Klinkt pijnlijk Gem! Ik vind wondvocht ook zo vies voelen, plakkerig...
Hoe is je kuit nu SV?
Ik heb woensdag 10km fartlek gedaan en gister 25km duurloop. Vandaag een herstelloopje samen met mijn paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nozidia schreef:Lisitano schreef:Ik heb me ingeschreven voor de halve van Katwijk
21 km duinen en strand
Wat leuk ik loop die ook en dan ook de 21 km!![]()
wordt mijn tweede halve marathon.
En ik slik eigenlijk dagelijks magnesium SV merk wel dat het helpt en heb nu minder last van krampen dan voorheen ik gebruik deze:
https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Produc ... /p/p_08864
Greetje63 schreef:Nou dat beloofd dan toch wel wat voor de halve marathon van volgende week Supervixen. Schijnbaar is de vorm dus best wel goed.
Vandaag maar ene korte training van 90min. Voor morgen een lange duurloop gepland. Nog maar 2 weken tot de 100km.
Elles schreef:GoeiemorgenMag ik in de groep aansluiten?
![]()
Op dit moment is het hardlopen weer in ontwikkeling, na een lange stop. De laatste vier jaar hebben in het teken gestaan van krachttraining en squashen. Mijn nieuwe vriend is gelukkig een sportmannetje en dat was wat hij deed, dus gezellig hoor, ik doe mee![]()
Daarvoor heb ik een vrij lange geschiedenis van afwisselend 'het gaat lekker', 'hé, dat was 17km!' en vervolgens weer de volgende blessure. Lidmaatschap van een atletiekvereniging destijds duurde vier maanden, waarin ik hard vooruit ging, maar met een lopersknie eindigde. Daarna nog een hamstringblessure en toen was ik het zat en heb m'n schoenen aan de wilgen gehangen. Die blessure heb ik er trouwens met hulp van m'n vriend uitgetraind
![]()
Deze keer verwacht ik heel te blijven, vanwege de krachttraining, dus ik heb nieuwe schoenen gekocht en waag weer een pogingMijn vriend heeft alleen de pest aan hardlopen, dus dit is m'n eigen project
![]()
Het doel is eerst 10 km. Vanaf die afstand wordt het leuk om je ergens voor in te schrijven, vind ik. Die Veluwse trailrun had me bijvoorbeeld heel leuk geleken, maar ik ben nog niet zo ver
Gem schreef:Heyyyy en daar hebben we Elles! Welkom (terug) hier!