Gynaecoloog belde....
Schijnbaar is de arts ziek geworden

Maaaaarrrrrr god zij dank, 30 minuten later als de afspraak die eerst gepland was hebben ze voor mij direct ergens anders een afspraak gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Wij verdelen wel strikt 50/50 hoor, ook de nachtenvind het knap van al die vrouwen die toezeggen de nacht wel op hun te nemen, zoveel zelfopoffering heb ik niet! Ons zoontje drinkt zijn flesjes trouwens gewoon koud (kamertemperatuur), dus dat is gewoon op het nachtkastje een fles water en een poedertoren, dat flesje kon ik ook liggend vanuit m'n bed maken
![]()
edit: wil mezelf toch nog even verduidelijken merk ik haha. Zwangerschap zelf voor een vrouw is al zwaar (voor de ene zwaarder dan de andere), en dan de bevalling. Hier was het dan een keizersnede. Ik was gewoon helemaal kapot daarna, vermoeidheid, veel pijn in het begin, weinig mobiel... mijn vriend deed toen juist zelfs eerder wat meer in de nachten, dan ik. Dat is ook een beetje wat ik bedoel met 'zelfopoffering', natuurlijk doe je alles voor je kind he. Maar mijn vriend mag wel echt wat mij betreft gelijke zorg opnemen van in het begin![]()
Wij hebben ook wel heel gelijkaardige jobs (allebei 40u met veel reistijd), misschien scheelt dat wat? Vroeger dacht ik altijd goed tegen slaapgebrek te kunnen, maar na twee jaar gebroken nachten blijkt dat toch niet zo te zijn(ons zoontje slaapt nu met twee jaar oud nog steeds niet door, nooit gedaan ook)
mylittlejoy schreef:Ik was nieuwsgierig....maar in Duitsland hebben ze het nog eens stukje beter geregeld dan hier:
https://gatewaytogermany.nl/duitsland-w ... duitsland/