[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 08:49

Chantal: Ja ik deed altijd een beetje sterilon in het dopje en dan een paar druppels water ook in dat dopje. Dat duwde ik in dat dopje een wattestaafje en daarmee maakte ik me piercing schoon. En inderdaad maar 1x in de week, te vaak kan ook slecht wezen. En sowieso komt er iedere dag natuurlijk water langs bij het douche

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:31

_tarja_ schreef:
@Duhelo : wat gaaf!!! vind je heel heldhaftig!! k durf niet Clown gaaf hoor...hoop dat je snel weet btje kunt eten enzow? Met wat moet je het ontsmetten en schoonmaken?

ik moet 2 maal per dag spoelen met tech 2000, een dopje in een glas water en daarmee grondig spoelen.
Mijn tong is nu wat gezwollen maar het is niet zo erg, heb er niet zoveel last van.
gisteren heb ik enkel appelsap, stukje zachte kaas en een ijsracketje gegeten (vlaak voor het slapen want het werd pijnlijk)
nu zit ik aan de chocos met veel melk zodat ze lekker zacht zijn Haha!
het eten gaat relatief goed, ik duw eerst het eten tussen mijn tanden, zorg dan dat ik het bolletje op men verhemelte voel en knabbel dan (vanochtend perongeluk op het bolletje gebeten en men tong wat weggetrokken, vrij gevoelig Haha! )

Kwa tandenpoetsen, mag dat gewoon met tandpasta?
en mag ik gewoon poetsen, spoelen met water en dan naspoelen met men ontsmetting, of moet ik tandenpoetsen en ontsmetting op een apart tijdstip doen?

ik zou ook willen, als men ontsmetting op is en piercing genezen, blijven spoelen met een spoelmiddel, deels voor men piercing, deels voor mijn tanden, welk product kan ik daar dan het beste voor gebruiken (niet te straf smakend, ik kan daar niet tegen, en geen product dat verkleuring veroorzaakt aan de tanden graag Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:22

Natuurlijk kan je je tanden gewoon met tandpasta poetsen...ik merk dat veel mensen hier nogal "miemelig"doen over het schoonmaken en ontsmetten van je piercing,je lichaam is sterker dan jij denkt hoor.
Natuurlijk is het een wond ja,maar overdrijf het niet.
Je kunt gewoon je tanden poetsen en daarna spoelen,ik spoelde met een mondwater.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:24

in mijn geval is het vooral onzekerheid, ik moet trouwens morgen weer aan de kassa staan (heb dagje verlof vandaag) en het zou niet echt praktisch zijn als men tong helemaal opgezwollen is door een verkeerde verzorging Haha!

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:25

@Duhelo, ik neem aan dat de piercer je uitleg heeft gegeven hoe je het het beste kunt doen toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:28

Duhelo schreef:
in mijn geval is het vooral onzekerheid, ik moet trouwens morgen weer aan de kassa staan (heb dagje verlof vandaag) en het zou niet echt praktisch zijn als men tong helemaal opgezwollen is door een verkeerde verzorging Haha!

nee,dat begrijp ik. Het was ook als algemeen advies bedoeld.
Maar je tong kan wel wat hebben. Gewoon goed poetsen,en spoelen,goed eten en drinken...

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:46

voor de mensen die een piercing in hun gezicht hebben. Zijn die wel eens afgewezen vanwege die piercing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:49

Ik ben er nooit voor afgewezen,had eerst een neuspiercing,toen neus EN labret,toen alleen labret,en nu een madonna.
Toen ik alleen labret had en ik in een winkel werkte moest ik hem wel uitdoen als de rayonmanager langskwam,verder niet.
Owja trouwens toch wel min of meer afgewezen,toen ik in de horeca werkte wilden ze me niet de bediening inhebben met de labret.
Maar dat is wel ruim 7 jaar geleden,misschien zijn ze inmiddels makkelijker.
Ik werk nu bij Justitie met mijn madonna en niemand zegt er iets over.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:07

wat is een madonna als ik vragen mag?

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:11

Zo´n schoonheidspukkel maar dan in de vorm van een piercing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:11

zijkant van je bovenlip.
Vernoemd naar de pukkel die madonna daar heeft Knipoog

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:13

Ohja! ik weet het al, wist niet dat dat zo heete..

