ik moest ook over 5 jaar terug komen voor me draadje te verwijderen(die achter me tanden zitten) maar die laat ik mooi zitten het zit me niet in de weg en je tanden blijven altijd mooi en het kost nog al wat die stomme beugels ik had die beugel gelukkig geen 1 jaar maar 8 maanden
Ik had 'm amper een half jaar... Heb daarna meteen m'n spalk gekregen en die zit er nu nog steeds. Over een jaarte of 2/ 3 dan hoef ik dus pas weer te komen voor controle! Ben ik dus niet de enigste die pas over 5 jaar weer hoefde te komen! Haha!
Ik zit ook bij de ortho, nou ja je kunt wel zeggen zat. Eerst, 3 jaar geleden ging ik als eerste naar de ortho, om te kijken of er noodzakelijke dingen gedaan moeten worden. ja dus, mijn bovenkiezen moesten een stukje naar achteren zodat de kiezengoed op elkaar zouden komen te staan. Nou oke, hebben we dat gedaan, een buitenboordbeugel, met een petje. Die hoefde ik alleen snachts te dragen. Is een tijd goed gegaan. Toen moest er een tand worden getrokken, omdat een andere tand er door moest. Nou dat is alweer bijna een jaar geleden. En wat denk je? tja, die tand komt niet door, er zit dus nu een gat. kwam de ortho een paar maanden terug aan van: ja het beste is als je de tand met een ringetje uit laat trekken, want het kan nog wel een tijd duren. Ja, maar dan moest ik dus ook een blokjesbeugel, en dat wou ik niet, nou zo gaat het dan maar door :S
ik ben er gelukkig net een week vanaf heb nou een plaatje ik had ook rechte tanden ik vindt ze nu wel mooi mar van mijn had het ook niet gehoeven hoor.
kitty_gomez
Geplaatst: 23-10-07 07:22
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Graftyfus ortho.... Slotje zit al 2 dagen los nu groeit mn tand scheef... stond eerst recht en nu naar binnen.... maar ze hebben vandaag en morgen geen tijd. #$%@
kitty_gomez
Geplaatst: 23-10-07 18:09
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Was echt hopeloos... Ik heb de eerste paar dagen echt alleen maar coup a soep, Yoghurt met suiker en ranje en andere vloeibare troep gegeten.. Ik kon echt niets eten, dat dé me gewoon hartstikke zeer!
kitty_gomez
Geplaatst: 23-10-07 20:37
.
Waarom vind iedereen dat tandenpoetsen nou zo moeilijk? of ligt dat nou gewoon aan mij? ik heb er echt nooit geen last van met tanden poetsen en mijn tanden zijn ook altijd keurig schoon volgens de tandarts en ortho
kitty_gomez
Geplaatst: 24-10-07 18:40
.
ik weet dat nog wel, een DRAMA> dat eruit halen dee PIJN niet normaal. (nou heb ik al hele gevoelige en snel pijnlijke tanden)
nadat ie eruit was moest ik een half jaar later terugkomen, ik heb ze een dikke vinger gegeven. stelletje centenschrapers. ik zeg: ik kan het heus wel zonder jullie, graag zelfs. heb nu al 4 jaar geen beugel meer en mn spalken zitten nogsteeds, en die zitten daar hartstikke goed. ik had eerst ook zoon nachtbeugel, toen kreeg ik mn kroon (soort neptand) en zegt dat vrouwke, ja nu past ie niet meer, nu moet je opnieuw happen. ik zeg:'' mens, ik heb dat ding nooit in en dan zou ik hier ff over mn nek moeten gaan om te happen zodat jullie weer mooi een paar honderd eurie aan me hebben verdiend terwijl ik dat ding nooit en te nimmer in doe??? jij bent gek'' en toen ben ik aangelopen
echt, ik kon mijn ortho (en die mokkels die rondlopen) wel wa doen. gelukkig nu alleen nog last van de tandarts schrik. (te lang verhaal )