Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brittje88 schreef:dat kapot maken van kortslippen tot ze bloeden lijkt me nou ook niet helemaal goed. Volgens mij hou je daar echt littekens aan over.
Citaat:Nagels met vlekken weghalen ? Laat je nagels een kwartiertje weken in een kommetje met gelijke eenheden citroensap en olijfolie !
brittje88 schreef:dat kapot maken van kortslippen tot ze bloeden lijkt me nou ook niet helemaal goed. Volgens mij hou je daar echt littekens aan over.
ztugwell schreef:Goedkope beautytips ( SAMENVATTING)
HAREN
Last van vet haar ? Dan kan je je haar een keer met afwasmiddel
......
GEZOND ETEN , BRENGT JE AL STUKKEN VERDER MET ALLES.
Si_monee schreef:Voor de mensen die dreft afwasmiddel willen uitproberen..
er staan hier verschillende malen tips gegeven dat dreft afwasmiddel in je haar en vervolgens met shampoo uitspoelen,
een tip zou zijn om je haar te laten glanzen.
Hier werd ik ook wel nieuwschierig naar maar ik wist niet of ik dit wel vertrouwt vond.
Daarom hebben een vriendin en ik aan een Ex proffessor op school gevraagt wat dit doet met je haar.
Het schijnt dat het echt vreselijk slecht is om dit te gebruiken!
Dreft afwasmiddel word gemaakt om echt hardnekkig vuil in bijv een pan los te weken.
Dit doet het alsware ook ongeveer met je hoofdhuid.
Het is zo sterk dat het je hoofdhuid kan beschadigen, omdat het teveel huidvet weg haalt.
Ook kan je haar dof en droog worden, en als je het echt vaak gebruikt zelfs doodgaan.
Dus inprincipe is dit niet echt aan te raden, maar meer af te raden..
het is meer een mededeling voor mensen die dit willen gebruiken,
Het is niet een verbod ofzo. Je moet zelf weten of je dit gebruikt![]()
Maar in iedergeval zou ik het niet doen..
Niseyra schreef:Gatver..
Hoe werken die dingen dan? Je meeëter blijft gewoon aan die strip plakken ofzo..?
Laura24 schreef:Iemand nog tips voor haaruitval/haarbreuk?
xRickyZorro schreef:Ik het gisteren die van scheren geprobeerd die is wel goed maar van met afwasmiddel wassen en conditioner is mn haar nu dood en bijna niet kambaar meer
WildWings schreef:Goedkope lippenbalsum is trouwens vaseline of purol. Het werkt ook goed voor andere droge plekjes (ellebogen doe ik altijd, en bij mij rondom mijn mond omdat de huid daar vaak gauw droog is na het douchen).