu duimen dat de treinen morgen ochtend weer rijden zodat ik snel heen kan.
Mijn dochter heeft inmiddels een drain in haar rug waardoor de pijn minder is en haar ogen waren iets verbeterd.
Sharani schreef:Hier net bericht gehad van het AMC dat ze contact met de afdeling infectie preventie hadden gehad en dat ik ondanks mijn hoesten toch mag komen omdat de positieve test al twee weken geleden was. Moet alleen een mondkapje van hun op. Nu duimen dat de treinen morgen ochtend weer rijden zodat ik snel heen kan.
Mijn dochter heeft inmiddels een drain in haar rug waardoor de pijn minder is en haar ogen waren iets verbeterd.
Marigold schreef:Dag zeven na positieve test, nog behoorlijk verkouden en nog steeds verminderde energie met kortademigheid. Heb iets de hoop dat het slijm is dat weer weggaat, het is een naar gevoel dat het zo op de longen slaat.
weet niet of ik nog besmettelijk ben, wil/moet maandag weer gaan werken.
candalisa schreef:Sharani schreef:Hier net bericht gehad van het AMC dat ze contact met de afdeling infectie preventie hadden gehad en dat ik ondanks mijn hoesten toch mag komen omdat de positieve test al twee weken geleden was. Moet alleen een mondkapje van hun op. Nu duimen dat de treinen morgen ochtend weer rijden zodat ik snel heen kan.
Is er niet iemand die jou wil brengen? Ik woon helaas niet in de buurt maar had het met alle liefde gedaan
Sharani schreef:candalisa schreef:Is er niet iemand die jou wil brengen? Ik woon helaas niet in de buurt maar had het met alle liefde gedaan
Waarschijnlijk rijden de treinen morgen gewoon weer, maar als dat niet zo is heb ik inderdaad van iemand al het super lieve aanbod gehad om me te brengen.
Nature93 schreef:Bah, ik zit mijzelf gigantisch in de weg! Sinds woensdag weer op locatie aan het werk en alles weer mogen doen. (ook gelijk alles weer gedaan, paardrijden en boodschappen enzo) Maar ik merk dat ik best nog wat vermoeid ben. Of gewoon gewoon chagrijnig, ik weet het niet. Op het werk kon ik mij niet heel lang super goed concentreren, heel snel dat lome gevoel. Gisteravond film op thuis, halverwege maar uit gedaan en tegen kwart voor 10 naar bed en tot 8u door geslapen. Dus slaap genoeg zul je zeggen en toch merk ik dat ik moe ben. Of loom, vanochtend enkel wat boodschapjes gedaan en moet eigenlijk zo naar paardlief. Maar eigenlijk geen zin of moe. Herkenbaar? Misschien ook omdat ik 2 weken in quarantaine heel anders heb gegeten. Veel ongezonder en sinds woensdag eigenlijk weer heel gezond.
Majabeestje schreef:Mijn kinderen hadden afgelopen week corona, mogen morgen weer uit quarantaine. En nu ben ik de sjaak. Had vanochtend een positieve zelftest en ik voel me nu ook wel ziekig worden. Keelpijn, koud en rillingen, niesen etc. Nouja, zolang het hier bij blijft.. Heb 2 vaccinaties en de booster dus hoop dat die zijn werk doen.
Ik kan gelukkig nog naar mijn paard, voor de rest blijf ik thuis uiteraard.
pien_2010 schreef:Majabeestje schreef:Mijn kinderen hadden afgelopen week corona, mogen morgen weer uit quarantaine. En nu ben ik de sjaak. Had vanochtend een positieve zelftest en ik voel me nu ook wel ziekig worden. Keelpijn, koud en rillingen, niesen etc. Nouja, zolang het hier bij blijft.. Heb 2 vaccinaties en de booster dus hoop dat die zijn werk doen.
Ik kan gelukkig nog naar mijn paard, voor de rest blijf ik thuis uiteraard.
Neem wat extra vitamine C paar dagen. Virussen houden daar niet van. Zeker zo ih begin kan dit helpen. En je hebt zelfs je booster gehad dus komt goed.