Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lique

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:34

make up tip: je zwarte oog potlood even in een vlammetje houden ,daarna streept hij pikzwart,wel even blazen anders verbrand je je oog

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:37

Gatver.. Tong uitsteken
Hoe werken die dingen dan? Je meeëter blijft gewoon aan die strip plakken ofzo..? Tong uitsteken

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:44

Ik las in de glamour
als je een goede lippenstift wil kopen,
moet je even op je hand doen.
En dan even laten zitten, en daarna proberen uit te wrijven.
Als het er gemakkelijk af gaat, is het dus geen goede,
en als het wel een beetje blijft zitten is het wel een goede Clown
Voor de rest weet ik zo even geen beautytips.

wel dat je van die maskertjes bij de Tuinen bijv. kunt kopen,
en als je die op doet worden ze warm , en das echt relaxed Tong uitsteken

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:51

is er ook een samenvatting? ergens hier in het topic? leek me wel handig XD aangezien ik er niet zo goed in ben Bloos

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 20:13

dat kapot maken van kortslippen tot ze bloeden lijkt me nou ook niet helemaal goed. Volgens mij hou je daar echt littekens aan over.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 20:50

brittje88 schreef:
dat kapot maken van kortslippen tot ze bloeden lijkt me nou ook niet helemaal goed. Volgens mij hou je daar echt littekens aan over.

ach johhhhhhh
maar dan gebruik je daar weer het tipje voor om littekens te vervagen Clown
muahaha ,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 20:58

Goedkope beautytips ( SAMENVATTING)

HAREN

Last van vet haar ? Dan kan je je haar een keer met afwasmiddel wassen!

Glanzend haar ? Doe der een ei in , even laten intrekken en uitwassen !

Dode haarpunten herstellen ? Smeer geprakte banaan in pas gewassen handdoekdroog haar en laat het 10 minuten zitten !

Droog haar ? Doe er een beetje zonnebloem olie in en doe er een warme handdoek omheen, laat het vervolgens 10 minuten zitten en was het uit !

Wil je volume in je haar ? Doe dan eerst conditioner in je haar (even laten inwerken en uitspoelen), en daarna pas shampoo !

Blonder worden ? Citroensap der in smeren en/of lekker in de zon zitten !

Last van roos ? Het haar wassen met lindebloesem thee !

GEZICHT

Wallen onder je ogen ? Komkommers der op leggen en het verdwijnt !

Puistjes ? Smeer der tandpasta op !

Gezonde huid ? geen poespas, gewoon veel water drinken help al !

Droge lippen ? Smeer der olijfolie , honing of vaseline op !

Huid zuiveren ? Drink brandnetel thee !

Sterkere wimpers ? Smeer der voor het slapen wat vaseline op !

[ VERSCHILLENDE GEZICHTMASKERS ZELF TE MAKEN !! [MW] Goedkope Beautytips en dan 24 ( vorige bladzijde ) ]

LICHAAM

Cellulitus voorkomen / verminderen ? Koud water op benen en billen na een warme douche !

Zachte huid ? Voeg 2 a 3 bekers volle melk toe aan het bad !

Verbrand ? Smeer yogurt op je lichaam en laat het een nachtje inwerken !

Meer pigment ? Wortels eten !

Muggenbulten ? Azijn der op smeren !

Bultjes / ingegroeide haartjes na het scheren ? Sudocreme der op smeren !

Mooie gladde huid na het scheren ? Scheer met babyolie inplaats van scheergel !

Vette huid ? Wrijf met een aardappel over je huid heen !

Afslanken ? Drink iedere ochtend op een nuchtere maag gekookt water met wat citroensap en zout.

HANDEN , VOETEN

Stevigere nagels ? Steek de nagels een poosje in olijfolie !

De vlekken van je nagels halen ? Laat je nagels een kwartiertje weken in een kommetje met gelijke eenheden citroensap en olijfolie !

droge of beschadigde nagelriemen ? goed insmeren met vaseline !

zweetvoeten ? na het wassen insmeren met azijn water !

GEZOND ETEN , BRENGT JE AL STUKKEN VERDER MET ALLES.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-12-07 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 21:01

Citaat:
Nagels met vlekken weghalen ? Laat je nagels een kwartiertje weken in een kommetje met gelijke eenheden citroensap en olijfolie !

t lijkt me wel dat je die vlekken weghaalt
en niet al je nagels Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 21:09

Heb even een samenvatting van het hele topic gemaakt .

