[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:47

DnT schreef:
Parfum in mascara?
Hmmm... dat zou ik absoluut niet willen bij mijn ogen!

Parfum ja, staat als laatste in de ingrediënten lijst. Ben geen fan van parfum in make-up. Naast dat het reacties kan geven, zit het ook nog dicht bij je neus. Heb geen behoefte om de hele tijd mijn make-up te kunnen ruiken.

Nou reageer ik zelf niet op parfum normaal, dus ga hem nog wel poosje proberen. Maar voor anderen wel iets om op te letten!

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:49

Ik heb echt héle gevoelige ogen.. ik weet dus niet of ik dat ga proberen..

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:56

Ohhh wat komt er weer veel moois voorbij <3 mooie rustige looks DnT, Suus en Eight! Eight heb je nou niks aan je wenkbrauwen gedaan? Wat chill dat je van jezelf zulke volle wenkbrauwen hebt, jaloers! Wat kunnen jullie geen huidmake-up allemaal goed hebben joh!

Shizzellllllll toffe look weer! En Friem is Terracotta het merk? Of de kleur? Ik krijg het zo snel via google niet goed gevonden, maar hij staat je prachtig!

Ik loop er inmiddels alweer een tijd make-uploos bij, vooral omdat ik niet loop maar alleen maar achter m'n laptop aan mijn scriptie zit. Meh. Nog 1,5 week, kan niet wachten tot het voorbij is! Dan ga ik weer helemaal los achter m'n make-uptafeltje. Hopelijk komen er tegen die tijd nog meer dupes binnen, wacht inmiddels al wel een hele tijd op de Anastasia en Kylie dupes. Duurt lang!

Overigens heel slecht, maar altijd als ik veel achter de laptop zit doe ik zoveel online shoppen. Net toch maar onder andere het sleek highlighting palette en een Milani metallic liquid besteld bij Boozy. Die Milani zie ik nu zovaak langskomen op youtube dat ik er toch ook eentje moest proberen, vooral omdat hij limited is.

Ennn wat doen we nog meer als we eigenlijk aan de scriptie moeten zitten. Onnodig kleurtjes enzo uitproberen *\o/* en met de makeupplus app klieren omdat ik echt geen blotebillenhoofd online ga zetten want ik ben echt terror zonder makeup haha. Bij deze mijn super draagbare everyday look, inclusief nep/app foundation, oogschaduw, wimpers, wenkbrauwen, alles behalve de lippen :')

Afbeelding

MB doe je alleen de veer of ook de tekst? Ben echt zo verliefd op dat zinnetje!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:01

Beide, veer wordt realistischer gemaakt en tekst wordt er iets anders omheen gewerkt zodat het meer een geheel wordt.

Donnar: de shop vertelde me dat voor die mooie van jou op de ruggengraat een uur of 6 werk zou zijn.. Op zijn minst :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:21

Aromi is het merk :j

Jodie, deze is echt afgrijselijk :')

Ik net een order gedaan bij CP, ik kon het niet weerstaand, shiz haar schuld... nu kleine order gedaan als t bevalt dan gaat de rem eraf _O-

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:32

@Jodie is dat cement van lime crime? Ik heb m ook en vind het mij echt verschrikkelijk staan maar jij kunt hem best hebben hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:35

Hmmm...
Ik weet niet wat ik daar van vind Jodie... hij misstaat je niet, maar ik vind hem ook niet heel mooi.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:02

Hahaha hij is ook verschrikkelijk :') maar ik vind het wel hilarisch om dit soort dingen te swatchen. Het is inderdaad Cement van LC :j maar ik denk dat ik 'm nog wel tof vind om een keer als eyeliner ofzo te gebruiken, of in een double wing! Of anders komt ie vast een keer van pas met Halloween of Carnaval ofzo hehe.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:23

MissBambi schreef:
Beide, veer wordt realistischer gemaakt en tekst wordt er iets anders omheen gewerkt zodat het meer een geheel wordt.

Donnar: de shop vertelde me dat voor die mooie van jou op de ruggengraat een uur of 6 werk zou zijn.. Op zijn minst :+

Oh jeezz, goed om te weten :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:17

Ik vind hem eigenlijk wel gaaf Kopie. En ook gewoon heel goed staan . Je kan het hebben.

