Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:13

Help, ik ben in een jaar tijd opeens van 75C naar 75E gegaan en nu zitten mij E's ook al weer krap en ik wil geen F, Hoe kan het dat die dingen op mijn 24e nog een groeispurt gaan maken terwijl ik niet dikker ben geworden?
Ik wil mijn C weer terug Boos!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:15

Weeeeeeh! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Is er dan nergens een passende BH?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:21

Zonnebloem schreef:
Help, ik ben in een jaar tijd opeens van 75C naar 75E gegaan en nu zitten mij E's ook al weer krap en ik wil geen F, Hoe kan het dat die dingen op mijn 24e nog een groeispurt gaan maken terwijl ik niet dikker ben geworden?
Ik wil mijn C weer terug Boos!

Hmmm weinig te willen lijkt me... Zul je toch misschien moeten overwegen over te stappen op F, beha's die passen zijn toch echt beter dan te kleine beha's Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:41

de maten zijn laatste jaren ook kleiner geworden trouwens! Zit gewoon veel minder verschil tussen verschillende cupmaten... een F van nu is kleiner dan de F van 10 jaar geleden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:53

Zwerte schreef:
de maten zijn laatste jaren ook kleiner geworden trouwens! Zit gewoon veel minder verschil tussen verschillende cupmaten... een F van nu is kleiner dan de F van 10 jaar geleden!

Lijkt me wel heel sterk eigenlijk... Andere maten groeien juist volgens mij (om mensen het idee te geven dat ze nog steeds maatje 38 hebben), waarom zouden beha-maten dan krimpen? Zullen er niet gewoon steeds meer mensen zijn met "grotere borsten" zoals de topictitel zo subtiel zegt?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:57

Is er dan NERGENS een omvang van 60? Nergens?

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:00

meiden ik bied me aan Bloos ik wil wel wat van jullie hebben Clown , bij livera zeiden ze dat ik 70D had nou zit perfect.. en een 85B zit me prima.. wil ze alleen wat groter hebben Verdrietig het lijkt helemaal nix

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:09

Ik zie in je profiel dat je 16 bent, toen begon bij mij de borsten ook pas echt groter te worden, had daarvoor b-cup.
Het ligt ook ontzettend aan hoe de bh valt.
Ik blijk nu 75e te hebben...
Het is dan nog moeilijker leuke bh's te vinden die passen tenzij je ontzettend veel daarvoor wil uitgeven.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:14

C_arola schreef:
Ik zie in je profiel dat je 16 bent, toen begon bij mij de borsten ook pas echt groter te worden, had daarvoor b-cup.
Het is dan nog moeilijker leuke bh's te vinden die passen tenzij je ontzettend veel daarvoor wil uitgeven.

ohh nou dan geef ik de hoop nog niet op haha Clown maar ik hoef nou ook weer geen 75e denk dat ik 75c wel groot zat vind.. ben ook maar 1.65m Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:34

Sheran schreef:
Is er dan NERGENS een omvang van 60? Nergens?

Freya heeft wel 60 geloof ik... Werd uitgenodigd begin november langs te komen bij de winkel waar ik dit weekend 2 beha's heb gehaald. Verkoopster vertelde me dat er dan ook iemand met omvang 60 was uitgenodigd en dat de vertegenwoordigster die in november langs zou komen daar ook van wist...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:37

Op hun site gaat Freya ook vanaf 28 inch...

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:37

manonxxlove schreef:
meiden ik bied me aan Bloos ik wil wel wat van jullie hebben Clown , bij livera zeiden ze dat ik 70D had nou zit perfect.. en een 85B zit me prima.. wil ze alleen wat groter hebben Verdrietig het lijkt helemaal nix

Waarom dan?
Omdat dat je zo opgedrongen word, een meis moet borsten hebben tegenwoordig.
Ik heb zon beetje alles al gehad, begon met B toen D en nu waarschijnlijk C maar komt ewoon omdat mijn gewicht nogal schommeld.
Weet je wat kan mij het bommen hoe groot ze zijn.
Vaak zitten ze alleen maar in de weg en met die B was ik eigenlijk nog het meest tevreden.
We kunnen niet allemaal pamela anderson zijn en gelukkig niet zeg met haar nep tieten ,neplippen nephaar enz.
daar moet je jezelf echt niet mee spiegelen met zo iemand, als je je alleen maar lekker voelt als je aan het totaalbeeldje voldoet, komt het gewoon niet goed.

Jezelf zoveel geweld aandoen omdat je dan in de smaak valt bij mannen, hoeveel aandacht heb je nodig toch?
Neem je zelf zoals je bent ,wees trots op wie je bent, je mag er wezen en hebt die flauwekul niet nodig.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:38

als ze net met de nieuwe collectie komen heb je vaak net mazzel, had ik laatst ook! 70E moet ook heel vaak besteld worden.

En denk dat het vooral ook door de pil komt dat veel meiden grotere borsten hebben, dat heeft er vaak toch ookwe l mee te maken. Steeds meer meiden slikken al heel jong de pil, terwijl dat vroeger niet zo was.. dan kregen vrouwen na het eerste kind vaak grotere borsten en nu is dat al zo jong ivm hormonen/pil.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:42

manonxxlove schreef:
C_arola schreef:

ohh nou dan geef ik de hoop nog niet op haha Clown maar ik hoef nou ook weer geen 75e denk dat ik 75c wel groot zat vind.. ben ook maar 1.65m Bloos

Ik ben ook 1.65m en maat 38. Het zit bij mij in de familie.
Het enige waar ik echt aan moet wennen en waar ik nog steeds niet aan gewend ben, zijn de blikken die mannen erop werpen...

