Ik wil mijn C weer terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem schreef:Help, ik ben in een jaar tijd opeens van 75C naar 75E gegaan en nu zitten mij E's ook al weer krap en ik wil geen F, Hoe kan het dat die dingen op mijn 24e nog een groeispurt gaan maken terwijl ik niet dikker ben geworden?
Ik wil mijn C weer terug
Zwerte schreef:de maten zijn laatste jaren ook kleiner geworden trouwens! Zit gewoon veel minder verschil tussen verschillende cupmaten... een F van nu is kleiner dan de F van 10 jaar geleden!
C_arola schreef:Ik zie in je profiel dat je 16 bent, toen begon bij mij de borsten ook pas echt groter te worden, had daarvoor b-cup.
Het ligt ook ontzettend aan hoe de bh valt.
Ik blijk nu 75e te hebben...
Het is dan nog moeilijker leuke bh's te vinden die passen tenzij je ontzettend veel daarvoor wil uitgeven.
Sheran schreef:Is er dan NERGENS een omvang van 60? Nergens?
manonxxlove schreef:meiden ik bied me aanik wil wel wat van jullie hebben
, bij livera zeiden ze dat ik 70D had nou zit perfect.. en een 85B zit me prima.. wil ze alleen wat groter hebben
het lijkt helemaal nix
manonxxlove schreef:C_arola schreef:Ik zie in je profiel dat je 16 bent, toen begon bij mij de borsten ook pas echt groter te worden, had daarvoor b-cup.
Het ligt ook ontzettend aan hoe de bh valt.
Ik blijk nu 75e te hebben...
Het is dan nog moeilijker leuke bh's te vinden die passen tenzij je ontzettend veel daarvoor wil uitgeven.
ohh nou dan geef ik de hoop nog niet op hahamaar ik hoef nou ook weer geen 75e denk dat ik 75c wel groot zat vind.. ben ook maar 1.65m
BBreedveld schreef:Schommel zelf tussen 75 F en 80 E (grappig hoeveel verschil er kan zitten tussen twee bh's van dezelfde maat) .
BBreedveld schreef:Yup, maar ik heb omvang 80's die kleiner zijn dan andere 75'ersNiet hetzelfde merk trouwens, maar toch...
BBreedveld schreef:Ik vrees dat ik gewoon erfelijk belast ben....
Moederlief heeft maarliefst maat 85 JSchommel zelf tussen 75 F en 80 E (grappig hoeveel verschil er kan zitten tussen twee bh's van dezelfde maat
) .
Primadonna heeft veel bh's in dit soort maten, en After Eden geloof ik ook.
Valt me wel op dat er tegenwoordig makkelijker aan bh's in mijn maat is te komen dan vroeger, en dat sommige winkels hier meer keus in hebben dan anderen (niet bij de Hunkemoller of de H&M, maar weer wel bij Livera bijvoorbeeld).
Bikini's daar begin ik helemaal niet aan....![]()
Ik deel trouwens de irritatie over het 'gesprek met de verkeerde verdieping'. Heb drie bazen gehad die dat deden - echt súperirritant (en genant...) Iemand nog tips?
BBreedveld schreef:Ik deel trouwens de irritatie over het 'gesprek met de verkeerde verdieping'. Heb drie bazen gehad die dat deden - echt súperirritant (en genant...) Iemand nog tips?
Petulan schreef:BBreedveld schreef:Ik deel trouwens de irritatie over het 'gesprek met de verkeerde verdieping'. Heb drie bazen gehad die dat deden - echt súperirritant (en genant...) Iemand nog tips?
Gewoon je hoofd naar beneden doen en hun blik opvangen!! Confronteren!! Je zit daar niet om bekeken te worden als een of ander object!!