Vandaag, alleen wat BB creme, mascara, eyeliner en Maybelline vivid matte liquid fuschia ectasy. Hij is hier nog niet helemaal droog, droogt best langzaam, maar eenmaal opgedroogd zit het als een huis.

Afbeelding

Ik glans een beetje vandaag, maar mijn huid is heeeel droog dus wilde niet teveel product op doen. Even laten herstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:30

Kopie...
*gniffel*

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:42

:') die bijnaam kende ik nog niet!

Even een beetje offtopic, heb 't ook al even in het nagellaktopic gevraagd, maar heeft er iemand een aanrader voor een salon waar ze mooie acrylnagels zetten? Ik wil er maar eens aan beginnen maar ik vind ze 9 van de 10 keer zo lelijk gezet dus ik durf niet zomaar ergens heen. :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:43

_Friemel schreef:

Ik net een order gedaan bij CP, ik kon het niet weerstaand, shiz haar schuld... nu kleine order gedaan als t bevalt dan gaat de rem eraf _O-

Hey Friemel, hoeveel ben jij eigenlijk kwijt aan shipping?:)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:13

Ik vind hem wel wat hebben Jodie! Of moet ik zeggen; Kopie :')
Vind vooral je ooglook erg mooi. Ik hou van subtiel bruin.

En jaa! Zaterdag de bokt dames op bezoek :D vind dat wel spannend hoor. Mijngod

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:23

Haha die ooglook vind ik ook tof :j nu de skills die deze app heeft nog een keer in de praktijk brengen haha. Maar als je snel kijkt vind ik het toch wel net echt lijken!

Ik wil ook sowieso nog graag een keer naar Eindhoven komen hoor! Niet dat ik echt wat nodig heb maar ach dan zal het me vast nog veel geld kosten. Ik moet ergens in juli of augustus nog een keer m'n pasje inleveren in Den Bosch (en er hopelijk een keer heen voor een sollicitatiegesprek), misschien maak ik daar wel een keer een dagje van :D en misschien willen er nog wel meer bokkers mee!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:27

Ja leuk! En woow wat, dat is dus nep! Dan is het inderdaad net echt, ik ben er in getrapt haha.

Dit is ff gauw een foto van mijn look vandaag. Heb de gele nieuwe limiter op mijn ogen gebruikt
Afbeelding
Mijn goed wat een slechte foto haha...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:37

Tytonidae schreef:
_Friemel schreef:

Hey Friemel, hoeveel ben jij eigenlijk kwijt aan shipping?:)

Weet ik nog niet, hij gaat richting shipito en dan moet ik nog ff shipping enzo kijken :-)

Elke, ik vind de look mooi maar de tint geel niet :n

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:40

Ohh gave look weer Elke! Ik vind het geel juist wel tof, net ff wat anders maar niet zo extreem dat je er niet meer mee over straat zou kunnen :j I like it. Krijg er gelijk zo'n Lemonade gevoel bij haha.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:42

Ik vind geel heel gaaf, alleen deze tint niet, vind dat felle gele heel gaaf :j dat oranje/geel vind ik altijd een beetje.. Meeh :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:49

mooie look elke, ben er nog niet uit of ik dat geel mooi vind of niet. denk dat het bij de verkeerde persoon ook nogal ziekjes over kan komen.

vanavond 70% sale op boozyshop..,

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:52

Shizzel welke kleur lipsitck heb je nou op? Mooie look!

Jodie, stoere look zo. Geinige app!

Elke dat blauw in je haar staat leuk! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:53

Hmmm...
Vind het niet lelijk dat geel, maar denk dat ik wel snap wat Friem bedoeld.
Iets feller geel haalt je super gave look net wat meer op denk ik.

Geel en ik... nope... geen goeie combi :')

Op alles Twilight?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:54

geen idee, kreeg een emailtje, maar zit van alles tussen, morphe, ofra, makeup monster

edit: my bad, 70% korting op sale, maar alsnog leuke producten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:56

Twilight schreef:
mooie look elke, ben er nog niet uit of ik dat geel mooi vind of niet. denk dat het bij de verkeerde persoon ook nogal ziekjes over kan komen.

vanavond 70% sale op boozyshop..,

Volgens mij heb je t verkeerd begrepen, is gewoon de sale tót wel 70%, de laatste sale dingen dus gewoon :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:57

ja, my bad :P alsnog genoeg leuke dingen, maar mag op t moment echt niet meer :P