Straks ga ik ook weer terug naar de 5 want normaal gesproken is dit genoeg maar nu met dat afstuderen dus niet

Stond stijf van de spanning.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laetitia schreef:Aan iedereen: beetje privevraagje misschien maar ik heb dus al een half jaar geen zin in sex, geen interesse in mannen (ben single).
Komt dat door de depressie, de medicijnen of door de overspannenheid? Hebben jullie dat ook?
staroo schreef:Geen zin in sex komt zeker door de medicijnen bij mij staat het trouwens in de bijsluiter maar ik betrap me op nog meer. Als je jezelf niks waard vindt en niet van je zelf kunt houden, wat dat dan ook mag zijn, hoe kan ik dan behoefte hebben aan genegenheid? Als ik aandacht krijg, aangehaald word of iets van dien aard dan probeer ik daar onderuit te komen net of ik me wegdraai. Als je jezelf niet prettig voelt en alleen maar negatief denkt over jezelf dan lijkt het me ook moeilijk om daar mee om te gaan, ik heb ook het gevoel dat ik veel vocht vasthou en kom behoorlijk aan ook al probeer ik rekening te houden met wat ik eet, herkennen jullie dit ook?