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:47

Ik vrees dat ik gewoon erfelijk belast ben....

Moederlief heeft maarliefst maat 85 J Scheve mond Schommel zelf tussen 75 F en 80 E (grappig hoeveel verschil er kan zitten tussen twee bh's van dezelfde maat Rolleyes) .

Primadonna heeft veel bh's in dit soort maten, en After Eden geloof ik ook.

Valt me wel op dat er tegenwoordig makkelijker aan bh's in mijn maat is te komen dan vroeger, en dat sommige winkels hier meer keus in hebben dan anderen (niet bij de Hunkemoller of de H&M, maar weer wel bij Livera bijvoorbeeld).

Bikini's daar begin ik helemaal niet aan.... Bloos

Ik deel trouwens de irritatie over het 'gesprek met de verkeerde verdieping'. Heb drie bazen gehad die dat deden - echt súperirritant (en genant...) Iemand nog tips? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:50

BBreedveld schreef:
Schommel zelf tussen 75 F en 80 E (grappig hoeveel verschil er kan zitten tussen twee bh's van dezelfde maat Rolleyes) .

Verschil valt best mee toch? Zelfde cupmaat in feite, maar waarschijnlijk net iets verschil in omtrek...

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:58

Yup, maar ik heb omvang 80's die kleiner zijn dan andere 75'ers Haha! Niet hetzelfde merk trouwens, maar toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:17

BBreedveld schreef:
Yup, maar ik heb omvang 80's die kleiner zijn dan andere 75'ers Haha! Niet hetzelfde merk trouwens, maar toch...

Oh ik ken het wel hoor... Ik was van mening een 65F, misschien wel G nodig te hebben. Sta je daar vervolgens in een pashokje met een 70E die je te groot is... Pardon? Haha!

Uiteindelijk naar huis gegaan met een 70E en een 70F die beiden wel pasten, maar de 70F (Marie-Jo) is ook iets kleiner dan de 70E van Freya. Clown

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:06

BBreedveld schreef:
Ik vrees dat ik gewoon erfelijk belast ben....

Moederlief heeft maarliefst maat 85 J Scheve mond Schommel zelf tussen 75 F en 80 E (grappig hoeveel verschil er kan zitten tussen twee bh's van dezelfde maat Rolleyes) .

Primadonna heeft veel bh's in dit soort maten, en After Eden geloof ik ook.

Valt me wel op dat er tegenwoordig makkelijker aan bh's in mijn maat is te komen dan vroeger, en dat sommige winkels hier meer keus in hebben dan anderen (niet bij de Hunkemoller of de H&M, maar weer wel bij Livera bijvoorbeeld).

Bikini's daar begin ik helemaal niet aan.... Bloos

Ik deel trouwens de irritatie over het 'gesprek met de verkeerde verdieping'. Heb drie bazen gehad die dat deden - echt súperirritant (en genant...) Iemand nog tips? Haha!

Daar zit ik ook mee, als iemand tips heeft behalve negeren of bijdehande opmerkingen dan zeer welkom.
Vooral vrienden van mijn vriend hebben er een handje van en daar ben ik nou niet zo bijdehand tegen Bloos

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 11:57

bh's in grote maten zijn ook veel beter te krijgen tegenwoordig. Het grappige vind dat toen ik 14 was, ik altijd naar de hunkemoller of speciaalzaken ging. 75F had de hunkemoller vaak ook. Livera echter niet, daar kon ik allang niet meer terecht, en waar vind ik ze nu? juist, bij de Livera! Echt apart hoe dat in 10 jaar totaal veranderd is.
En wat betreft dat de maten "kleiner" zijn, dat is mijn eigen ervaring, bevestigd door meerdere winkelmedewerkers. Er zit namelijk gewoon veel minder verschil tussen. Als nu een Ctje wat te krap zit, zit een Dtje heel mooi. Eerder zat hier een veel groter verschil tussen, de DD bijvoorbeeld komt al veel minder voor, al die dubbele "tussenmaten" zijn niet meer nodig doordat er al een kleiner verschil tussen zit. Meer variatie dus juist!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:05

BBreedveld schreef:

Gewoon je hoofd naar beneden doen en hun blik opvangen!! Confronteren!! Je zit daar niet om bekeken te worden als een of ander object!!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:39

ROFL Misschien moet ik maareens wat meer ballen van een andere aard kweken want dat heb ik tot nu toe nog niet gedurfd! ROFL Haha!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:57

Petulan schreef:
BBreedveld schreef:

Gewoon je hoofd naar beneden doen en hun blik opvangen!! Confronteren!! Je zit daar niet om bekeken te worden als een of ander object!!

Dat heb ik erg vaak gedaan vaak kijken ze me strak in de ogen net als ik bij hun alleen dagen zij me uit terwijl ik alleen confronteer.
Ik word dan echt pissig. 9/10 mannen kijken dan langzaam een andere kant op.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:14

Dan gewoon zeggen. Kom op, het mag dan wel je baas zijn maar je staat verdikkeme niet op de markt!!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:52

Haha, het ging meestal soort van terloops zeg maar - niet expres. Anders had ik er inderdaad wel wat van gezegd.

Ik had er zelfs een die er dan zelf van schrok als hij het merkte Nagelbijten / Gniffelen