Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

angel1990

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:52

ik ken je probleem wel ik ben 16 en ga nu met een jongen van 23
het leeftijds verschil is minder groot als bij jou maar mijn ouders deden er ook behoorlijk moeilijk over
nu ze hem beter kennen vinden ze het minder erg en zien ze in dat we echt van elkaar houden
ik zou zeggen vertel het gewoon aan je ouders en als je cker weet dat je van hem houd en hij van jou.
het is misschien strafbaar maar zolang jou ouders hem niet aangeven voor sex met een miderjarige is er niks aan de hand, als ze dit wel doen dan geven ze jou niet de vrijheid die je verdient.

ik zou dus gewoon zeggen als je van hem houd ga er dan gewoon voor

veel succes met je keuze

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:53

angel1990 schreef:
het leeftijds verschil is minder groot als bij jou maar mijn ouders deden er ook behoorlijk moeilijk over
nu ze hem beter kennen vinden ze het minder erg en zien ze in dat we echt van elkaar houden
ik zou zeggen vertel het gewoon aan je ouders en als je cker weet dat je van hem houd en hij van jou.
het is misschien strafbaar maar zolang jou ouders hem niet aangeven voor sex met een miderjarige is er niks aan de hand, als ze dit wel doen dan geven ze jou niet de vrijheid die je verdient.

veel succes met je keuze

Keuze is allang gemaakt..

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:54

angel1990 schreef:

veel succes met je keuze

volgens mij heb je het topic niet helemaal doorgelezen??

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:54

wou ik net zeggen Knipoog

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:05

Hmmm... sommige mensen zijn wel een beetje BlonT (Angel1990) Tong uitsteken

Ik hoop ook dat alles goed gaat met Meisje1. Nu ja, 1 misstap en ze zou hem aangeven.... toch?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:06

Onyx88 schreef:
Hmmm... sommige mensen zijn wel een beetje BlonT (Angel1990) Tong uitsteken

Ik hoop ook dat alles goed gaat met Meisje1. Nu ja, 1 misstap en ze zou hem aangeven.... toch?

nee haar moeder wou het maar zij niet

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:21

als hij nog een keer iets tegen hjaar zin deed(was de afspraak) zouden ze haar samen aangeven Knipoog (net een talkshow)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:31

MAar stel dat het mislukt is en ze heeft weer met die vent in bed gelegen. Zou ze dat hier durven neerzetten?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:31

Desiree schreef:
MAar stel dat het mislukt is en ze heeft weer met die vent in bed gelegen. Zou ze dat hier durven neerzetten?

ik hoop het wel....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:35

Het duurt idd lang, maar wie weet ging ze pas eind van de middag, direct door naar dr paard, een goed gesprek houden met moeder/vader/vriendinnen, een paar uurtjes hard uithuilen en ijs eten voor de tv of nog 100 andere dingen doen, die belangrijker waren dan hier melden hoe het was Lachen

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:36

Ik denk het wel, hoor. Maar ze kan toch gewoon nog even niet online zijn? Of nog even alles aan het verwerken zijn ...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:45

Hmm.. ik hoop zo dat als hij haar in bed heeft gekregen dat ze het dan eerlijk neer zet en er eerlijk over praat. Ik denk wel dat ze dit zou doen. Ze is echt erg dapper.
Ben benieuwd..

Yootje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:48

Ja, ik hoop ook dat ze eerlijk is. Maar na wat ze hier al allemaal heeft neergezet, denk ik het wel! Hoop dat ze snel online komt en verteld hoe het is gegaan! hoop zo dat het is gelukt!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:51

Ik zeg dat ze een goed gesprek met beide ouders heeft of heeft gehad. (dit zegt mijn gevoel)
En ik denk dat haar ouders nu gewoon een adempauze in lassen voor haar. Het is niet niks.

Zodra de rust er weer een beetje is, zal ze ongetwijfeld weer van zich laten horen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:02

kon dit topic de hele dag niet uit mijn hoofd krijgen, heb tot begin van de middag meegelezen..
nog geen nieuws dus...

tienus63, ik hoop zo dat je gelijk hebt!
Laatst bijgewerkt door Winged op 29-08-06 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:06

Misschien gewoon even rustig afwachten? Aan sensationeel gespeculeer heeft niemand wat. Het ging er juist zo constructief aan toe in dit topic, tips en verhalen waar de TS wat aan heeft. Lachen

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 18:19

Jeetje zeg, ik wist niet dat jullie je zo ongerust maakten om mij Wow! !
Ik had ook beter hier even iets eerder een reactie kunnen plaatsen.

Maar jongens, ik vond de middag geslaagd Haha! !

Ik zal weer even vanaf het begin beginnen..

