june20 schreef:bedankt voor de tip!!
zijn het bij jou ook meer proppen dan echt bloed..
echt dikke klonters met heel soms gewoon bloed. en t is echt heel donkerbruin
De ene keer wel de andere keer is het echt 'puur' bloed. Heel bizar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
june20 schreef:bedankt voor de tip!!
zijn het bij jou ook meer proppen dan echt bloed..
echt dikke klonters met heel soms gewoon bloed. en t is echt heel donkerbruin
MandyR schreef:Ja, klopt.
Maar waarom wordt er dan altijd gezegd dat je een periode nooit korter mag maken dan 1 strip? Of ben ik nu zo blond dat ik het daarom niet snap?
poes schreef:Gebeurd is gebeurd, ik snap wel dat je niet meteen een spiraaltje neemt, heb daar ook lang over nagedacht.
Gerwoon doen hoor, is natuurlijk wel eng...
Nicky__ schreef:wat een lastig ding is het ook
ik heb ook een vraagje.
ik ben nu sinds 3 maanden geloof ik aan de pil, ik blij, kon ik eindelijk zonder stopweek de volgende maand in!
maar toch werd ik ( heel licht) ongesteld in de stopweek, en dan heb ik er ook niet zoveel aan, komt dit vaker voor? of omdat ik nog niet zo lang aan de pil ben?
nu ben ik 2 strips verder, ik moet nog 4 pillen, maar ik ben nu weer ongesteld
moet ik nu mn strip afmaken? of ermee stoppen? en same question, is dit normaal of moet ik een andere pil overwegen?
bedankt
tinkiebel schreef:Ik heb een vraagje. Ik heb al wel een aantal pagina's gelezen maar kwam niet tot een duidelijk antwoord
3 a 4 maanden geleden ben ik wat aan het kwakkelen geweest met mijn gezondheid. In die tijd ben ik ook een paar keer de pil vergeten. Daarna ben ik wel elke keer gewoon ongesteld geworden, dus ging ervan uit dat ik niet zwanger ben/was. Maar sindsdien als ik ongesteld moet worden en ben gaat dit gepaard met buikkrampen, hoofdpijn en moeheid. Eerder was ik altijd op maandag tot en met vrijdag maar nu is het pas op dinsdag tot donderdag en lichter. Kan het zijn dat mijn lichaam ineens anders reageert op de pil, of kan ik toch zwanger zijn? Ik ben nog niet bij de huisarts geweest hiervoor.
malih schreef:tinkiebel schreef:Ik heb een vraagje. Ik heb al wel een aantal pagina's gelezen maar kwam niet tot een duidelijk antwoord
3 a 4 maanden geleden ben ik wat aan het kwakkelen geweest met mijn gezondheid. In die tijd ben ik ook een paar keer de pil vergeten. Daarna ben ik wel elke keer gewoon ongesteld geworden, dus ging ervan uit dat ik niet zwanger ben/was. Maar sindsdien als ik ongesteld moet worden en ben gaat dit gepaard met buikkrampen, hoofdpijn en moeheid. Eerder was ik altijd op maandag tot en met vrijdag maar nu is het pas op dinsdag tot donderdag en lichter. Kan het zijn dat mijn lichaam ineens anders reageert op de pil, of kan ik toch zwanger zijn? Ik ben nog niet bij de huisarts geweest hiervoor.
De kans is er, maar ik denk niet super groot...maar bij mij is het ook helemaal mis gegaan, ondanks dat ik de pil braaf slikte zonder rare gezonheids problemen. Je kunt altijd even een zwangerschaps testje doen, dan heb je zekerheid...maar agezien je nog ongesteld word denk ik niet dat je zwanger bent.
tinkiebel schreef:Ik heb een vraagje. Ik heb al wel een aantal pagina's gelezen maar kwam niet tot een duidelijk antwoord
MandyR schreef:Malih, het kan ook zijn dat je niet echt ongesteld bent maar, dat je lichaam nog even de laatste restjes aan het opruimen is.