Haha , zei je wat Riss ? Tong uitsteken

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 21:11

brittje88 schreef:

Valt mee hoor. Een litteken op mijn lip heb ik niet.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 23:52

ztugwell schreef:
Goedkope beautytips ( SAMENVATTING)

HAREN

Last van vet haar ? Dan kan je je haar een keer met afwasmiddel

......

GEZOND ETEN , BRENGT JE AL STUKKEN VERDER MET ALLES.

Mooie samenvatting enkel er is enkele pagina's terug een paar goede redenen gegeven om afwasmiddel NIET te gebruiken. (p. 22)

Si_monee schreef:
Voor de mensen die dreft afwasmiddel willen uitproberen..
er staan hier verschillende malen tips gegeven dat dreft afwasmiddel in je haar en vervolgens met shampoo uitspoelen,
een tip zou zijn om je haar te laten glanzen.
Hier werd ik ook wel nieuwschierig naar maar ik wist niet of ik dit wel vertrouwt vond.
Daarom hebben een vriendin en ik aan een Ex proffessor op school gevraagt wat dit doet met je haar.
Het schijnt dat het echt vreselijk slecht is om dit te gebruiken!
Dreft afwasmiddel word gemaakt om echt hardnekkig vuil in bijv een pan los te weken.
Dit doet het alsware ook ongeveer met je hoofdhuid.
Het is zo sterk dat het je hoofdhuid kan beschadigen, omdat het teveel huidvet weg haalt.
Ook kan je haar dof en droog worden, en als je het echt vaak gebruikt zelfs doodgaan.
Dus inprincipe is dit niet echt aan te raden, maar meer af te raden..
het is meer een mededeling voor mensen die dit willen gebruiken,
Het is niet een verbod ofzo. Je moet zelf weten of je dit gebruikt Knipoog
Maar in iedergeval zou ik het niet doen.. Clown

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 23:57

Niseyra schreef:
Gatver.. Tong uitsteken
Hoe werken die dingen dan? Je meeëter blijft gewoon aan die strip plakken ofzo..? Tong uitsteken

Yep, huid natmaken en dan die dingen erop plakken (zit duidelijk gebruiksaanwijzing bij Knipoog ) na 10 minuutjes verwijderen en dan trek je zo de meeeters mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:00

Owh dat heb ik perongeluk niet gezien.. Bloos
Ik zat nog te denken om de voordelen / nadelen der bij te zetten maar dat was nog net wat te ingewikkelt allemaal .
Ken nu niet meer editten .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:15

Afwasmiddel hecht zich inderdaad aan vet en verwijdert dat daarna van hetgeen waar het opzit, wat hadden jullie dan gedacht? Haha! Als je het eens gebruikt en echt vet haar hebt helpt het natuurlijk erg goed, maar natuurlijk word je haar er droger van (dat is toch ook wat je wilt, dat het minder vet wordt?). En dat is, zeker bij meermaals gebruik, niet goed voor je haar. En uberhaupt niet erg goed voor je huid in het algemeen, het droogt gewoon uit. Maar als je echt vet haar hebt kan je het denk ik best een keer proberen, alleen nogmaals, het is gewoon niet goed voor je haar, maar dat vind ik ook niet echt vreemd Clown.

Die nivea dingen tegen mee-eters werken inderdaad erg goed maar zijn niet erg goedkoop helaas Haha!

Tegen wallen heb ik ook gehoord dat even een nat theezakje erop leggen zou helpen door de stoffen die daarin zitten, maar bij mij werkt het nooit. Komkommer ook niet. Ik heb ook nooit van die 'dikke' wallen maar meer ingevallen en paars/blauwwig.

Kruidvat heeft (vond ik) relatief goedkope en vooral erg lekkere scrubgel! Ik vind het zelf ook fijner dan scrubzout, omdat dit niet als de *** prikt op m'n handen (ben nagelbijter en bijt ook wel eens stukjes open, en zout daarop/in.. is niet grappig Haha! ). En het ruikt heerlijk en werkt heel goed voor een mooie huid!

Goedkope lippenbalsum is trouwens vaseline of purol. Het werkt ook goed voor andere droge plekjes (ellebogen doe ik altijd, en bij mij rondom mijn mond omdat de huid daar vaak gauw droog is na het douchen).

Voor een droge huid schijnt het overigens ook te werken als je water en melk in gelijke verhoudigen mengt en met wattenschijfjes op je gezicht aanbrengt.. nog nooit geprobeerd zelf, maargoed Clown

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:25

Iemand nog tips voor haaruitval/haarbreuk?

