Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DunDijk schreef:Ze zetten de spullen klaar, ze kijken even hoe je aders lopen in je tong, zetten de tang op je tong, kijken nog een keer en huppakee naald erdoorheen piercing erin, tang los bolletje erop en klaar
De tang kan je wel even voelen, maar van de naald heb ik niks gemerkt
magic_lover schreef:idd dat zei ik ook al.. ene kant wil ik wel als eerst.. dan weet ik nog niet hoe en wat
maar andere kant ook wel als 2e ofzo, want dan weet ik al een beetje hoe het gaat enz...
ach nouja zien we dan daar wel weer
gewoon dooorzetten![]()
Conga schreef:ik zal wel eens een foto maken van mijn navelpiercings al zullen sommigen dan nog blijven zeggen dat ze 2 navelpiercings niet mooi vinden....
Anthea schreef:
svenlOver15 schreef:Hallo allemaalIk ga misschien volgende week een tongpiercing laten zetten.. ik wil al heel lang.. maar ben bang dat het pijn doet, of dat het mis gaat ofzo.. Mams kwam met enge verhalen over aders enzo.
Dus, doen of niet doen?
Lous schreef:svenlOver15 schreef:Hallo allemaalIk ga misschien volgende week een tongpiercing laten zetten.. ik wil al heel lang.. maar ben bang dat het pijn doet, of dat het mis gaat ofzo.. Mams kwam met enge verhalen over aders enzo.
Dus, doen of niet doen?
Voor het zetten kijken ze eerst hoe je aders lopen. Als blijkt dat ze niet goed lopen en het problemen kan opleveren wordt er geen tongpiercing gezet.
Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
svenlOver15 schreef:Hallo allemaalIk ga misschien volgende week een tongpiercing laten zetten.. ik wil al heel lang.. maar ben bang dat het pijn doet, of dat het mis gaat ofzo.. Mams kwam met enge verhalen over aders enzo.
Dus, doen of niet doen?
DunDijk schreef:svenlOver15 schreef:Hallo allemaalIk ga misschien volgende week een tongpiercing laten zetten.. ik wil al heel lang.. maar ben bang dat het pijn doet, of dat het mis gaat ofzo.. Mams kwam met enge verhalen over aders enzo.
Dus, doen of niet doen?
Daar hebben vriendinnen van mij ook allerlei plaatjes over laten zien enzo dat het mis ging om me te waarschuwen, heb dat ook tegen mijn piercer gezegt en die zei dat dat onzin was en dat het eigenlijk nooit fout ging.
Ja je moet je tong uiteraard niet in een keer naar binnen trekken als ze de naald erdoor heen steken.
Verder doet het overigens geen pijn, je voeld de tang wel even die ze op je tong zetten maar van de naald enzo voel je helemaal niks.
amberp schreef:Heb n tongpiercing.. zou dolgraag een tweede erbij willen maar nee..
haha bij mij was t de pijnlijkste die ik heb.. en heb er toch echt 6![]()