Ahh okee, ik ga dit jaar voor het eerst. Had achteraf misschien liever op de vrijdag gegaan met alleen 18+ maar toen had ik al kaarten voor de zaterdag haha. Ben heel benieuwd, weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten
Aranel
Geplaatst: 01-05-14 11:07
Ik ben benieuwd hoe die party is, zelf heb ik een beetje beetje het idee dat er alleen pubermeisjes rond zullen lopen
Ik vind haar op zich wel wat hebben, maar ik krijg altijd een klein beetje plaatsvervangende schaamte als ik met name haar vlogs kijk. Ik heb een aversie tegen wel meer beautybloggers, zo vind ik Teske ook af en toe echt een beetje een kneusje
Ik vind alleen Cynthia echt goed, maar komt misschien ook omdat ik haar heb ontmoet en het een super leuk meid vind.
__Sannne
Geplaatst: 01-05-14 12:48
Teske vind ik echt drie keer niks, ze komt zo ontzettend nep over voor mijn gevoel. Cynthia vind ik ook niet leuk, vind alleen Vera echt leuk om eerlijk te zijn haha
Ik vind Vera ook wel leuk, maar ook bij haar krijg ik soms echt plaatsvervangende schaamte. Teske is gewoon zo..... Ja. Ik weet niet. Knuppelig ofzo. Toen ze ook als enige beautyblogger in de wereld haar haren eruit moest knippen omdat ze met die krultang de fout in was gegaan. T is niet zo moeilijk, ze deed het gewoon verkeerd.
Cynthia vind ik wel leuk Ik vind Serena van Beautylab ook echt heel erg goed
Mascha wil nu voor altijd blijven vloggen, 1 vlog 's morgens en ''minder beauty'' zei ze Vind de enige echte leuke beautyblogger nog steeds Serena. Leuke meid, gedraagt zich volwassen, heeft kwalitatief goede artikelen en komt niet zo nep over.
Ik vind vooral dat Serena heel erg goed kan schrijven, en dat vind ik super prettig. Haar schrijfstijl is zo volwassen en ze is een echte zakenvrouw. Dat heb ik ook met Cynthia. Duidelijk gericht naar meiden die wat ouder zijn dan 14, waar vooral Mascha zich echt richt op meiden die net met make-up beginnen.
heb niet echt met die beautybloggers de laatste tijd.. veel vlogs en ben daar niet zo van...
Hvelreki
Geplaatst: 01-05-14 13:56
Ik heb een ontzettende hekel aan die vlogs! Snap niet wat iemand daar leuk aan kan vinden. Ook fotodagboeken etc, het hoeft van mij echt niet. Vind het altijd zo'n zonde want in plaats daarvan had er een leuke review, look of weet ik veel wat kunnen staan. Kijk er nooit naar. Vera en Serena heb ik het liefst. Leuke artikelen en ze doen tenminste niet zo belachelijk veel vlogs of plogs of wat dan ook. En volgens mij ook hele sympathieke meiden in 't echt.
Meiden vraagje! Heb binnen een uur max reactie nodig haha. MAC Please Me of Ruby Woo naar een sollicitatiegesprek? Is voor een kledingwinkel, ze weten dat ik een fashion/beautyblogger ben en dat ik dus niet zomaar het typische meisje ben maar het is een vrij chique winkel. Heb een hele rustige ooglook met lichtroze en een beetje goudkleurig (uit Naked3) en een licht dekkende BB-cream. Helluuuuupppp!