Ik gok combi van het weer, slecht eten en stress..Deep throat is inderdaad echt prachtig!
Mijn favoriete blush! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik zal zo even kijken welke kleur het precies is, het is iig een beetje een plum kleur. Heel donker in ieder geval!
Verder heb ik ook echt giga huidproblemen. M'n huid is echt baggervet, zelfs als ik geen make-up draag kan ik er zo een laagje 'vet' vanaf schrapen met mijn vingers. Word er echt helemaal leip van

Het is bij mij rond mijn menstruatie altijd erger qua puisten enzo.
* maar sinds ik mn huid met kokosolie schoonmaak is mn huid echt een engeltje geworden wat dat betreft.. ik poeder het niet eens meer af en mn foundation blijft perfect zitten
De stukken waar geen onzuiverheden zitten zijn echt gewoon mooi
niet droog, niet vet maar wel gezonde glans

.xNavatu schreef:Oh dat vet heb ik dan juist weer helemaal niet.. daar heb ik echt heel lang last van gehad *echt gewoon tot op een punt dat mn foundation gewoon van mn hoofd af gleed* maar sinds ik mn huid met kokosolie schoonmaak is mn huid echt een engeltje geworden wat dat betreft.. ik poeder het niet eens meer af en mn foundation blijft perfect zitten
De stukken waar geen onzuiverheden zitten zijn echt gewoon mooi
niet droog, niet vet maar wel gezonde glans

Werkt het echt?
Ben echt getrouwd met mn kokosolie
.
. Gelukkig is mijn huid nu redelijk rustig gelukkig!
Net een 2e pot besteld ook al is de eerste nog lang niet leeg, maar er zit nu 15% korting op plus ik had nog een giftvoucher
.
Vond ze gisteren zo netjes gelukt
Sowieso, ook blij met de hele look. Was voor overdag, moest voor de klas staan. Bobbi foundationstick, Melba blush, MAC oogschaduw's All that glitters over ooglid en Woodwinked in de crease.
melba trouwens ook haha dus zal vast een heel mooie look geweest zijn!