Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Damber2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:17

_IJsvogel schreef:
Vorige week IUI inseminatie gehad...weet niet wat er nu weer is maar ik heb sinds 2/3 dagen na die inseminatie alleen maar kramp rechts gehad en blijft maar aanwezig...herkend iemand dit?

Hoe is het nu?

Is het geen innesteling?
Aangezien de eicel de reis niet meer af hoeft te leggen en toch gelijk kan nestelen?

Of zeg ik iets geks?

Kun je echt pijn in eierstok herkennen? Kan het niet de rechter wand van je baarmoeder zijn?

Hier zit ik op 9dpo. Dus... tja.. zit mijzelf al voor een nieuwe teleurstelling voor te bereiden.

Ik ga in februari maar eens naar de HA.
Aangezien ik een week voor de rode Ferrari al krampen heb. Vorige keer ook al. En toen ook nog eens overtijd en intussen geen positieve test.

Heel verwarrend allemaal.

HHorseA

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 23:34

:( |o

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:57

Damber ik dacht in dezelfde richting. Innesteling kan ook krampen geven.....

Hoop het voor je ijsvogel

Damber idd maar eens contact opnemen met je huisarts, die onzekerheid is niet fijn

Knuffel voor wie er een nodig heeft

_IJsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 15:31

Denk dat innesteling 3 dagen na iui wat vroeg is...met ivf zou het kunnen...maar eicel moet echt nog op reis. Maar je weet nooit hoop mee maar verwacht het niet. Ja en of je het echt kan voelen...ik weet niet. Baarmoederkrampen voelen wel echt anders...dat is wel herkenbaar qua endometriose pijnklachten

Damber2, vervelend die kramp ook week van te voren al...ik zou als ik jou was echt in februari naar je huisarts gaan :(:)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:41

Wanneer zou je mogen testen IJsvogel?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:12

Damber, wat frustrerend. Knuffel! Wellicht heb ik eroverheen gelezen, maar is het zaad van jouw vriend ook getest? Hiervoor hoeft hij niet naar de vruchtbaarheidspoli; een semenanalyse kan gewoon via zijn huisarts gedaan worden.

Ijsvogel, spannende dagen! Wel vervelend van die kramp. Wanneer mag je testen?

_IJsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 21:33

Volgende week donderdag officieel maar hoeft al niet meer te testen het is weer duidelijk...weer veel te kort cyclus weer 8)7

Afwachten wat plan nu voor volgende keer gaat zijn.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:26

He gedver, wat rot! -O-

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 15:45

Heel veel sterkte voor iedereen die dat kan gebruiken.

Ik ben ontving zojuist de jaarlijkse rekening voor het bewaren van onze embryo's, toch raar dat die ergens in een vriezertje zijn..

Ik las een heel stuk over een kunstbaarmoeder waaran ze werken in Nederland. Ze denken dat dit binnen 10 jaar haalbaar is om daarin een Embryo te laten groeien. Ik vind dat zo eng idee, hoe graag ik ook een kindje zou willen weet ik niet of ik dat zou durven..

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 15:49

oliebol IJsvogel, niet leuk.. Hopelijk kunnen ze de volgende keer iets aan je korte cyclus doen!

Zo’n kunstbaarmoeder is medisch gezien inderdaad wel heel interessant, maar ik zou me inderdaad flink achter de oren krabben of ik dat ook zou willen.. Maar het is denk ik wel een uitkomst voor stellen waarbij een baarmoeder wel een probleem is, zoals bij homostellen bijvoorbeeld

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:01

Miekelien schreef:
oliebol IJsvogel, niet leuk.. Hopelijk kunnen ze de volgende keer iets aan je korte cyclus doen!