Lianne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 14:30

Laura24 schreef:
Iemand nog tips voor haaruitval/haarbreuk?

Gliss Kurr Repair masker en spray...

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:48

Ik heb ook nog een aantal tips.
Als je wallen onder je ogen hebt kun je koude kamilletheezakjes erop leggen (als je dit niet hebt, willen watjes met karnemelk ook altijd wel helpen), daardoor trekken ze sneller weg. 't klinkt wat raar maar het werkt wél.
Net als je dagcréme mengen met je foundation, hoef je de hele dag niet meer bij te smeren! Lachen

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:49

Ik het gisteren die van scheren geprobeerd die is wel goed maar van met afwasmiddel wassen en conditioner is mn haar nu dood en bijna niet kambaar meer

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:08

- Als je droge handen hebt moet je je handen s'avonds met een dikke vette créme insmeren (denk aan Klovex, uierzalf of Nivea) en daarna slapen met handschoenen aan. De volgende ochtend wordt je wakker en heb je hele zachte handen. Ja
- Voor blonder haar helpt citroensap, meng dit desnoods met je shampoo (wel goed uitspoelen!).
- Als je dof haar hebt, kun je een paar druppels azijn in je haar doen. Goed uitborstelen en het glanst heel mooi.
- Droge lippen kun je vermijden door zachtjes met je tandenborstel eroverheen te 'poetsen', zo poets je de velletjes weg en daar worden je lippen voller en mooi rood van. Dikke laag vaseline eroverheen en klaar ben je. Haha!
- Voor het epileren altijd even met een ijsblokje over je wenkbrauwen gaan. Hierdoor verkoelt het en doet het epileren zelf minder pijn.
- Last van een glimmende neus? Pak een aardappel en snij deze in twee stukken, hou ze even twee minuten tegen je neus aan te wrijven en je ziet gelijk al dat het een stuk verminderd is.
- Als je een beginnende koortslip op voelt komen, smeer er dan wat bethadinezalf op, hij is zo verdwenen!
- Heb je je nagels net gelakt, hou de nagels dan meteen even onder de koude kraan. Blijft de nagellak langer zitten!
- Ruik je je parfum niet zo goed meer? Spuit het dan in je haar, dan blijft het veel langer zitten dan in je hals oid. Ja
- Is je haar snel vet? Voeg bij het laatste spoelwater het sap van een citroen toe en daarna goed uitspoelen.

Hoop dat dit wat voldoende is. Haha!

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:08

scheerschuim in je haar, dan schampo en daarna conditoner! helpt beter dat afwasmiddel!! (ervaring mee, net zoals jij)

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:12

Oja vergeten, je wimpers verdienen ook wel eens een kuur (wel s'avonds voor het slapen doen). *LOL*
Gebruik een oud mascaraborsteltje (die goed schoon is) en rol deze een paar keer in je potje vaseline.
Ga nu over je wimpers (zowel boven als onder) en laat dit inwerken. Ja De volgende morgen lijken ze meteen een stuk voller, dit merk je het beste wanneer je een dikke laag mascara opdoet.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:30

Over die thee zakjes:
Moeten die al ethee hebben gemaakt, of moeten ze alleen nog maar nat geweest zijn?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:13

xRickyZorro schreef:
Ik het gisteren die van scheren geprobeerd die is wel goed maar van met afwasmiddel wassen en conditioner is mn haar nu dood en bijna niet kambaar meer

Als je beter had gelezen had je gezien dat er meerdere malen afgeraden is je haar met afwasmiddel te wassen... Al zeker 3 a 4 keer. Je had het dus makkelijk kunnen voorkomen...

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:47

Iemand iets tegen bultjes na het scheren?

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 23:47

WildWings schreef:
Goedkope lippenbalsum is trouwens vaseline of purol. Het werkt ook goed voor andere droge plekjes (ellebogen doe ik altijd, en bij mij rondom mijn mond omdat de huid daar vaak gauw droog is na het douchen).

Wou even vertellen waarom het nou eigenlijk zo droog word na het douchen. In het water zit kalk en dat geeft dat trekkerige gevoel in je gezicht vooral bij je neus en mond. Maar eigenlijk gebeurd het bijna overal, het droogt je huid uit. Het beste daarvoor is na het douchen even met een watje met lotion over je gezicht te gaan. Dit stopt het proces en ontsmet ook nog Lachen