Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 19:12

Alexandra__ schreef:
Suus je doet zeker niet aan YouTube? Ik zou graag zien hoe jij je look maakt!
Heb even een poosje stil bijgelezen. Gianti wat enorm balen dat je operatie niet doorgaat en dat je afgewezen bent!
Ik ga morgen naar den haag dus hoop dat Soar daar ligt! In essen lag hij ook niet helaas. Ik ga ook velvet teddy, faux, mehr of captive kopen, maar ben er nog niet uit welke :o
Ik ben benieuwd naar het H&M palette Oyeru!
Ik ben ook al aan het bedenken wat voor look ik met kerst ga doen, ik zit te denken aan goud met zwart :)

Gewoon alle 4 :D

Soar was in den haag bij de Douglas sowieso op.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:34

Djilna schreef:
Kaatje dat is lastig :+
Welke wil je het meest graag of welke verschilt het meeste van wat je al hebt?

Zelfde probleem hier. Mag er 2 van mezelf, maar heb er zeker 4 nog bovenaan de wishlist...

Ja is ook erg lastig daarom :')
Ja goeie, ik wil ze allemaal :D
Als nude heb ik velvet teddy of whirl, dan heb ik nog bombshell en party line en als donkere kleur sin of darkside.
Ga ze sws nog even testen in de winkel, kan maar zo dat er een paar afvallen dus dan word de keus al makkelijker, maar alsnog moeilijk.
Wil velvet teddy, bombshell en party line het meest graag, allemaal andere kleuren dus :+

Welke heb jij nog op je wishlist ?

linoleum

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:40

Ik had maar 1 ding op mijn wishlist en toch nog 3 dingen gekocht :')

Heb meestal geen wishlist. Als ik het graag wil hebben koop ik het vaak ook best snel. Ik noem het altijd een hobby en hobby's mogen geld kosten O:)

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:46

linoleum schreef:
Ik had maar 1 ding op mijn wishlist en toch nog 3 dingen gekocht :')

Heb meestal geen wishlist. Als ik het graag wil hebben koop ik het vaak ook best snel. Ik noem het altijd een hobby en hobby's mogen geld kosten O:)

Haha ja dat kan je ook nog doen :+
Zo kan je het ook nog noemen :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:48

Hopelijk hebben ze over 2 weken nog steeds Soar, want kom nu niet meer in de buurt van een Douglas die een MAC heeft of een MAC store

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 21:01

Alexandra, in de macstore in Den Haag hadden ze vandaag nog 15 Soar potloden!

Ik zal morgen wel even een swatch maken van t HM palette :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 21:20

Suus ik snap je. Je looks zijn super mooi, maar waarschijnlijk op youtube veel te vinden. Al zijn er maar weinige NL'ers die goed en fijn vloggen. Ik heb er ook wel eens over nagedacht te vloggen. En dan niet zo typisch zoals al die meiden, maar gewoon echt eerlijk en doelgericht. En brabants haha, want anders als brabants kan ik niet spreken :P
Maar idd precies wat jij zegt, wat ik bij mezelf doe. Doen andere vloggers al 10x beter en duidelijker. Dus no use..

De swatch maak ik zo, van Kiko +:)+

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 21:29

Een vriendin van mij heeft mij een MAC lippenstift gegeven omdat 'ie haar niet staat. Het is de MAC Viva Glam Lady Gaga 2. Wat een gruwelijk lelijke kleur. :=

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 21:33

Foto!!! Niniane

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:29

Hier heb ik eindelijk mijn super cheap namaak mac lipsticks geprobeerd.. Diva.. heeft serieus van 1 uur s middags tot half 7 s avonds perfect gezeten toen begon hij een beetje te vervagen, heeft dus lunch avondeten en popcorn en M&M's bij de bios overleefd, enige andere wat ik merk is de geur verder super blij mee ! Angel heb ik vandaag op gehad maar is zowat een ''my lips but better'' kleurtje voor mij dus dat is moeilijk zien of hij afgedragen was of niet maar zat er zeker een paar glazen water nog zichtbaar op, blij dus 9 lipsticks voor 16 euro lol in plaats van eentje van 19 ( heb overgens wel 1 echte mac, flat out fabulous beetje mee vergeleken)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:31

kaatje888 schreef:
Als nude heb ik velvet teddy of whirl, dan heb ik nog bombshell en party line en als donkere kleur sin of darkside.
Ga ze sws nog even testen in de winkel, kan maar zo dat er een paar afvallen dus dan word de keus al makkelijker, maar alsnog moeilijk.
Wil velvet teddy, bombshell en party line het meest graag, allemaal andere kleuren dus :+

:D
Mehr
Captive
Viva Glam 3
Russian Red/Ruby Woo (1 vd 2 dus)
Grote misschiens:
Dark Side
Instigator
Sin
Chili/Hot Tahiti
Girl about Town

Eh zoiets :=

Edit, zie net dat Media en Dark Side erg overeenkomen op de finish na. Dus dat wordt ook een misschien..
Laatst bijgewerkt door Djilna op 21-12-15 22:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:32

elkee schreef:
Foto!!! Niniane

Maak ik morgen wel bij beter daglicht. :j
Het is echt zo'n creamy formule (je ziet van dichtbij dus ieder lijntje) en de kleur is behoorlijk nude dat neigt naar koraal. Niet te doen. :')

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:58

Djilna schreef:
kaatje888 schreef:

:D
Mehr
Captive
Viva Glam 3
Russian Red/Ruby Woo (1 vd 2 dus)
Grote misschiens:
Dark Side
Instigator
Sin
Chili/Hot Tahiti
Girl about Town

Eh zoiets :=

Edit, zie net dat Media en Dark Side erg overeenkomen op de finish na. Dus dat wordt ook een misschien..

