Ik stel me er een beetje vragen bij of het gevoelloos zijn over gaat. Maar ja, daar heb je minder last van dan als het pijn zou doen, en je zal het ziekenhuis dan maar moeten geloven zeker. Het voornaamste is inderdaad dat je hem kan bewegen. Wel raar dat je jeuk dan wel voelt.
Hey, Larisssa, ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nu met je arm is, na enkele maanden. Heb je toch nog beterschap, of is het gevoel weggebleven ? En kun je er nu terug alles mee doen ?
Ik heb nog niet ''echt'' gevoel in m'n arm. Soms voel ik dat iemand hem aanraakt, maar soms denk ik; hee, iemand tikt op m'n arm en wil wat zeggen. Maar dan staat dr niemand . Dan sta ik een beetje raar om me heen te kijken van; He? Maar het is al wel beter, hij word niet meer zo snel dik (soms met gym al zijn we aan het volleyballen of aan het basketballen ofso, dan zwelt ie wel op). Maar dr is wel verbetering in, het gevoel is dr nog niet helemaal. Maar ben zo wel happy!
Tjonge dat is toch echt bizar zeg! Maar als je gevoel al zo een lange tijd verstoord is, dan duurt het ook erg lang voordat dat weer goed terug zal keren! En dan ligt het er natuurlijk ook nog aan wat de reden er voor was, maar ja die is niet bekend
Ik hoop voor je dat het toch nog verder betert. Wel raar eigenlijk dat je geen gevoel hebt, maar toch kan bewegen. Anders zou je denken aan een afgestorven zenuw, maar dan dacht ik dat je ook niet zou kunnen bewegen. Het voornaamste is natuurlijk dat het bewegen wel lukt, want dat zou veel erger zijn dan er geen gevoel in hebben. Zoals je zegt, daar leer je wel mee leven denk ik.
Je hebt ontelbaar veel zenuwen in je lijf en die hebben allemaal een andere functie dus er kan veel beschadigen zonder dat je bewegingsverlies hebt maar er kan er ook 1 beschadigen die net heel belangrijk is.
Ik begin van 4 jaar weer een beetje gevoel in m'n been te krijgen dus houd er rekening mee dat het nog wel even kan duren.