[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 23:51

Bralindy schreef:
Hoi bokkers
Ik zoek een artiest die ook mandala's kan doen of iets in die richting. Het idee is een afdruk van een hondenpoot in negatief (dus huid met rand) en daaromheen dus mandala.

Nu gaat de artiest door wie ik wilde laten doen naar Verweggistan. Dus ik zoek iemand in Noord Holland :)

Kingdom tattoo's alkmaar

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 00:20

Bralindy schreef:
Enschede zie ik net :')

Oh oeps :')

Dan moet ik maar eens een afspraak voor moeders fixen ahah

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:35

Hoi allemaal, eventjes geleden dat ik hier nog postte, wel altijd meegenoten van de mooie tattoo's van iedereen.
Ik heb eindelijk mijn ontwerp klaar voor mijn tattoo, het wordt een gebroken uurwerk met de latijnse spreuk Mors certa, hora incerta erbij. Ook wil ik voor opvulsel rozen, schaduwen, rook, of?? Dat laat ik aan de artiest zijn creatieve vrijheid over. De tattoo zou op mijn rechterschouderblad komen, misschien een deel van mijn arm erbij enkel zwart en grijstinten...of kleur in de rozen? Weer creatieve vrijheid voor de artiest.
Nu zou ik bij tattoo Joey willen gaan in Geldrop, iemand ervaring met deze shop? http://www.tattoojoey.nl.
Alle info en meningen zijn welkom!

Enjoyce94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:43

Ik heb een vraag.. is iemand bekend met Ben's Tattoo studio in Oisterwijk? (NB) Ik wil namelijk graag een tattoo laten zetten, en ben me nu een beetje aan het oriënteren op waar. Het is mijn eerste tattoo, dus ik wil hem wel van te voren laten tekenen op papier (wat hij bij mijn weten ook doet). Mocht iemand foto's willen zien: https://www.facebook.com/Bens-Tattoo-St ... 0/?fref=ts

Ik hoor graag wat jullie van deze studio vinden. Bedankt alvast! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:48

Enjoyce94 schreef:
Ik heb een vraag.. is iemand bekend met Ben's Tattoo studio in Oisterwijk? (NB) Ik wil namelijk graag een tattoo laten zetten, en ben me nu een beetje aan het oriënteren op waar. Het is mijn eerste tattoo, dus ik wil hem wel van te voren laten tekenen op papier (wat hij bij mijn weten ook doet). Mocht iemand foto's willen zien: https://www.facebook.com/Bens-Tattoo-St ... 0/?fref=ts

Ik hoor graag wat jullie van deze studio vinden. Bedankt alvast! :)

Ik zou verder kijken, vind niet alles even goed.

goldenarrow

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:59

Ik heb zelf geen ervaring met hun Charisma, maar ik vind het werk dat ze leveren echt geweldig! Bij welke artiest wil je gaan? Ik zou daar namelijk ook nog een tattoo willen laten zetten door Joey of Andrea :)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 09:03

Goh, als ik naar de ontwerpen kijk dan twijfel ik tussen Joey en Guus...zouden zij zelf niet even zeggen wie waar het beste in is?
Ik was ook erg overtuigd van de foto's van de site...maar "echte" ervaringen zijn natuurlijk meer dan welkom! :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 09:04

Daar hoop ik wel op, want ik kan zelf geen keuze maken tussen Joey en Andrea :') Maargoed, moet toch eerst nog flink sparen :))

Heb je trouwens ook op facebook gekeken? Daar komen ook veel foto's langs van hun werk.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 09:08

Ja, facebook heb ik ook gechecked :) daar staat idd ook veel moois tussen.
Ja, sparen idd :), maar ik neem aan dat de wachttijd is zo'n shop toch ook wel enkele maanden is :) dus als ik het prijskaartje krijg als ik met mijn ontwerp ben langsgeweest dan zal ik me pas zorgen maken of het sparen :)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 11:01

Net even mailtje gedaan om een afspraak te maken om het ontwerp te bespreken met Guus :) spannend!