Jeetje, ook nog aardig wat dus haha.
Dark side en sin komen ook overeen toch?
Ik ben meer van de matte lipsticks, dus heb liever sin dan darkside maar misschien zijn ze wel te donker voor me.
Ow chips, was viva glam 3 vergeten, staat namelijk ook op m`n wishlist :+
Instigator en chili stonden mij voor geen meter dus beter voor mij :D
Laatst bijgewerkt door kaatje888 op 21-12-15 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:01

Ik ga volgende maand weer naar Amsterdam en wil de volgende swatchen

Rebel
Twig
Mehr
Faux
Soar + brave
Wirl
Fashion revival

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:03

SuSem schreef:

Rebel
Twig
Mehr
Faux
Soar + brave
Wirl
Fashion revival

Fashion revival is LE toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:25

Hoi is het goed dat ik ook mee klets hier? :)
Ben wel nogal jong (14) maar hoop dat dat geen probleem is? :D

Ik heb twee week geleden in Duitsland mijn eerste MAC lipstick gekocht, Stone, ben helemaal verliefd <3.
Ik wil Whirl ook halen.. Maar dan moet ik eerst wat meer geld hebben. :+

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:25

Vraagje, weten jullie nog fijne merken lippenstift naast MAC? Wil graag een lippenstift kopen met niet een mega knallende kleur, beetje nude/MLBB maar wel duidelijk aanwezig, maar bovenal die wel goed blijft zitten. Ik weet niet hoe bijvoorbeeld Clarins, Lancôme enzo zijn? Of andere merken (geen drogisterij-merken maar 'douglas-merken') waar jullie goede ervaringen mee hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:36

Ik ben erg te spreken over de pro-lijn van Makeup Revolution! Hij zit zo goed dat zelfs de douche hem er niet af kreeg :))

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:43

Heeft iemand van jullie zowel mehr als twig? Zoja zou iemand die misschien naast elkaar willen swatchen? :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:44

Lees hier al een tijdje mee, maar post nu ook eens wat.

Heb gister mijn eerste Mac lipstick besteld en vandaag al binnengekregen *D Is de Mac Mehr. Kan m alleen nog niet echt dragen door allemaal velletjes op mn lippen en plekjes in mn mondhoeken. De lipstick is beetje dezelfde kleur als die plekjes dus ziet er dan uit of ik enorm ben uitgeschoten :')
Van mijn vader krijg ik voor kerst waarschijnlijk Mac Paramount. Als ik mijn salaris van deze maand krijg wil ik er nog een kopen. Zat te denken aan Mac Faux, weet alleen niet of die kleur mij staat, dus dat moet ik nog even bekijken.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:45

Believe schreef:
Hoi is het goed dat ik ook mee klets hier? :)
Ben wel nogal jong (14) maar hoop dat dat geen probleem is? :D

Ik heb twee week geleden in Duitsland mijn eerste MAC lipstick gekocht, Stone, ben helemaal verliefd <3.
Ik wil Whirl ook halen.. Maar dan moet ik eerst wat meer geld hebben. :+

Gewaagd kleurtje op jou leeftijd! :))
Heb je een foto?

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:47

_Daniella schreef:
Heeft iemand van jullie zowel mehr als twig? Zoja zou iemand die misschien naast elkaar willen swatchen? :)

Ik heb op Google wel een aantal swatches gevonden. Misschien kun je daar eens naar kijken?

Ikzelf heb alleen twig. Mehr staat wel op m'n wishlist. Een vriendin van me heeft ze wel allebei. En Mehr is veeeel rozer (bij ons) :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:54

kaatje888 schreef:
SuSem schreef:

Rebel
Twig
Mehr
Faux
Soar + brave
Wirl
Fashion revival

Fashion revival is LE toch?

Op de site van de Bijenkorf staat Fashion Revival aangegeven als uitverkocht en de Douglas site is 'ie nergens te bekennen. Denk ook LE.
Het is wel echt een prachtige kleur. <3

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:54

Ik ben erg fan van de urban decay revolution lipsticks, misschien is dat een idee om te bekijken :) te koop bij de ici paris xl.

Ik heb nu captive en twig, maar ik kijk nu al naar meer. Wat is jullie top 3 mac lipsticks? Ik ben erg benieuwd :D

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:57

DWensink schreef:
_Daniella schreef:

Ik heb op Google wel een aantal swatches gevonden. Misschien kun je daar eens naar kijken?

Ikzelf heb alleen twig. Mehr staat wel op m'n wishlist. Een vriendin van me heeft ze wel allebei. En Mehr is veeeel rozer (bij ons) :)

Ik heb zelf mehr maar wil juist 1 die net iets bruiner en flinke tint donkerder is. Ik twijfel alleen of ik twig misschien nog net te licht vind qua kleur.

Is er nog een andere in wel dezelfde reeks maar nog net iets donkerder is?