[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 23:50

Ik draag eigenlijk altijd Bright Crystal van Versace en met speciale gelegenheden Another Oud van Juliette Has A Gun. Heel soms ook Ari van Arianda Grande. Op m'n wishlist staat Gypsy Water van Byredo. <3

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 00:27

Wauw klinkt gaaf Elke! Hele mooie look ook!

Ik draag vaak Alien van Thierry Mugler, maar die is redelijk zwaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 00:33

donnar schreef:
Of het hier past geen idee, maar denk het wel.

Ik ben eigenlijk best heel benieuwd naar welke parfum jullie gebruiken :)

Pulse van Beyonce in de zomer, en Nikita van Slava Zaitsev in de herfst/winter. Vooral die laatste is een enorm unieke, bijzondere geur. Ik heb er een hele voorraad van aangelegd, ik wil nooit meer zonder.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 01:00

Dior miss dior cherie, lady million & alien van thierry mugler

Gespeeld met een drieluik/halo:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 01:07

Oeeh, ziet er mooi uit! :) Ik vind die koperen oogschaduwkleuren altijd erg gaaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:06

Ik draag Noir van Tom Ford, Pleats Please van Issey Miyake (is meer mijn zomergeurtje) en Flowerbomb Intense van Victor&Rolf.

Mooi Suus, ik heb alleen het idee dat je lijnen wat... scherper zijn dan normaal.
Kan er niet helemaal mijn vinger op leggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:30

Ik draag graag Gucci Guilty, Acqua di Gioia van Armani en No5 van Chanel.

Heb ook nog wat andere geuren van oa DKNY en Gucci liggen ter afwisseling.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 10:10

Thanks resistance!
Leys ik denk dat t de vorm is die niet ideaal is voor mn oogvorm.. was aant oefenen hihi

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 10:20

Mooie ooglook! Je wenkbrauwen zijn echt 100x beter zo :)

Ik draag altijd iets van Chloe, (nu heb ik love story en en limited edition waar ik de naam niet van weet :+ ) maar jammer genoeg is hun lekkerste geurtje eruit gegaan.. (see by chloe, dat vogelkooitje)

Hema heeft een nieuwe collectie lippenstiften! Ze zouden long lasting moeten zijn en het zijn allemaal herfstige kleurtjes! Helaas waren er niet veel testers dus heb ik er maar eentje op gevoel meegenomen en ik denk dat hij iets te donker is voor mij. Maar ze hebben dus een twintigtal kleuren aan donkerrood en paarsig enzo! Echt heel mooi.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 10:37

Wauw Suus, mooie foto's!!! <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 12:31

Ik roteer meestal tussen Prada Candy, Salvatore Ferragamo Signorina of Valentino Donna.

Mooie look Suus. Vind je haren hier ook echt mooi. :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 12:35

Mijn favorieten zijn Alien van Thiery Mugler en Black Opium van YSL. De zwaardere geuren dus. Voor overdag naar werk heb ik wel lichtere geuren, nu bijna mijn 100ml Cool Water van Davidoff op. Gekregen, maar echt niet mijn geur.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 13:20

Erg mooi suus! Echt mijn ding. Wat Leys zegt kan ik me in vinden. Maar ik vind dat wel iets hebben, lekker duidelijk.

Ik draag vaak D&G The One, V&R Flowerbomb en als ik in de mood ben een oude wijve geur van Yves Saint, Opium (hele sterke kruidige geur).
Op het werk draag ik vanalles, net wat in de buurt staat haha. Dat is het fijne van een parfumerie :P

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:21

Ik draag alleen subtiele dingen kan niet tegen zware parfumgeuren :( Ik wil die nieuwe van Ariana Grande wel alleen al voor de verpakking :')

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 16:57

linoleum schreef:
Mijn favorieten zijn Alien van Thiery Mugler en Black Opium van YSL. De zwaardere geuren dus. Voor overdag naar werk heb ik wel lichtere geuren, nu bijna mijn 100ml Cool Water van Davidoff op. Gekregen, maar echt niet mijn geur.

Davidoff Cool water staat op mijn wishlist! Vind hem zo lekker! Misschien voor de feestdagen o.i.d.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:13

Ik draag black opium of Lancôme la nuit tresor oid. Houd van zwaardere geuren denk ik dan? :')

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 18:07

Hier de Zwitsal parfum van de Kruidvat :+ Echt verliefd op de geur van Zwitsal haha.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:35

Resistance schreef:
Djilna schreef:
Jup, ik vind het een fijne foundation, maar behoorlijk aan de prijs. Al is hij ook erg goed zeer lokaal in te zetten, meer concealer-achtig, en dan gaat hij wel een tijd mee.

Dankje! :) Vind je 'm het geld waard, of raad je eerder een andere aan?

Ik heb iig geen spijt van de aanschaf. Maar als ik jou was zou ik hem eerst testen en dan beslissen of je het wat voor je vindt.

Mooie look Suus! Leuk zo experimenteren :)

Parfums, poeh een hoop! Wissel bijna elke dag. Van zwaar tot licht. Zal ze vh weekend even op een rijtje zetten :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:13

Ik mocht vandaag los voor mn theaterlook icm wimpers.. morgen n betere foto ;)
Afbeelding

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 12:42

Jeetje, mooi hoor. Goed geblend, mooi staartje, mooie lashes. All good! +:)+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:04

Hebben jullie ooit wel eens Shipito gebruikt voor Amerikaanse makeup om de kosten te drukken? :P

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:08

Heyy ik kom even dit topic binnenvallen, ben al een tijdje meelezer en wil nu even jullie ervaringen over iets horen :o Ik gebruik sinds kort foundation (hiervoor bb creme) en ik heb er met mijn bril heel erg last van dat deze steeds van mijn neus glijdt als ik foundation op heb. Ik heb niet super a merk foundation oid, maar wel een specifiek voor de vette huid (en die heb ik helaas), en ik poeder het ook gewoon goed af. Maar dit glijden begint al een halfuur na het poederen en ik ga natuurlijk niet 2 keer per uur dat poeder er weer op doen :') Duss mensen met een bril die dit ook kennen en dé oplossing weten? :D

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:28

Ander/beter poeder gebruiken? Ik draag zelf regelmatig een bril en heb een huid waar je aan het eind van de dag patat op kan bakken zo vet maar daar toevallig nooit last van :=
Als je er echt alleen met deze foundation last van hebt zou ik toch op zoek gaan naar en andere, of dus andere poeder of combinatie.

Oh die look vind ik echt heel mooi Suus <3 mooie kleuren gebruikt ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 00:36

Mijn bril is ook altijd drama. Ook als ik goed poeder zorgt mijn bril voor warmte/frictie op mijn neus waardoor hij er super snel vanaf glijdt en mijn make-up meeneemt. Echt super stom, ik weet ook niet zo goed wat ik eraan kan doen. tegenwoordig 'bake' ik met los poeder en dat scheelt wel veel, ik duw het poeder er echt in ipv een beetje losjes er overheen wapperen.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 00:49

chimello schreef:
Hebben jullie ooit wel eens Shipito gebruikt voor Amerikaanse makeup om de kosten te drukken? :P

Ik heb Shipito gebruikt, niet voor makeup maar voor een shirt. :) Dat bedrijf verzond wel naar NL maar had enorm hoge verzendkosten en ik wilde het shirt heel graag. Via Shipito waren de verzendkosten ong de helft minder. Prima service. Alles op de website staat prachtig duidelijk uitgelegd en je gebruik maken van een legio extra diensten voor een kleine prijs. Echt een aanrader!