Zo’n kunstbaarmoeder is medisch gezien inderdaad wel heel interessant, maar ik zou me inderdaad flink achter de oren krabben of ik dat ook zou willen.. Maar het is denk ik wel een uitkomst voor stellen waarbij een baarmoeder wel een probleem is, zoals bij homostellen bijvoorbeeld

Dat is het punt, voor wie ga je dat beschikbaar stellen? Ik ben mijn baarmoeder verloren door kanker, het zou geweldig zijn maar dan nog lijkt het mij een heel eng proces. Iets uit een sciencefiction film..

Het is heel knap wat ze tegenwoordig kunnen maar ergens moet er misschien een grens getrokken worden.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:20

Wat jammer Ijsvogel -O-

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:11

Hoe gaat het met iedereen?

Ik net weer een echo gehad. 1 Ei was al 20mm. Moest meteen thuis ovitrelle spuiten en morgen al de inseminatie.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:31

Nicje87 schreef:

Ik net weer een echo gehad. 1 Ei was al 20mm. Moest meteen thuis ovitrelle spuiten en morgen al de inseminatie.

Spannend, ik duim voor je

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 14:23

Dat is al snel Nicje! Dat was bij mijn eerste 2 pogingen ook zo, sindsdien is mijn echo steeds wat eerder zodat we beter kunnen plannen.

Hier hebben de feestdagen helaas nog niet voor een wonder gezorgd, dus ik zit weer aan de clomid voor onze volgende (en laatste := ) IUI poging. Volgende week heb ik de voortgangsecho en ook een gesprek met de arts om vast de mogelijkheden voor hierna te bespreken

Damber2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:11

Nicje87 schreef:

Zo!! Ik zal voor je duimen.

Maar bedoel je niet 0,20 Mm? Die dingen zijn toch geen 2 cm groot???

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:33

De eicel zelf niet inderdaad, maar het follikel (de holte waarin ze rijpen) kan wel zo groot worden

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:34

Ik heb keer follikel van 26mm gehad :+
Worden soms heel groot

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:21

Ik had er voor mijn punctie iets van 20 (18 goede eitjes geoogst) van rond die maat.
Voelde mij echt opgeblazen. Wat dus ook niet zo gek was.

Damber2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:37

Oké...weer wat geleerd.
Dus dat vrouwen eisprong kunnen voelen is niet zozeer een zeer extreme gevoeligheid maar gewoon best rieeel ?

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 20:25

Toen ging het ineens snel, vandaag voor prikinstructies en bespreken stimulatieschema. Verwacht was dat ik eind januari m'n menstruatie zou hebben, maar dit is waarschijnlijk een stuk eerder dus... Ik moet vanavond al beginnen met prikken en dan hopen dat ik niet morgen of overmorgen ongesteld word, als dat wel zo is wordt het afgeblazen en gaan we over 21 dagen opnieuw beginnen. Spannennnnd!!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 20:37

Miekelien, spannend! Hopelijk toch een geslaagde poging voor jou deze ronde.

Nicje, ook voor jou weer een spannend moment. Succes!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:03

Ik duim voor jullie!

Ik heb gisteren mn opfriscursus gehad en moet de 23ste beginnen met het prikken. Heb alleen nog steeds last van bloeding nu al 9 dagen lang. Dat moet gestopt zijn voor ik begin met de gonal-f. Als dat niet het geval is moet ik een zwangerschapstest doen en even contact opnemen. |o

_IJsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:08

Boompje1985, spannend zeg...hopelijk kun je starten. Ja of positieve test zou ook leuk zijn..

Miekelien, hopelijk lukt deze ronde..spannend weer

Nicje87, dat is snel, hopelijk met succes nu

Hier gaat het niet zoals de bedoeling zou zijn...enorme cyste (kan dat rare bloeden verklaren en ze verdenken ondanks ovitrelle injecties dat er geen eisprong is geweest)...nu aan de pil gezet. Ben benieuwd wat volgende plan wordt :=

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:51

Wat rot ijsvogel, sterkte

Ik blijf duimen voor jullie allemaal