Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
cheyentic schreef:ach je valt wat af maar dat is er vrij snel weer aan wanneer je weer normaal kan eten, grootste prbleem zijn de zenuwletsels die kunnen ontstaan bij de operatie en die meer dan eens leiden tot blijvende schade aan deze zenuw
Megan_ schreef:Hoi hoi.
Hier een bericht van een zwaar beroerd iemandIk heb sinds gister nieuwe medicatie, heftig spul hoor. Heb een partij last van bijwerkingen ( droge mond, suf, ontzettend misselijk, moe ). Heb de hele dag nog niet gegeten, enige beetje was vla vanmorgen en dat kwam er binnen een half uur weer uit.. Voel mij echt ziek gewoon. Dus vrees dat ik toch maar voor de pijn ga en die pijnstillers laat liggen.
Janne, en lekker gegeten??
_Cynthia_ schreef:cheyentic schreef:ach je valt wat af maar dat is er vrij snel weer aan wanneer je weer normaal kan eten, grootste prbleem zijn de zenuwletsels die kunnen ontstaan bij de operatie en die meer dan eens leiden tot blijvende schade aan deze zenuw
Weet jij of die kans groot is?
Als ik dit zo lees durf ik zo niet meer. Mijn kaakchirurg die zei gewoon dat je er maar een dagje last van hebt en dat je naar paar dagen alles kan doet echt een rare vent, want dit klopt totaal niet. Ook mijn 4 verstandskiezen moeten eruit.
Relaxed schreef:Ik ben wel benieuwd CynthiaMaar als ik jouw verhaal zo lees, dat je dus zowel medisch als cosmetisch klachten hebt, zou ik het zeker zeer serieus overwegen het wel te doen.. De kans dat het erger wordt is er altijd, maar de kant dat het beter wordt en weer mooi wordt is imo veeeel groter!