Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eefste schreef:Wauw, gefeliciteerd Delaja!
Hier begint het heel spannend te worden. 18e uitgerekend.. maar mn bloeddruk loopt op. Heel wisselend. Thuis vaak nog net oke, maar in ziekenhuis echt te hoog. Gister dus weer urine en bloed ingeleverd. Eiwit in urine NET te hoog..... dus nu 24u urine aan t opvangen en als het vanavond te hoog blijft, moet ik worden opgenomen omdat ze zwangerschapsvergiftiging verwachten. Ik geloof dat niet. Voel me namelijk goed (afgezien van tintelende handen en veel stress over die bloeddruk). Denk eerder dat t mijn hart is, maar zij denken anders.
Ik wil echt liever niet ingeleid worden (bang voor oxytocine. Dat zou voor mijn hartkwaal een triggerende factor kunnen zijn). Beuh. Ik vind zwanger zijn niet leuk, en bevallen lijkt me nog minder leuk haha.
Even volhouden nog.

Het was erg leuk, leuke en handige cadeaus gekregen en ik werd thuis verrast door iedereen in de tuin toen ik terug kwam van winkelen. Allemaal lekkere hapjes en leuke versiering, precies hoe het past bij me 
Bellex schreef:Eefste wat fijn dat het geen zwangerschapsvergiftiging is!
Nessie wat leuk een babyshower! Ben je verwent?
Kimley vervelend dat je zo'n last van de krampen en klachten hebt. Zou je er voor open staan te laten strippen door de vk?

Maar hierna is het even klaar met zaken waarvoor verrassingsfeestjes worden georganiseerd.
Ik hoop stiekem dat de baby een paar daagjes eerder komt op 25-10-25, past mooi in de reeks. Wat extra squats doen die dag
Vorig jaar hadden ze het nog wat groter uitgepakt met activiteiten, maar ik had al aangegeven dat als ze een babyshower gingen organiseren het niet over de top hoeft daar ik niet wist hoe ik me nu zou voelen.