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:58

Ik spoel me tongpiercing nog heel af en toe. Maar is eigenlijk niet nodig, behalve als ik uit ben geweest.
navel gaat echt nu heel goed!
het plekje is bijna weg, alleen is het staafje wel wat lang geworden..
Moet je bij een navelpiercing ook het staafje verwisselen na een tijd?

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:25

Hoi ,

Ik heb sinds 4 weken een intiem piercing ,Ik heb hm in Breda laten zetten bij bodymx ,Goede nazorg en informatie krijg je daar !

Ik had hm net 2 weken en dacht nu ga ik lekker paardrijden .....toch maar gaan stappen want dat ging dus niet ,Heb een bontje voor over mn zadel aangeschaft en nu voel ik niks meer (ilde hm toch aanschaffen omdat ik snel pijnlijke billen heb)

hier nog een forum over vragen over piercings

http://www.totally-you.nl/forum/profile.php?uid=1

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:35

Dan moet je niet met piercings in de Efteling willen werken. Alles moet uit, inclusief tong. Maar als hij niet zichtbaar is, heb je geen probleem. Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:21

chas: andere mensen met een intiem piercing hier in het topic zeiden dat je niet op je muis moet rijden maar op je zitbeenknobbels. En als je op de goede manier zit je er geen last van heb.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:27

haha ja Tong uitsteken of mischien hebben we dan toch nog een beetje gelijk Tong uitsteken

nou dan gaan we dus niet bij de Efteling werken Knipoog

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:25

jaa ik heb weer een nieuwe oorbel, zit nu op de 6 mm gestretchst! me einddoel.
wat vinden jullie ervan?
Afbeelding

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:40

Heel stoer!!

Ik wil tot ong. 5mm gaan uiteindelijk.. maar goed.. eerst nog andere piercings.. daarna stretchen ^^

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:46

ik heb er niet heel lang over gedaan denk 4 maandjes, en me oortje voelt gewoon goed aan! ben erg blij! heb alleen het gevoel dat ie erg zwaar is, heb hiervoor met acryl plugs gewerkt, en dit is titanium (?) is het nie zo dat ie dan erg uitrekt?

Ik wou eigelijk ook maar tot 5 mm gaan , maar je hebt eigelijk maar weinig leuke tunnels en plugs in die maat, dus ik zag er geen kwaad in om 1 mm verder te gaan

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:34

wereldhummel schreef:
@Duhelo, ik neem aan dat de piercer je uitleg heeft gegeven hoe je het het beste kunt doen toch?

ja hoor, maar niks gezegd over tandenpoetsen enzo.

eten en drinken gaat trouwens al goed, heb beetje het trucje gevonden om te voorkomen dat ik erop bijt Haha!

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:35

@ Duhelo kej, ander skun je hem misshcien even bellen ofzo als je nog vragen hebt.

Ik hou niet van die plugs in ej oren

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:15

Vandaag noodgedwongen een andere piercing ingezet... ja, nu al Lachen

Moest voor een onderzoek naar het zkh en moest toen mn piercings er uit. Nadien kreeg ik mn navelpiercing er niet meer in, het begon als een gek te bloeden en het lukte gewoon niet. Die opening bij het ringetje is ook veel te klein, en aangezien hij heel diep is gezet...

Dus snel naar de winkel en een staafje gekocht, 10 mm was het grootst Boos! en dat pastte maar nét, beetje duwen enzo Lachen

Dus nu heb ik een staafje.... roze Haha! met glitters... tja hee, het was de enige in die maat Bloos

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:15

C_hristel schreef:
chas: andere mensen met een intiem piercing hier in het topic zeiden dat je niet op je muis moet rijden maar op je zitbeenknobbels. En als je op de goede manier zit je er geen last van heb.

Klopt ook ! Haha! ,Maar als mijn tinkervriendin erruug hard gaat dan zit ik echt niet lekker meer !

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:16

Barmat schreef:
Dus nu heb ik een staafje.... roze Haha! met glitters... tja hee, het was de enige in die maat Bloos

Nou wat wil je nog meer ! Haha!

had je hm net dan ? (sorry maar heb niet verder terug gelezen)

Bij mij heefd de navel piercing bijna een jaar geduurd voordat ik het niet meer voelde