Marcella schreef:Bij mij zijn de witte bloedcellen te hoog.
Als je mij wat rood stuur dan stuur ik jou wit.
Haha marktplaats voor bloedcellen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Het zit je inderdaad niet mee pfff.
Maar wel fijn dat de pees zich goed gehouden heeft bij je noodstop en het iets teveel wandelen.
Goed dat je bloedgeprikt hebt! Ik had gezien je verhaal al het vermoeden dat je schildklier waardes niet optimaal zouden zijn.
#positiefblijven

DideH schreef:Ben vrijdag weer bij de fysio, gooi hem er dan wel even in of het toch niet verstandig is die in te plannen n.a.v. zn opmerking gister.
snorkel1986 schreef:DideH schreef:Ben vrijdag weer bij de fysio, gooi hem er dan wel even in of het toch niet verstandig is die in te plannen n.a.v. zn opmerking gister.
Bij mij ( schouder probleem) kunnen fysio en xieken huis onderling ook contact hebben overlijden ( bevindingen door geven van uit de fysio naar orthopeed neem aan dat bij jou dat ook mogelijk is..)
Little_Gift schreef:snorkel1986 schreef:
Bij mij ( schouder probleem) kunnen fysio en xieken huis onderling ook contact hebben overlijden ( bevindingen door geven van uit de fysio naar orthopeed neem aan dat bij jou dat ook mogelijk is..)
Nou ik mag toch hopen dat die achillespees niet overlijden zal

DideH schreef:Ezellover25 schreef:Kunnen ze zoiets checken met ern echo?
Wat balen.
Virturle knuffel.
Fysio vroeg gister wel van "ehm heb je nog controles in ziekenhuis gepland staan?". Maar dat is eigenlijk niet tenzij er aanleiding is voor, mja wanneer is dat moment
DideH schreef:Ja ik zat er vandaag ook over na te denken. Plek waar ik nu pijn heb bij lopen is wel waar de infectie ook de meeste pijn veroorzaakte, dus dat is wellicht sowieso aanleiding om eens te overleggen met orthopeed. Morgen maar eens bij fysio checken hoe die dat ziet!