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:33

Heeft iemand van jullie ervaringen met een tatoeage tussen de schouderbladen? Is dit heel pijnlijk?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:04

Een van m'n minst pijnlijke.
Maar elke tattoo en elk persoon is anders, plus: liever een uurtje pijn op een mooie plek waar je blij mee bent,je moet er je hele leven blij mee zijn!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:16

Charisma ;-) ik ga in oktober naar Jules Blomen van Tattoo Joey. Ben er een aantal weken geleden met Els langsgeweest en eerste indruk was héél goed.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:24

Ik vond tussen mn schouderbladen echt dodelijk pijnlijk, maar mijne liep ook echt van schouderblad tot schouderblad. Dus ik had ook ruggengraat en ook daartussen, en vooral dat laatste was suuuuper pijnlijk. Die op mn enkel vond ik overigens peanuts, echt niet pijnlijk gewoon

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:27

Andrea heeft ook een van mijn tattoos gezet 2 jaar terug. Ik ben er heel blij mee!
Afbeelding
Afbeelding
Vind de bloem er heel realistisch uitzien. Krijg m alleen niet mooi op de foto :p vind vanuit deze hoek geknipt t steeltje er wat lang uitzien.

Mickeyenvici ik vond tussen mijn schouderbladen vervelender als in mijn zij maar dat is toch bij iedereen anders :)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:51

Tieneke:das leuk om te horen, ga denk ik volgende zaterdag langs om men ontwerp te laten maken...denk voor guus te gaan, zijn werk is echt top!

Lonneke:knap gezet!

Ik heb een tattoo op men ruggegraat dus niet echt tussen de schouderbladen, iets venijniger dan op een andere plaats, maar niks dramatisch!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:18

Ik heb een tattoo wat over schouder loopt door naar ruggegraat. Vergeleken met de rand van mijn schouderblad en schouderkom vond ik ruggegraat erg mee vallen.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 11:40

*\o/* *\o/* yessss, half september mag ik langskomen om te praten over t ontwerp en in december gaan we beginnen!! Ben helemaal hyper nu :D

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 11:41

nog 2 maanden wachten :) spannendddd

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:56

Trouwe meelezer hier :)
Over 2 week gaan we een begin maken met m'n sleeve! Heb er zo'n zin in :D
M'n moeder laat dan ook haar eerste tattoo zetten, en diezelfde word ook in m'n sleeve verwerkt :D

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:04

Oh gaaf!!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 22:04

Wat voor sleeve ga je krijgen UltimOo?

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 22:34

Dus dat bedenk je echt van ter voren, een sleeve? ik dacht eigenlijk dat zoiets gaandeweg gewoon een soort van per ongeluk ontstond :')
Ik ben ook benieuwd naar je idee!

Meteen even een vraagje, heeft iemand toevallig ervaring met Haarlem Tattoo (op de Reitzstraat)? ik heb de website bekeken, en dat spreekt me erg aan, maar mocht iemand er zelf ervaring mee hebben lijkt me dat een fijn om te horen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 22:49

Beide kan, hangt heel erg van je stijl en persoonlijke voorkeur af! De mijne bouw ik langzaam ook, maar dat is ook een financiële keuze :') Vind het zelf wel leuk om het echt bij elkaar te sparen, letterlijk en figuurlijk :))

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:06

Mijn sleeve word realistisch in Black & Grey, met voornamelijk rozen/bloemen :) m'n moeder laat een realistische vlinder zetten (een koolwitje, ter nagedachtenis aan m'n opa, op het tijdstip van zijn overlijden kwam er zo'n vlinder op tafel zitten bij ons, terwijl het begin oktober was, dus erg bijzonder). En diezelfde vlinder komt dus ook in m'n sleeve :)