Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
donnar schreef:Of het hier past geen idee, maar denk het wel.
Ik ben eigenlijk best heel benieuwd naar welke parfum jullie gebruiken

Ik vind die koperen oogschaduwkleuren altijd erg gaaf.
) maar jammer genoeg is hun lekkerste geurtje eruit gegaan.. (see by chloe, dat vogelkooitje)
Ik wil die nieuwe van Ariana Grande wel alleen al voor de verpakking
linoleum schreef:Mijn favorieten zijn Alien van Thiery Mugler en Black Opium van YSL. De zwaardere geuren dus. Voor overdag naar werk heb ik wel lichtere geuren, nu bijna mijn 100ml Cool Water van Davidoff op. Gekregen, maar echt niet mijn geur.
Resistance schreef:Djilna schreef:Jup, ik vind het een fijne foundation, maar behoorlijk aan de prijs. Al is hij ook erg goed zeer lokaal in te zetten, meer concealer-achtig, en dan gaat hij wel een tijd mee.
Dankje!Vind je 'm het geld waard, of raad je eerder een andere aan?

Ik gebruik sinds kort foundation (hiervoor bb creme) en ik heb er met mijn bril heel erg last van dat deze steeds van mijn neus glijdt als ik foundation op heb. Ik heb niet super a merk foundation oid, maar wel een specifiek voor de vette huid (en die heb ik helaas), en ik poeder het ook gewoon goed af. Maar dit glijden begint al een halfuur na het poederen en ik ga natuurlijk niet 2 keer per uur dat poeder er weer op doen
Duss mensen met een bril die dit ook kennen en dé oplossing weten?
mooie kleuren gebruikt ook! chimello schreef:Hebben jullie ooit wel eens Shipito gebruikt voor Amerikaanse makeup om de kosten te drukken?
Dat bedrijf verzond wel naar NL maar had enorm hoge verzendkosten en ik wilde het shirt heel graag. Via Shipito waren de verzendkosten ong de helft minder. Prima service. Alles op de website staat prachtig duidelijk uitgelegd en je gebruik maken van een legio extra diensten voor een kleine prijs. Echt een aanrader!