Zwanger - begin en voorjaar 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaritGalinda

Re: Zwanger - begin en voorjaar 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 09:50

Helemaal spannend Kabayo! Wanneer verwacht je de veulens en heb je hier ook achterwacht voor? Zou wat zijn als inderdaad je tegelijk gaat bevallen :+

Lovelys, heb je zelf een lactatiekundige in de arm genomen of is dat via de kraamzorg gegaan. Ik hoor ook regelmatig dat er een groot verschil tussen lactatiekundigen zit.

Hier inmiddels over de uitgerekende datum, 8 maart. Voelt wel gaaf om dat gehaald te hebben. Ik voel me nog steeds echt top. Op dansles vinden ze het zelf te spannend worden, dus mag ik niet meer komen volgende week. Baal hier wel van, maar misschien is de kleine er dan al wel. Verder dit weekend nog lekker een uur met de paardjes gewandeld. Mijn telefoon was alleen uit mn zak gevallen op straat en daar is een trekker met aanhanger overheen gereden. Die deed dus niks meer. Lekkere timing zo :+ :+
Direct dus maar een nieuwe besteld.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 11:42

Maritgalinda
Ik heb zelf een lactatiekundige uitgekozen. Deze vrouw heeft veel ervaren de nodige diploma s. Je hebt op facebook een borstvoeding groep en als je daar vraagt, krijg je per regio een mooi overzicht van lactatiekundige die voldoen aan de Richtlijnen

Huh waarom mag je niet meer komen? Kind valt niet spontaan uit je buik hoor :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 15:14

Kans is natuurlijk best groot dat je volgende week inderdaad een baby hebt. _O-

Ik kan een lactatiekundige ook van harte aanraden. Wij kwamen haar al tegen in het ziekenhuis dus heb niet hoeven te zoeken, maar wel echt een meerwaarde.

lovelys

Re: Zwanger - begin en voorjaar 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 18:39

ja borstvoeding geven is misschien natuurlijk, maar makkelijk zou ik het niet noemen. Het opstarten kost gewoon veel energie, oefening en doorzetten. Dan is het fijn als iemand meekijkt die het letterlijk al honderden keren heeft gezien en de kennis heeft. Soms zijn het echt maar kleine dingen, die heel groot verschil maken