Het staat in de folder staan inderdaad van OPI. Maar ik dacht altijd dat winkels zoals Etos echt alleen verkochten wat mocht van het merk eigenlijk..
Tazzey
Geplaatst: 29-06-15 12:36
Nee, vaak lappen ze regels aan de laars. Ik heb voor een grote mode designer gewerkt en collega's hadden er een dagtaak aan om winkelketens aan te pakken.
Ik heb vandaag Butterfly Kiss uit de Kaviar Gauche collectie van Catrice. Best een mooi kleurtje.
LadyMadonna
Geplaatst: 29-06-15 12:47
Van t weekend m'n nieuwe afzuiger ingebouwd:
En nog wat dingetjes in de salon, diploma's opgehangen, plankje erbij...
Huidige kleur aanbod
En vanmorgen gezet: bluesky "pretty in pink" met filigree
Ideaal die afzuiger in je tafel. Je salon ziet er keurig uit Ik vind die toren voor je swatchsticks echt heel erg leuk. Ik wil al een tijdje zoiets maken. Ik heb nog een stuk draadstaal staan maar die is niet hoog genoeg. Toch maar eens gaan knutselen.
Ik had de laatste tijd heel knap weinig lak gekocht. En nu heeft PrettyPolish een sale... en heb ik opeens Zoya India, Sansa, en Remy besteld, en Picture Polish Blue Dog, en A England Gloriana... oeps...
@Fenja, Sally Hansen is wel een fijn merk ik gebruik altijd hun sneldrogende topcoat. Alleen die "lamploze gel" vind ik zo'n misleiding. Het is pas een gel als hij de lamp in moet, hoeft dat niet is het gewoon een nagellak.
Vrijwel alle Etos filialen hebben het verkocht vanmorgen. Ook de Etos bij ons in het winkelcentrum die normaal geen OPI verkoopt. Het waren maar twee of drie keuren.