Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bzoem

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:46

Ik heb al de hele dag flink last van m'n darmen, kramp en zeer dunne ontlasting.
Vraag me af wat ik nou weer gegeten heb wat dit veroorzaakt.
Ik zie het dus niet zo zitten om te shredden omdat de boel dan nog meer op gang komt :(
Vanavond nl ook nog paardrijden.
Plus m'n kniespieren zijn toch overbelast denk ik. Het doet steeds meer pijn als ik hurk en weer op sta.
Hmm.

Positieve nieuws van vandaag: heb nu Bio pindakaas en gebroken lijnzaad en een of andere gedroogde bes (duur! Zag het pas bij het afrekenen..)

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:56

Hoi Bzoem, ik dacht dat ook donderdag maar heb er nog steeds last van. Vanmiddag de huisarts gebeld en die zei dat het op dit moment erg veel voorkomt dat mensen deze klachten hebben. Het is een soort griep/virus. Hopen dat het mee valt maar het kan dus zijn dat je ook dat virusje te pakken hebt.

Je post ook mee in het carnavalstopic. Laten we afspreken dat we voor het weekend allebei van de klachten af zijn. :p Zowel voor shred én carnaval want met al die polonaises heb je toch weer een complete workout. Sterkte!

Wat is er beter aan de BIO pindakaas?

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:16

Ohhh ik voel m'n abs na vandaag toch wel! Moest net niezen, AUW!! :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:20

Hihi auch Ymke!
Op welke dag zit jij?

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:31

Ik wil even komen binnenvallen.
Ik wil ook gaan beginnen, matje en gewichten zijn al in huis gehaald :D

Vroeg me alleen af of ik het wel kan combineren met het fitnessen dat ik nu al doe. Ik ga ongeveer 3 x per week een uurtje/anderhalf uurtje sporten. Veel cardio maar ook benen en buikspieren een beefje.

Word dat te veel van het goede en werkt dat juist averechts en belangrijker nog, wat vinden mijn spieren daarvan?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:33

Bah ik moet zoveel doen, toch maar gesixpacked.

Het begint echt moeilijk te worden, als ik zoveel moet doen heb ik zo geen zin :n
Hoop dat volgende week wat rustiger is en ik dan niet zoveel tegenzin meer voel.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:35

Veerle, eerst uitzieken inderdaad! Beterschap. :(:)
Ik zet m'n laptop op m'n bureau en kantel het scherm bij het liggen.. Al weet ik het nu wel ongeveer uit m'n hoofd na 9 dagen. :')

MirMy, gewoon blijven proberen, dan doe je er maar iets langer over.. maakt toch niet uit?

Marit, je zult al snel verschil merken qua conditie. Ik heb ook helemaal geen conditie. Ga vandaag dag10 doen, maar merk dat het me zo makkelijk afgaat ondertussen dat ik echt toe ben aan een nieuw level.

Equimotion, beterschap! :(:)

Fantabulouss, die heb ik ook! <3

Bzoem, beterschap met je darmen! :(:)

Ben m'n eten aan het laten zakken, kan ik mooi nog even thuis aan het werk.. en daarna shredden. Dag 10. *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:37

Hm, ik heb me vandaag vergrepen aan de chokotoff, die zijn ook zóóó lekker! Vanavond dus maar even de Wii Fit onder het bed vandaan halen. :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:37

Hoe letten jullie op je eetpatroon :) ?
Heb ooit gesonjabakkert maar dat vond ik maar niks :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:43

Fantabulouss schreef:

Sonja Bakker is ook verschrikkelijk. Zo weinig!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:50

Fantabulouss schreef:

Ik heb geen vast eetpatroon voor een dag, maar ik probeer er ter plekke wel op te letten.
Ik ontbijt sowieso met havermout en probeer dit als lunch te eten samen met fruit. Daarnaast eet ik standaard na het shredden een gekookt ei voor het opbouwen van de spieren. Voor de rest eet ik zoveel mogelijk gezonde dingen, maar ik ben niet van plan om de rest van m'n leven geen snoepgoed meer te eten. Dus tussendoor even een zoetigheidje zorgt er bij mij wel voor dat het leuk blijft. :9

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:52

Ik was donderdag begonnen maar toen brak mijn moeder haar arm en heeft het huis een beetje op zijn kop gestaan dus ik ben vandaag opnieuw begonnen. Het ging me beter af dan afgelopen donderdag (ik heb ook tot gisteren spierpijn gehad :+ ).

En vanaf nu ga ik ook netjes bijlezen :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:53

Ik probeer niet te veel verzadigde vetten te eten, volkoren of meergranen producten, veel groenten en fruit, en veel drinken. Tussendoor pak ik graag een tomaat, stuk komkommer, mandarijn etc. Heb de laatste tijd ook helemaal geen zin in vette dingen als patat, chips of dat soort dingen. Vind een mandarijn of komkommer net zo lekker _O- Maar 1x in de week een bakje chips, af en toe een handje winegums, een stukje taart als iemand jarig is doe ik wel gewoon hoor, ga mezelf niet alle lekkere dingen verbieden. Als het maar met mate is vind ik dat het best kan :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:56

Laura1589 schreef:
Dames help! Ik zit op dag 28 en ik ben het zo zat! Ik heb hier al eens eerder gezegd dat ik sinds level 3 de 'kick' van het shredden niet meer ervaar. Dus niet meer dat super goede gevoel na een workout. En sindsdien vind ik het elke dag ellendiger om te doen, mn motivatie verdwijnt echt met de dag. Nou ga ik 30 days wel afmaken op doorzettingsvermogen, maar ik wil hierna ook nog ripped in 30 gaan doen en ik ben bang dat ik dat met dit gebrek aan motivatie echt niet ga redden. Heeft iemand tips om die 'kick' na een workout weer terug te krijgen? Dat motiveerde me namelijk enorm!

