Ach en hij zit nu na 2 keer inbrengen eindelijk goed, dus
ik ben gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Kila schreef:Misschien een beetje rare vraag voor hier, maar neem aan dat er hier ook mensen zitten die een kind hebben gehad. We willen waarschijnlijk over een jaar proberen een kind te krijgen. Hoe lang van te voren zijn jullie gestopt met anticonceptie? En hoelang na de geboorte weer begonnen?
Welshcobfan schreef:Ik vind het eigenlijk wel fijn om ongesteld te worden, meer omdat ik als check voor event. zwangerschap. Ben ik trouwend de enige die gruwelijk hekel aan het condoom heeft? Ik heb liever geen seks dan met een condoom...
Wendy_Kila schreef:Misschien een beetje rare vraag voor hier, maar neem aan dat er hier ook mensen zitten die een kind hebben gehad. We willen waarschijnlijk over een jaar proberen een kind te krijgen. Hoe lang van te voren zijn jullie gestopt met anticonceptie? En hoelang na de geboorte weer begonnen?
Citaat:gruwelijk hekel aan het condoom heeft
Flower schreef::D
Zie je die 1 staan?
Daar begint het, het is een soort van staafje.
Pam schreef:Maar, omdat ik zo vaak hoor dat mensen zwanger worden door de pil heen. Mijn vader zei dat die dit als excuus gebruiken, voor verkeerd gebruik.
Wendy_Kila schreef:Ben het gedeeltelijk met jullie eens. Paar pagina's geleden staat echter ook dat met de grote hoeveelheid mensen die de pil gebruiken, en bij correct gebruik nog een paar duizend zwanger worden.
Morris schreef:Ik ben gestopt met de pil, ik lees dat sommigen niet direct ongesteld worden. Bij mij niet het geval.
De eerste keer na 26/27 dagen, en de tweede keer na 27 dagen.
Best keurig, vind ik zelf. Maar het is wel weer heviger en langer dan met pilgebruik.
Als ik alles zo lees, bij een koperspiraal, wordt het ook heviger. Nou, ik vind het nu al hevig genoeg. Dus ik weet niet of de koperspiraal voor mij wel goed is.
Verder zie ik op tegen het plaatsen, en eventuele ontstekingen en dergelijke.
Kan iemand mij, positieve verhalen vertellen over de koperspiraal?