Rond 10.45 was ik bij mijn vriendin, ik heb daar wat gedronken en toen zijn we naar hem toe gegaan. Rond 11.30 kwam ik daar aan. Mijn vriendin ging even naar de stad(is daar nog geen minuut vandaan), dus als ik d'r nodig had was ze er zo.
We kwamen moeilijk op gang, ik wist niet waarmee ik moest beginnen, mijn handen stonden klam van het zweet. Toen we begonnen te praten, en het woord ''misbruik'' kwam erin voor, toen kwamen de eerste traantjes al. Hij kwam bij me zitten, en vertelde dat het nooit zo zijn bedoeling was geweest, hij wist niet dat ik er zo over dacht. Na een minuut of 10 verder te hebben gepraat, knapte ik weer wat op en vrolijkte wat op. Op dat moment kwam hij boven mij hangen, en maakte een rare opmerking in de trant van: ''Zal ik jou eens even lekker opvrolijken?'' Ik dacht dat hij het als een geintje bedoelde, we waren de hele tijd al zo serieus. Dus ik zei: ''Nee, liever niet.'' Op dat moment begon hij mijn buik te kriebelen, en 10 sec later had hij mijn broek al losgemaakt. Hij zat al met zijn hand tussen mijn benen. Op zich vond ik dat best een eng moment, ik was net echt bang. Maar hij is sterker als mij, misschien ging hij wel verder, terwijl ik het echt niet wilde. Toen werd het me teveel. Ik heb zijn hand weggedrukt, en heb heel hard ''NEE'' geschreeuwd. Naar mijn idee shrok hij er toch wel van. Ik heb hem uitgelegd dat ik dit allemaal heel serieus neemde, dat we hier echt mee moesten kappen. Ik heb tegen hem gezegd dat als hij dat niet goed snapte, dat hij niet goed was in zijn hoofd. Ook heb ik tegen hem gezegd dat ik het mijn moeder verteld had, en wat voor afspraak wij gemaakt hadden. Hij snapte het, hij kon het begrijpen.
We hebben ongeveer een hele middag gepraat. Rond een uur of 2 heb ik mijn vriendin gebeld, dat ze wel naar huis kon, dat het goed was.. Rond een uur of 4 ben ik richting huis gegaan. Ik heb een afspraak met hem gemaakt. Dezelfde afspraak als met mijn moeder. Ook heb ik tegen hem gezegd dat het beter was dat wij elkaar een paar weekjes niet zagen, niet spreken. Dan kan ik even tot rust komen en dit rustig verwerken.
Hij begreep het wel en ond het een goede oplossing.
We zullen nu beide onze eigen weg ingaan. We blijven wel vrienden, daar kan ik me goed in vinden. Ik durf nu goed nee tegen hem te zeggen.

Toch heb ik het nog niet tegen mijn vader verteld. Ik weet het niet, ik denk dat hij echt kwaad wordt. Ik heb een goede band met hem, maar ik denk dat hij me wil beschermen. Hij zal niet zo kwaad worden op bij, op zijn ergst zal hij misschien even boos zijn en zullen er een paar woorden vallen, maar ik denk dat hij heel kwaad zal zijn op hem.
Ik wacht er dus nog even mee, zodat het allemaal niet meer zo vers is.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:21

Goed gedaan meid! Kben blij voor je dat je een einde eraan hebt gemaakt!
Edit: Je moeder weet het ondertussen al, en dat is heel belangrijk. Je kan rustig de tijd nemen
om het aan je vader te vertellen (mss kan je dat samen met je mama doen)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:22

Wauw, gefeliciteerd meid! Heel knap gedaan!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:23

super!!!!!!!!!!!!!!!!! OK dan!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:28

Heel goed gedaan vrouwtje OK dan!
Ga maar lekker uitrusten en genieten van leuke dingen.
Zet alles even helemaal opzij, het is goed dat je jezelf even een paar weekjes van hem verlost.
Als je hem nu een paar weken niet ziet heb je de kans om alles even op een rijtje te zetten.
Je bent een verstandige puber. Sorry ik weet dat jullie een hekel hebben aan dit woord Haha!

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:29

hele topic doorgelezen
Goed gedaan.
Echt repect voor jouw!

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:30

echt sú-per dat je niet toegegeven hebt OK dan! OK dan!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:32

Knap hoor - dat je zo voor jezelf hebt kunnen opkomen! Goed gedaan! Jij komt er wel Ja

Dat je je vader niet echt wil vertellen, is niet meer dan logisch... heeft allerlei normale psychologische achtergronden die van nature liggen binnen de vader-dochter relatie. Maar ook dat zal goedkomen hoor - met een beetje hulp van je moeder, zullen jullie als gezin ook prima verder leven.

Fijn dat je nog een update hebt geplaatst.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:35

knap dat je voor hezelf op bent gekomen.
de tijd komt nog wel leuke jongens genoeg nog.