Laura, een aflevering van de biggest loser kijken, werkt ook errug motiverend! ;-)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:59

Of Losing it with Jillian, vind ik persoonlijk nog leuker... :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:00

The biggest loser is zeker heel motiverend. Van wat ik tot nu toe gezien heb vond ik seizoen 11 het meest motiverende! Bethwr1 heeft die op YouTube staan.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:01

Seizoen 11 was erg leuk :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:02

Ik weet niet wat ik nu zit te kijken, een aflevering met couples..

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:05

Nog nooit gezien, dus staat op de to-do lijst! Nogmaals bedankt voor de tips, als ik t zo lees ga ik mn uitdaging wel weer vinden in RI30 :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:14

Ik heb nu 2 kookboeken van Mathijs Vrieze :) staan hele lekkere gezonde recepten in, en ook weekmenu's zoals bij sonja bakker, alleen dan kun je wel normale hoeveelheden eten, maar gewoon gezond dus :) hij noemt het ook gezonde lifestyle dieet. Ik houd me er niet altijd helemaal aan maar het is wel een goede richtlijn.
Hij heeft ook verschillende kolommen met kalorieen bij zn menu's. Zodat als je een dag veel sport je dan ook meer moet eten en als je een balansdag wilt dat je de kleinste kolom kan pakken :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:17

moowsy schreef:
Hoi Bzoem, ik dacht dat ook donderdag maar heb er nog steeds last van. Vanmiddag de huisarts gebeld en die zei dat het op dit moment erg veel voorkomt dat mensen deze klachten hebben. Het is een soort griep/virus. Hopen dat het mee valt maar het kan dus zijn dat je ook dat virusje te pakken hebt.

Je post ook mee in het carnavalstopic. Laten we afspreken dat we voor het weekend allebei van de klachten af zijn. :p Zowel voor shred én carnaval want met al die polonaises heb je toch weer een complete workout. Sterkte!

Wat is er beter aan de BIO pindakaas?

Lijkt me een goede deal! Ik word al misselijk als ik nu aan bier denk :+

Uh nou sowieso was de Calvé pindakaas dus gesneuveld.
Maar in bio zit echt alleen pinda (en vooruit een snufje zeezout) en dat lijkt me veel gezonder als ik dan toch pindakaas wil blijven eten.

Manman hoop dat ik het volhoud dat uur paardrijden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:21

Fantabulouss schreef:

Ik probeer zo weinig mogelijk toegevoegde suikers en andere producten met een hoge GI (glycemische index) te eten. Dus: volkoren crackers, groenten, fruit (maar geen bananen, druiven etc.), eieren, biogarde, klein beetje vlees/vis, rijst, etc. Zelden pre-fab dingen. En ik eet gewoon wanneer ik honger heb.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:22

Joehoee!

Waar kijken jullie dat biggest loser? Ik kan dat echt niet vinden, maar ben er ook niet zo handig mee.

Ik herken het wle hoor Lau, ben er ook beetje klaar mee. Zeke romdat ik echt amper meer resultaat bereik in level 3. Maar ik kijk wel uit naar ripped. Omdat je dat level steeds maar 5/6 keer hoeft te doen. 10 dagen vind ik gewoon net te lang...

Ik heb dag 25 er ook weer opzetten. An sich ben ik zaterdag dus klaar. Nu vrees ik zaterdag een mega kater te hebben (carnaval). Dus toch maar mijn eindfoto en eindmeting op dag 29 gaan maken. Dan ga ik zaterdag nog met mijn gare hoofd dag 30 proberen. Maandag na carnaval ga ik dan ripped doen.

Gisteren had ik toch die uitgebreide lunch? Van aangekomen ben ik daar in ieder geval niet. Heb mijn maaginhoud meerdere malen kunnen legen in een emmertje. Blegh. Vrees dat schaaldieren het voor mij niet helemaal doen.

Ik eet ook zo clean mogelijk Fantabulouss. Dat betekent zo min mogelijk toegevoegde zaken en pakjes etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:24

Bzoem schreef:
Uh nou sowieso was de Calvé pindakaas dus gesneuveld.
Maar in bio zit echt alleen pinda (en vooruit een snufje zeezout) en dat lijkt me veel gezonder als ik dan toch pindakaas wil blijven eten.

De gewone Calve bevat ook alleen maar pinda's en zout :) Alle andere varianten zit suikert/dextrose in.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:28

Calvé bevat ook geharde plantaardige vetten, die zijn niet goed voor je ;)