Die eet ik ook vaak ja! Vullen ook goed vind ik, beter als die dunne crackers die ze ook hebben. Zitten misschien minder calorieën in, maar vult voor geen meter
Ik probeer inderdaad heel erg af te wisselen. Ene ochtend wasa crackers met iets erop Andere dag spelt crackers Soms havermout Soms musli Of 3 rijstewafels
Ik vind amandelmelk erg lekker! Waar het naar smaakt vind ik lastig zeggen, het ruikt in ieder geval wel naar amandel. Ik breng het in mijn havermout meestal op smaak met een appeltje en wat kaneelpoeder, of speculaaskruiden, ook lekker.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-02-18 20:48
Geen idee heb nog nooit amandelmelk op. Ik gebruik alleen halfvolle melk in de koffie. Ik ben verslaafd aan de drinkyoghurt sinaasappel van AH. Dat is vergelijkbaar met optimel. Maar die hebben geen sinaasappel smaak. Heb nog nooit zuivelvervangers gebruikt.
fargo
Geplaatst: 02-02-18 23:50
_KellyAV schreef:
Ik weet niet precies hoe ze heten, vezelrijk? Zoiets. Maar vind die echt niet vullen, vind de volkoren ook gewoon lekkerder haha
Ik hou juist weer van de vezelrijk, lekkere smaak ook haha
Ik drink veel amandelmelk! Ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was. Alpro heeft unroosterd unsweetend die heb ik het liefst. Heel mild van smaakt, ruikt een beetje naar marzepijn. Het is licht noodachtig. Ik doe het wel altijd ergens bij zoals muslie of havermout, drink eigenlijk nooit zo een glas weg. Je hebt ook van alpro een soort kokoswater die is ook heel lekker!
Goedemorgen, iedereen is nog goed bezig hier zeg! Bij mij gaat het ook nog lekker, ben heel tevreden. Laatste stand was 94,5 dacht ik? Toen weekend en daar goed vastgehouden, zondagavond een etentje en daarna 95,7... Maar goed dat weet je de dag daarna 95,1 toen 94,6 en 94,4 en vandaag 94,1!! Heel happy . Tip van savonds handje noten af en toe lijkt goed te werken. Hoop nu onder de 94 te gaan duiken binnen kort. Lager ben ik nog niet gekomen in december.. Maar heb er goed gevoel bij en hou vol. Heb savonds kan water op tafel staan en dan drink je ook zeker genoeg! Jippie blij mee!!
Wat een goede berichten allemaal weer, goed bezig! Bedankt ook voor de tips de Wasa volkoren crackers en de Alpro amandelmelk staan al op het boodschappenlijstje
Hier staat de teller nu op -3.7 een halve kilo afgevallen deze week. Eigenlijk had ik op -5 willen zitten nu, maar goed, vorig jaar kwam ik niet voorbij de 111-110. Zit nu op 110.6. Deze week weer goed nadenken over wat ik eet en hoe ik beweeg
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-02-18 11:33
Hier heeft gisteren de erwtensoep er ook weer een paar ons bij gedaan hoor. Ik zit tussen de 71 en de 72 in. Maar dat is al een aantal weken en dat is natuurlijk helemaal top. Eigenlijk is het dus best heel stabiel
Zerena
Geplaatst: 05-02-18 11:34
Mooie berichten voor vele.
TT balen dat het zoveel verschil geeft.
EW wat eraf is, is er maar af! Je klinkt in ieder geval lekker posietief.
Hier pak ik toch ook vanaf vandaag MFP er serieus bij. Ik vind/vond het eigenlijk teveel moeite, maar ik moet er nu toch echt even wat voor over gaan hebben
Ik heb mijn calorieën doel op 1700 gezet. Voor vandaag al een mooi lijstje gemaakt. Moet alleen mijn weg nog even vinden in pasta invullen.